Ik stond ook een keer in zo'n statje, maar nu kan ik tenminste zeggen dat ik niet verslaafd ben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:leuk!! weer een een statje![]()
Ik zat door die eerste te kijken en dacht
zie je wel, ben helemaal niet zo verslaafd
totdat ik bij de 2e kwam....
Faniek schreef:Heb je geen stats met mensen die het meeste aantal uren op bokt snuffelen
Mickey schreef:Faniek schreef:Heb je geen stats met mensen die het meeste aantal uren op bokt snuffelen
Als dat geplaatst wordt, is het te hopen dat de werkgevers van de "werkende" bokkers die in het statje staan, niet hun boktnaam weten
Mickey schreef:Als dat geplaatst wordt, is het te hopen dat de werkgevers van de "werkende" bokkers die in het statje staan, niet hun boktnaam weten
Mickey schreef:Als dat geplaatst wordt, is het te hopen dat de werkgevers van de "werkende" bokkers die in het statje staan, niet hun boktnaam weten
Ilkkah schreef:Mickey schreef:Als dat geplaatst wordt, is het te hopen dat de werkgevers van de "werkende" bokkers die in het statje staan, niet hun boktnaam weten
HAHA!!!
Vinaba schreef:Haha, Boktbrother.
Mickey schreef:Faniek schreef:Heb je geen stats met mensen die het meeste aantal uren op bokt snuffelen
Als dat geplaatst wordt, is het te hopen dat de werkgevers van de "werkende" bokkers die in het statje staan, niet hun boktnaam weten
Ilkkah schreef:Vinaba schreef:Haha, Boktbrother.
Wat heb jij gegeten?
wtf, hoe kom je erop
Faniek schreef:En stage lopende bokkers