discussie of ordinaire reclame poging??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Billy

Re: discussie of ordinaire reclame poging??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 12:48

Het communicatievermogen van de Aqua8horse aanhangers en hun leider, heeft mij al doen besluiten toch geen lid van het betreffende forum te willen zijn. Daarbij, als met de paarden net zo gecommuniceerd wordt door deze groep als met medeforummers, is het juist een voordeel dat de methode voor outsiders onbegrijpelijk gehouden wordt, want dan zijn de paarden diep te beklagen......

friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 12:54

Lieve mensen,

Jullie hebben met z'n allen veel eerder van Aqua en haar systeem gehoord dan Friemel. Ik kwam Aqua recentelijk hier op Bokt pas tegen in een topic over extreem diep rijden - als ik me goed herinner.

Vanuit mijn eigen achtergrond en ervaringen ben ik het volledig eens met de stellingen van Aqua en haar waarnemingen over correct versus incorrect bewegen, zoals ieder weldenkend mens het met haar eens zal kunnen zijn.

Omdat Aqua verder gaat dan de publicerende deskundigen waartoe ik toegang heb, ben ik haar bijdragen over balans met aandacht en belangstelling gaan lezen.

Op Bokt werd (en wordt) steevast een dialoog in de diepgang zoals Friemel dat boeien kan onmogelijk gemaakt dus heb ik een ander kanaal opgezocht om rustig met haar van gedachten te kunnen wisselen zonder door jullie geruis gestoord of afgeleid te worden. Op die vrije frequentie heb ik Aqua leren kennen als een bijzonder, liefdevol en deskundig (paard)mens die voor mij essentiële inzichten toevoegt aan de bekende klassieke theorie.

Wat is jullie probleem nou eigenlijk?

Hebben jullie nog steeds niet in de gaten dat jullie je zelf schuldig maken aan al je eigen hierboven genoemde verwijten aan het adres van Aqua, Friemel en anderen die haar begrijpen willen of gewoon aardig vinden?

Is het eigenlijk wel conform algemene fatsoensnormen of de Bokt-regels wat jullie zelf allemaal uitkramen aan persoonlijke meningen en lasterlijke insinuaties over betrokkenen?

Vraagt ook niemand van jullie zich af waarom 'wij' jullie zo boos kunnen maken? Wij zijn toch de moeite van het bekijken niet waard? Een Foei is zo toegevoegd, waarom heb je al die drukte nodig?

Enig idee waarom jullie zo'n sterke behoefte hebben om aan onze integriteit en oprechtheid twijfelen?

Waarom stellen jullie eigenlijk nooit vragen? Waarom kom je alleen met je zelfverzonnen realiteitje en blijf je dit tot het oneindige herhalen?

Meer dan 5000 views voor een topic waar naar jullie eigen zeggen niemand in geïnteresseerd is, is dat wel zo logisch?

Je wilt niets te maken hebben met de "Aqua-sekte" maar toch melden jullie je massaal bij het Aqua-forum aan? Hoe zit dat dan?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 12:57

Nou, massaal.
Ik denk dat iedereeen op zich benieuwd is naar een kijkje in de keuken, maar de sekteleidster durft geen foto's te plaatsen, en van een volgeling waarvan we wel foto's hebben gezien zijn we geschrokken van het nivo. De dame wist het in theorie allemaal heel knap te vertellen, maar reed zelf nog geen deuk in een pakje boter.
Ik denk dus dat er onder de neiuwsgierige aanmelders een heleboel ramptoeristen zijn. Die willen wel eens zien hoe iemand met een zelfbedachte theorie zich voor joker zet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 12:58

@Friemel schrijf jij dit bericht zelf? Je post als friemel en praat over friemel in de derde persoon?

me, myself and I? Is dat wat er gebeurd als je in ingestraalde zwembaden met je paard gaat zwingen?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 13:07

friemel schreef:
Lieve mensen,

Beste Friemel

Citaat:
Jullie hebben met z'n allen veel eerder van Aqua en haar systeem gehoord dan Friemel. Ik kwam Aqua recentelijk hier op Bokt pas tegen in een topic over extreem diep rijden - als ik me goed herinner.

