Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oscar schreef:Ik denk dat het aantal reacties op topics wel iets terug gaan lopen, maar dat de reacties die geplaatst worden wel goedgemeend zijn en
wars van "dubbele agenda's"![]()
Ilkkah schreef:Oscar schreef:Ik denk dat het aantal reacties op topics wel iets terug gaan lopen, maar dat de reacties die geplaatst worden wel goedgemeend zijn en
wars van "dubbele agenda's"![]()
ben ik erg dom als ik die laatste zin niet snap![]()
![]()
Oscar schreef:
Nee hoor, is helemaal niet dom
Ik zal uitleggen wat ik ermee bedoel:
Met die "dubbele agenda" doelde ik op gebruikers die in een topic reageren en die niet alleen geinteresseerd zijn in bijv. de foto's van de topicstarter, maar ook (of misschien wel: vooral) in het scoren van veel berichten.
Als er nu iemand reageert in de trant van "je hebt een mooi paard en jullie zijn een leuke combinatie. Mooi dekje trouwens." (of zoiets) dan mag je er vanuit gaan dat dit gemeend en oprecht is.
Tot voor kort werden dit soort berichten heel vaak geplaatst om maar zo snel mogelijk aan heel veel posts te komen.
Als je dan terugleest in de berichten van zo'n gebruiker en ziet dat dit zelfde stukje tekst op 1 dag 50 keer geplaatst is, dan daalt de waarde van zo'n leuk compliment natuurlijk wel
Je kunt dan op je vingers natellen dat het niet te doen is om een leuke reactie op foto's te geven maar om het berichtenaantal op te schroeven.
Dat was wat ik bedoelde
liza van loon schreef:Mijn berichten aantal gaat ook niet omhoog.
Marwszjeuh schreef:liza van loon schreef:Mijn berichten aantal gaat ook niet omhoog.
Lees jij wel goed?
Foei liza..Tsss..
Sylleke schreef::=
Nu ja, ik vind dat het twee kanten blijft hebben.
liza van loon schreef:Whahaha lees het nu.
Vind dit wel beetje ver gaan hoor.. Kank net zo goed niet meer daar posten, terwijl ik toch meestal aardig zinvolle berichten daar plaats. Tjaa Bart keuze.
liza van loon schreef:Whahaha lees het nu.
Vind dit wel beetje ver gaan hoor.. Kank net zo goed niet meer daar posten, terwijl ik toch meestal aardig zinvolle berichten daar plaats. Tjaa Bart keuze.
Amethyst schreef:BartVB schreef:Klopt. Sinds gisteren (voor de upgrade al) is het zo dat berichten op ITP, HAW en FF niet meer meetellen. Voornaamste reden hiervoor is de ENORME hoeveelheid oneliners die mensen massaal plaatsen met als enige doel het verhogen van de postcount. Dit is dus geen probleem van de database
Ik had eerder voor KH gekozen dan voor HAW... Vooral omdat op HAW ook vaak genoeg wel goed onderbouwde reacties worden geplaatst. Die oneliners kunnen dan misschien beter met strenger modden (en/of meer mods aannemen?) aangepakt worden.
Niet dat het me wat uitmaakt van die postcount, maar dit viel me op
Oscar schreef:Het gaat er ons om dat de fotofora minder aantrekkelijk worden om maar lukraak te posten en zo berichten te vergaren.
Voor de serieuze gebruikers maakt het allemaal weinig of niets uit, voor de 'postverzamelaars' is het vervelend........ en dat is nu juist wat we hebben willen
CCCCorine schreef:Oscar schreef:Het gaat er ons om dat de fotofora minder aantrekkelijk worden om maar lukraak te posten en zo berichten te vergaren.
Voor de serieuze gebruikers maakt het allemaal weinig of niets uit, voor de 'postverzamelaars' is het vervelend........ en dat is nu juist wat we hebben willen
Ik viind het wel een slimme actie. Het is natuurlijk altijd een compliment als 10 mensen reageren met 'leuk paard', maar het is veel leuker als je weet dat die reacties ook echt gemeend zijn, en niet enkel bedoeld om het berichtenaantal omhoog te werken.