Mag er maar 1 advertentie per week worden geplaatst?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 00:43

Ik krijg een beetje het gevoel door dit topic alsof je het als een zege moet zien dat je uberhaubt mag adverteren op bokt.

Ik ben het zeker met Natasha eens w.b. het politieagentje spelen, ik persoonlijk denk dat een frisse wind door het moderatorteam geen kwaad zou kunnen.

Wat ik begrijp heeft Natasha een topic geplaatst met veel foto's en iedereen weet hoeveel tijd daarin gaat zitten. Dan vindt ik dat er op z'n minst een waarschuwings PBtje de kant van TS op kan gaan.

Sommige mensen wéten niet van de nieuwe regels en het is normaal dat er een waarschuwing aan de straf vooraf gaat.

Maar qua dat is bokt allang niet meer wat het geweest is.

Vind deze reactie trouwens ook niet zo schattig:
Citaat:
natascha, ik heb ongeveer 38 keer uitgelegd hoe je de - speciaal door mij opgezochte en wel drie keer gePBde - tekst kon knippen en plakken in een nieuw topic. Verder lijkt het me beter voor mijn humeur als ik hier niet op in ga.

StalDoorstap

Re: Mag er maar 1 advertentie per week worden geplaatst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 00:50

Nee ik vond t ook niet aardig en t was maar 8 keer, ze heeft t zelf nageteld!

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 01:02

Ach, er zijn wel meer niet aardige dingen gezegt... Door beide partijen.

Enfin, Quellian... Waarschuwingspb is op zich een suggestie. Maar dan? "Pas op, we gaan nu je topic verwijderen"? "Voor deze eeeeene keer mag je 2 topics in een week plaatsen"? Die laatste is vragen om problemen imo...

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 01:20

Nee, ff waarschuwen als t een lang topic is wat iemand met veel zorg heeft gemaakt, dat ie m zelf even verwijderd en later terugplaatst, of een andere , kortere verwijderd.
En met duidelijke bewoordingen een sticky maken dat er maar 1 advertentie per rubriek mag worden geplaatst.

Nog even t volgende:

Voor mij houdt t Boktplezier een heel stuk op nu.
Ik wilde nl een ruiter vragen,die advertentie is nu op commercieel gezet. En ik moet eigelijk een hoefschoen dringend hebben voor een paard met een blessure.Dat weet ik pas vandaag, en niet toen ik die andere advertentie plaatste.
Kan ik nu niet meer vragen, want alles van mij wordt bij commercieel gezet en daar mag ik er maar 1 per week plaatsen.

En dit:
HOE iets wordt verteld via een pm, dat iets is weggehaald, maakt ook nog uit.

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 09:10

Zeker, ben ik met je eens.

GZ. bij EA-CO vind ik eerlijk gezegt ook wat ver gaan, ik mag aannemen dat je Bokt niet als inkoopmedium gebruikt, maar gewoon een leverancier.

Die regel van 1 per week is wel terug te vinden, op 2 plekken zelfs als ik het goed heb. Sticky's maken daarvoor vind ik niet heel erg zinvol, niemand leest die dingen. Dan zou je al voor elke regel een nieuw sticky moeten gaan maken dat je de regel in de titel kunt zetten en dan nog zullen er een hoop mensen straal aan voorbij gaan. Het heeft in het BBB gestaan en ik denk dat dat door meer users gelezen wordt dan een sticky... Maar 1 advertentie per week per categorie is op 2 manieren op te vatten zoals ik al in een eerdere post zei, dat zou best duidelijker mogen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 10:18

dit soort dingen zijn heel simpel op te lossen door EA commercieel niet meer gratis te doen......... 5 euro per plaatsing van een topic, iedereen happy

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 10:52

KiWiKo schreef:
dit soort dingen zijn heel simpel op te lossen door EA commercieel niet meer gratis te doen......... 5 euro per plaatsing van een topic, iedereen happy

Bart zal het iig niet erg vinden!!

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 11:08

Dat denk ik ook niet Ik denk alleen een hoop andere Bokkers wel Anderzijds, dan kan die regel van 1 advertentie p/w weg, 9 van de 10 users plaatsen er dan niets meer (bv voor de stallen waar ze paarden rijden) dus het ruimt zichzelf op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 11:12

Natasha schreef:
Ik wilde nl een ruiter vragen,die advertentie is nu op commercieel gezet. En ik moet eigelijk een hoefschoen dringend hebben voor een paard met een blessure.Dat weet ik pas vandaag, en niet toen ik die andere advertentie plaatste.
Kan ik nu niet meer vragen, want alles van mij wordt bij commercieel gezet en daar mag ik er maar 1 per week plaatsen.

Dit volg ik even niet.

EA CO is toch voor het aanbieden van zaken. Jij zoekt nu een ruiter voor jouw handelsstal? Okay, dat is wel het aanbieden van een werkplek/ mogelijkheid dus dat kan idd op EA CO. Sowieso vind ik dat een lastig iets, maar denk wel dat dat daar hoort.