Je kent haar in iedergeval langer als dat je hier op bokt hebt aangegeven

Citaat:
Vanuit mijn eigen achtergrond en ervaringen ben ik het volledig eens met de stellingen van Aqua en haar waarnemingen over correct versus incorrect bewegen, zoals ieder weldenkend mens het met haar eens zal kunnen zijn.

Ik zag bij haar corect bewegende paarden maar niet bijzonder, het spul liep rad maar slofte de hele bak door, niks swung

Citaat:
Omdat Aqua verder gaat dan de publicerende deskundigen waartoe ik toegang heb, ben ik haar bijdragen over balans met aandacht en belangstelling gaan lezen.

staat ook in mijn eerste cursusboek van de instructeursopleiding, niks bijzonders dus

Citaat:
Op Bokt werd (en wordt) steevast een dialoog in de diepgang zoals Friemel dat boeien kan onmogelijk gemaakt dus heb ik een ander kanaal opgezocht om rustig met haar van gedachten te kunnen wisselen zonder door jullie geruis gestoord of afgeleid te worden. Op die vrije frequentie heb ik Aqua leren kennen als een bijzonder, liefdevol en deskundig (paard)mens die voor mij essentiële inzichten toevoegt aan de bekende klassieke theorie.

en waar je gelijk afspraken kon maken om hier de boel op te naaien En ook nog eens heel fijn over bokkers kon praten. ERG onaangenaam om te lezen

Citaat:
Wat is jullie probleem nou eigenlijk?

Mijn probleem is dat ik met oneerlijke mensen te doen heb, en dat vind ik vervelend

Citaat:
Hebben jullie nog steeds niet in de gaten dat jullie je zelf schuldig maken aan al je eigen hierboven genoemde verwijten aan het adres van Aqua, Friemel en anderen die haar begrijpen willen of gewoon aardig vinden?

Jahoor hier moet ik wel heel erg om lachen.

Citaat:
Is het eigenlijk wel conform algemene fatsoensnormen of de Bokt-regels wat jullie zelf allemaal uitkramen aan persoonlijke meningen en lasterlijke insinuaties over betrokkenen?

O. Dus wij mogen niks zeggen maar ondertussen mag wel de conclusie uitgeschreeuwd worden dat iedereen behalve aqua aanhangers dierenbeulen zijn met ongelukkige paarden. Niet een keer gezegd maar dat komt steeds weer terug

Citaat:
Vraagt ook niemand van jullie zich af waarom 'wij' jullie zo boos kunnen maken? Wij zijn toch de moeite van het bekijken niet waard? Een Foei is zo toegevoegd, waarom heb je al die drukte nodig?

Ik wordt boos als ik voor dierenbeul en onkundig wordt uitgemaakt. Ik wordt boos als ik in de zeik genomen wordt. Kan aan mij liggen

Citaat:
Enig idee waarom jullie zo'n sterke behoefte hebben om aan onze integriteit en oprechtheid twijfelen?

Omdat er geen sprake is van oprechtheid en ZEKER niet van integriteit, zie jullie website

Citaat:
Waarom stellen jullie eigenlijk nooit vragen? Waarom kom je alleen met je zelfverzonnen realiteitje en blijf je dit tot het oneindige herhalen?

Er zijn zo onnoemelijk veel vragen gesteld, maar als het wat lastiger werd dan haakte ze af.

Citaat:
Meer dan 5000 views voor een topic waar naar jullie eigen zeggen niemand in geïnteresseerd is, is dat wel zo logisch?

Leuk woordje logisch iedereen is geintresseert, alleen krijgen we steeds weer de beroemde deksel op de neus.

Citaat:
Je wilt niets te maken hebben met de "Aqua-sekte" maar toch melden jullie je massaal bij het Aqua-forum aan? Hoe zit dat dan?

Omdat de tamtam heel snel gaat als er onheuze dingen geschreven en gedrukt staan.......... maar waarom mogen wij niet meer meelezen dan? wat te verbergen misschien????

