This er gewoon minder druk en ik vind dat je hier tesnel heel bokt over je heen krijgt (en dat zijn er veel) als je het ergens niet mee eens bent.
Vind het hier persoonlijk ook wat te druk en kan het hier gewoon niet meer volgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amigotjuhh schreef:Dus dat is overgenomen door een van de twee en dus niet erg creatief...
Diana_14 schreef:Ik vind zadelkamer wat rommelig overkomen, drukke onderschriften, en grote avaters. Ja, dan komt bokt me netter en georganiseerder over..
verzorgpony schreef:zeeer zeker zadelkamerofniet Kruumie ruby en de rest
![]()
This er gewoon minder druk en ik vind dat je hier tesnel heel bokt over je heen krijgt (en dat zijn er veel) als je het ergens niet mee eens bent.
Vind het hier persoonlijk ook wat te druk en kan het hier gewoon niet meer volgen
Hert0g schreef:verzorgpony schreef:zeeer zeker zadelkamerofniet Kruumie ruby en de rest
![]()
Daar ga ik HELEMAAL in mij![]()
Wie ben jij trouwens op ZK?![]()
hamsterhoeve schreef:en dan nog krijg je alle bokkers over je heen!!
none schreef:En toch zitten jullie ook gezellig op boktMet onderhand toch al weer heel wat posts? Misschien ook iets positiefs over bokt zeggen? Want zo te zien vinden jullie het hier ook nog wel de moeite waard??