Maar dat jij een hoefschoen zoekt, dat hoort toch op EA GZ : Spullen ? EA CO is voor het aanbieden, niet voor het zoeken? Dus die volg ik ook niet idd.

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 11:15

Voor bijrijders/verzorgers is er ook een apart subforum... Dus die redenatie volg ik nog steeds niet helemaal.

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 11:22

Sylvia schreef:
Voor bijrijders/verzorgers is er ook een apart subforum... Dus die redenatie volg ik nog steeds niet helemaal.

Ik zag haar topic bij EA CO en daar maakte iemand de opmerking dat het naar EA Verzorgpeerden moest, maar Ellende reageerde daarin juist weer dat het wél bij EA CO moest.

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 11:24

En dat snap ik dus niet Ik wacht vol spanning op een toelichting

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 11:27

Ik vind het niet op dat bijrijders/verzorgers passen omdat dit niet op een particulier met een of een paar paarden gaat. Maar om een bedrijf wat hulp zoekt. Dus daar hoort ie idd niet.

Taron

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 11:29

als je nou de berichten zelf aan kan passen... als je binnen een week nog meer wil verkopen, dat je het dan gewoon in je bericht kan zetten! het is erg iritant dat dat niet kan...verder snap ik de doelstelling wel

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:12

Als er nog duidelijke vragen zijn wil ik die beantwoorden maar ik geloof niet dat het zin heeft om in te gaan op opmerkingen.

- EA VP is voor het zoeken van een verzorgpaard/verzorger. Als jij voor een handelsstal op zoek bent naar een (onbetaalde) werknemer is dat iets wat op EA CO hoort.
- Tozalin: ik ga in het team vragen of we inderdaad EA zo in kunnen stellen dat berichten te editten zijn. Er is in het verleden een hoop misbruik van gemaakt, maar het heeft ook een hoop voordelen inderdaad.

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:50

Waarom niet als nieuw bericht in een bestaand topic? Dan kan er toch geen misbruik van gemaakt worden?

Maar wat is de redenatie achter bijvoorbeeld die hoefschoen, om die naar EA-CO te verplaatsen, terwijl het EA-GZ is?

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 18:01

waarom niet gewoon 5 euro per topic?

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 21:28

Ik heb geen hoefschoen naar GZ verplaatst.

Sylvia: wat bedoel je met 'nieuw bericht in een bestaand topic'?

KiWiKo: omdat dat een ramp wordt om bij te houden. Daar heb je echt een geautomatiseerd systeem voor nodig dat dat aankan.

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 21:34

Ik zou zeggen: gewoon een reply op je eigen topic. Als ik het goed heb heeft dat niet tot gevolg dat je topic omhoog gaat in de lijst (die vast op 1e bericht is gesorteerd) en je kunt dan toch toevoegingen plaatsen.

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 22:04

Shadow: dat kan, en dat gebeurt ook wel. Maar als je 20 verschillende kledingstukken aanbied, er na twee dagen 4 verkocht zijn en je er nog drie bij wil zetten, dan wordt het overzichtelijker om alles in het eerste bericht te editten dan het in reply's bij te houden.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 23:19

KiWiKo schreef:

Mee eens!!!!!

StalDoorstap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 23:20

Sylvia schreef:

Daar werd t doot Ellende toch naartoe verplaatst!
@ Ellende, quote:
------------------------------
- EA VP is voor het zoeken van een verzorgpaard/verzorger. Als jij voor een handelsstal op zoek bent naar een (onbetaalde) werknemer is dat iets wat op EA CO hoort.

------------------------------

Ik ben niet op zoek naar een onbetaalde werknemer!

Ik zocht een ruiter die t leuk vind gratis paard te rijden en gratis les te krijgen.
Ik word nogal gestraft door jullie he, puur omdat ik een bedrijf heb en netjes alle kosten en baten afdraag!

Naast een ondernemer ben ik verslaafd Bokker, en dat heeft niets met de onderneming te maken.
Ik ben gewoon een mens.
Laatst bijgewerkt door StalDoorstap op 15-11-05 23:27, in het totaal 1 keer bewerkt

StalDoorstap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 23:22

Quellian schreef:
Sylvia schreef:

Ik zag haar topic bij EA CO en daar maakte iemand de opmerking dat het naar EA Verzorgpeerden moest, maar Ellende reageerde daarin juist weer dat het wél bij EA CO moest.

Ja, word je hier niet gek van?
Kunnen de moddies niet beter betaald gaan worden voor zinvol werk......

Diddles

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 23:50

Diddles

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 00:11

Mensen, ik krijg het enge gevoel dat wij niets ober Moderators mogen zeggen mijn link naar ander topic is nutteloos..
Het topic ging oner moderators en is DUS gesloten..!!

Is het niet zo dat Bokt zonder Bokkers net zo leeg is als zonder goede Moderators..??
Laatst bijgewerkt door Diddles op 16-11-05 00:16, in het totaal 1 keer bewerkt