En dit is het laatste wat ik aan deze idioterie kwijt wil

friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 13:12

russel schreef:
@Friemel schrijf jij dit bericht zelf? Je post als friemel en praat over friemel in de derde persoon?

Ja. Mag dat niet? Er zit geen boodschap achter. Is mijn persoonlijke schrijfstijl. Ik vind het wel vrolijk, jij niet?

russel schreef:
me, myself and I? Is dat wat er gebeurd als je in ingestraalde zwembaden met je paard gaat zwingen?.

De Me, Myself and I van Friemel zijn hier hetzelfde als IRL. Een aardig mens dat het goede nastreeft in het leven. Wat ik hier zeg, zou ik irl hetzelfde zeggen. Jij ook? Als wij elkaar ontmoeten, zou je dan jezelf durven herhalen?

Zwembaden? Instralen? Wil je dat uitleggen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 13:13

Ben benieuwd wat er nu weer op dat befaamde forum over ons hier geschreven wordt. Welk bericht er voorgeschoteld wordt en door friemelfrutsel als haar eigen hier afgedrukt wordt.

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 13:14

KiWiKo je hebt het weer goed verwoord!
HappyH ik las dat je mij pb's had gestuurd om de boel "op te leuken", vergeefse moeite, ik heb er nooit 1 mogen ontvangen, dus ook hier loop je gewoon over te liegen.
En wat mij verder opvalt is dat er, net als in de andere discussies, weer overal omheen en overheen geleuterd wordt. Normale vragen die gesteld worden krijgen wederom geen normaal antwoord. Communiceren is erg moeilijk voor de Aquasekte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 13:18

friemel schreef:
russel schreef:

Ja. Mag dat niet? Er zit geen boodschap achter. Is mijn persoonlijke schrijfstijl. Ik vind het wel vrolijk, jij niet?

russel schreef:
me, myself and I? Is dat wat er gebeurd als je in ingestraalde zwembaden met je paard gaat zwingen?.

De Me, Myself and I van Friemel zijn hier hetzelfde als IRL. Een aardig mens dat het goede nastreeft in het leven. Wat ik hier zeg, zou ik irl hetzelfde zeggen. Jij ook? Als wij elkaar ontmoeten, zou je dan jezelf durven herhalen?

Zwembaden? Instralen? Wil je dat uitleggen?

Jij mag jezelf best aardig vinden, maar of ik dat vind bepaal ik zelf en eerlijk gezegd vind ik je dus niet zo aardig. Hoe jij op mij overkomt door je aparte schrijfstijl, geeft mij geen aardige vriendelijke gevoelens.

Als je idd het goede nastreeft, had je luid en duidelijk gemaakt dat je aqua al kende voordat je dat topic opende en iedereen opgeroepen had een kijkje te nemen op jullie forum en welkom te zijn. Nee dus, dat ging in het geniep. Ik vind per definitie mensen die geniepig zijn, stiekum niet aardig en die streven in mijn ogen alleen hun eigen belangen na en daardoor kunnen ze al niet het goede nastreven zoals ik dat zie, jawel het goede voor HUN, dus HUN EIGENbelang.

Dat zwembad, tjaaaa, loop dus kennelijk iets langer mee, voor de insiders.

friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 13:41

russel schreef:
Jij mag jezelf best aardig vinden, maar of ik dat vind bepaal ik zelf en eerlijk gezegd vind ik je dus niet zo aardig. Hoe jij op mij overkomt door je aparte schrijfstijl, geeft mij geen aardige vriendelijke gevoelens.

Als je idd het goede nastreeft, had je luid en duidelijk gemaakt dat je aqua al kende voordat je dat topic opende en iedereen opgeroepen had een kijkje te nemen op jullie forum en welkom te zijn. Nee dus, dat ging in het geniep. Ik vind per definitie mensen die geniepig zijn, stiekum niet aardig en die streven in mijn ogen alleen hun eigen belangen na en daardoor kunnen ze al niet het goede nastreven zoals ik dat zie, jawel het goede voor HUN, dus HUN EIGENbelang.

