Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Idd MargaV
Helemaal met je eens
dit was gewoon te verwachten
Uren is er gedicusieerd over het fokkerij gebueren het gedoe daar
dat bokkers te lomp reageren enz enz
wat verwacht je hier dan??
en excuses, tja die zie ik ook niet zitten, is aardig, dat wel
gekwetst ben ik niet (en ik denk vele niet)
zie alleen de grap niet...
Sundancer schreef:Waarom krijgen wij dan een email van een niet te noemen iemand, dat het geen grap is en geen oefening?
Sundancer schreef:Waarom krijgen wij dan een email van een niet te noemen iemand, dat het geen grap is en geen oefening?
Ann schreef:Sundancer schreef:Waarom krijgen wij dan een email van een niet te noemen iemand, dat het geen grap is en geen oefening?
Geen idee, maar misschien kan die niet nader te noemen iemand meer uitleg geven?
Er zijn al eens een aantal foto's van Sjoert te paard (op het paard van Anya) geplaatst, en dat ging hem niet slecht af, vikki
runningkawa schreef:Laat ik daar dan maar vanuit gaan..
johnnie schreef:Een echte Bokker, blijft een Bokker
vikki schreef:Linkje?Nu BartVB nog... }>
Jura schreef:Ik heb niet alles gelezen, maar moet wel even kwijt dat ik het echt té triest vind! Hoe oud zijn we nou, echt zooooo kinderachtig dit. Verder boeit het me niet echt, maar moest het toch even melden.
Ludora schreef:Nu weet ik de 1 april grap ook weer..... Ik liep achter
CCCCorine schreef:Nou, ik heb me hier echt bescheurd van het lachen. Zoveel mensen in zo weinig tijd bovenop de kast jagen is best wel een grappige prestatie.
Dat het een grap was, wist ik meteen toen ik het las (al is het alleen al omdat Bart slechts de stekkers eruit hoeft te trekken om Bokt offline te krijgen, daarnaast zijn er veel meer redenen waardoor dit niet mogelijk is).
Sjoert en Ellende, veel sterkte. Ik vond jullie eigenlijk best grappig en leuk communiceren. Jammer dat niet iedereen er zo van gediend was. En tja, soorten humor verschillen. Gelukkig kunnen de op de kast gejaagden nu weer rustig slapen