Dat zwembad, tjaaaa, loop dus kennelijk iets langer mee, voor de insiders.

Gelukkig ben ik niet opgevoed vanuit het geloof dat je anderen moet pleasen voor hun gemoedsrust

Ik zou niet weten waarom ik moest liegen over het moment waarop ik Aqua voor het eerst heb ontmoet. Dat je mij niet wilt geloven zegt vooral iets voor jou, Russel.

Ik heb ook nog nooit een forum geopend. Zou niet eens weten hoe dat moest. Voor zover ik weet is het Aqua-forum ook niet gemaakt als een tegen-Bokt platform van sekteleden maar als een prive message board voor bekenden van Aqua om ervaringen uit te wisselen, van en voor haar studenten. Er staat ook niets geheims. Het is alleen niet toegankelijk voor mensen die respectloos met hun medemens en -dier omgaan. Ik hou wel van dat soort plekken. Zouden er veel meer van moeten komen!

Maar vertel eens, hoe kom je aan al die hier boven genoemde waanideeën?

En als jouw hersenspinsels over mij al zouden overeenkomen met mijn werkelijkheid, wie bepaalt dan wat ik ermee moet doen? En in wiens BELANG zou dat dan zijn?

Die insinuerende opmerking over het zwembad ga je verder niet af maken?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 13:48

friemel schreef:
[Ik zou niet weten waarom ik moest liegen over het moment waarop ik Aqua voor het eerst heb ontmoet.
Er staat ook niets geheims. Het is alleen niet toegankelijk voor mensen die respectloos met hun medemens en -dier omgaan. Ik hou wel van dat soort plekken. Zouden er veel meer van moeten komen!

Heb je wel zeker gedaan, ik heb het zelf gelezen in jullie forum.

mbt het vet gedrukte............ en bedankt he, alle deuren staan nu weer open! Wie denk jij wel niet dat je bent???? Ik ben heel respectvol naar de paarden en naar andere mensen, behalve mensen die mij zo behandelen als jij doet.

Fijn dat je het op dat aqua forum zo naar je zin hebt........ kan je daar niet wat meer rond gaan hangen??? en ons overbetelijke respectloze paardenliefhebbers met rust laten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 13:48

Het management van Bokt is altijd bijzonder coulant bij bijzondere gevallen die je af en toe tegen zichzelf in bescherming moet nemen. Ik vind wel dat Bokt daar in het geval van A8 daar veel te ver in is gegaan. A8 heeft kans op kans gehad om haar methode uit te leggen en bij herhaalde verzoeken om clinics trok ze steeds haar keutel weer in. Hoe lang laat je zo iets dan door sudderen moet je je afvragen.
Wat mij erg heeft gestoord is dat A8 per PB veel Bokkers voor de meest lelijke dingen heeft uitgemaakt. Op zo'n moment wordt alles al snel persoonlijk en dan stopt ook alle respect en is een inhoudelijke discussie zinloos. Mij is opgevallen dat er 2 A8's zijn. Eentje die zich politiek correct uitlaat op het forum en eentje die mensen graag kwetst en lelijke verwensingen maakt per PB. Omdat moddies zich niet bemoeien met PB wisselingen kon A8 hierongestraft mee door gaan.
Ondertussen heb ik mijn buik er goed vol van. En de oplossing is ook zo simpel: Als A8 nu een keer een clinic geeft voor allen geinteresseerden dan is het helder en zijn alle vragen beantwoord.
Ik ben zelf een jaar terug op een demo van A8 geweest. Ik heb destijd bewust geen foto's gemaakt omdat ik de situatie beschamend vond. Ik vond het erg goedkoop van mezelf om daar als een ramptoerist foto's te gaan maken en zo iemand helemaal omlaag te halen. Ik heb niets tegen A8 als persoon. Maar wat ze beweert over rijkkunst en haar methode druist loodrecht in tegen alle realiteit. A8 leeft in haar eigen wereld en wie ben ik om haar luchtkastelen in te laten storten. Ik heb iedereen geadviseerd om zelf maar eens te gaan kijken.
Een jaar later zijn we nog steeds aan het dimdammen en is A8 er alleen maar agressiever op geworden. Ik snap niet waarom dit gedrag op Bokt nog steeds getolereerd wordt en waarom dat zo lang door kan gaan want het komt de sfeer niet ten goede.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 13:51

friemel schreef:

Gelukkig ben ik niet opgevoed vanuit het geloof dat je anderen moet pleasen voor hun gemoedsrust
Ik zou niet weten waarom ik moest liegen over het moment waarop ik Aqua voor het eerst heb ontmoet. Dat je mij niet wilt geloven zegt vooral iets voor jou, Russel.

Ik heb ook nog nooit een forum geopend. Zou niet eens weten hoe dat moest. Voor zover ik weet is het Aqua-forum ook niet gemaakt als een tegen-Bokt platform van sekteleden maar als een prive message board voor bekenden van Aqua om ervaringen uit te wisselen, van en voor haar studenten. Er staat ook niets geheims. H

et is alleen niet toegankelijk voor mensen die respectloos met hun medemens en -dier omgaan. Ik hou wel van dat soort plekken. Zouden er veel meer van moeten komen!

Maar vertel eens, hoe kom je aan al die hier boven genoemde waanideeën?

En als jouw hersenspinsels over mij al zouden overeenkomen met mijn werkelijkheid, wie bepaalt dan wat ik ermee moet doen? En in wiens BELANG zou dat dan zijn?

Die insinuerende opmerking over het zwembad ga je verder niet af maken?

Proest, wat een lieve manier van communiceren heb je. Jij weet echt hoe je met respect met mensen moet praten, petje af. Lees je je berichtje nog eens als je nuchter genoeg bent? De inhoud van respect moet je nog even gaan beleven als je in de hogere sferen verkeerd, want in dit bericht is het ver te zoeken.

Gelukkig heb ik wel een paardje dat gelukkig is en goed verzorgd wordt en waar normaal mee wordt omgegaan.

Dat zwembad moet je maar aan Aqua vragen, horen we ook niets meer van, dus laat haar je maar vertellen wat ze daar mee wil.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 13:55

En zo hebben onze sekteleden weer een topic naar hun hand gezet, iedereen is weer met hun in discussie. Waarschijnlijk zitten ze op hun eigen forumpje weer op te scheppen hoe goed dat gelukt is en hoe geweldig ze wel niet zijn door normale en werkelijk in paarden en paardenwelzijn geinteresseerde bokkers te frustreren.

Er is echt maar 1 oplossing en dat is dit soort mensen negeren en blijven negeren en blijven negeren en blijven negeren, net zolang tot ze de boodschap begrepen hebben: "Wij zijn niet in hun en hun ideeën geinteresseerd".

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 13:56

ben het helemaal met je eens, alleen is het zo verrot moeilijk als je zo respectloos behandeld wordt

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 13:59

KiWiKo schreef:
ben het helemaal met je eens, alleen is het zo verrot moeilijk als je zo respectloos behandeld wordt

Dat is het ook en daar speculeren ze juist op, maar door te reageren speel je alleen maar in hun straatje.

friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:00

Even on topic:

Maken jullie van deze thread nou een faire discussie over Bokt-regels?

Of komt het weer neer op een poging om je anti-Aqua (en inmiddels ook anti-pro-Aqua ) reclame uit te breiden?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:01

het ligt eraan wat jij blijft posten Friemel !!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:01

Ik ben absoluut niet meer geinteresseerd in een clinic. Een sekteleider die haar aanhangers op zo een walchelijke manier haar navolging laat verwoorden, heb ik zeer laag zitten. De friemelfrutsels en de happyhorses en wat al nog meer hebben een dermate negatieve houding, schrijfwijze, omgang, leugenachtige inborst etc. dat ik absoluut niet met dat volk aansluiting wil hebben. Geloof niet in een paardvriendelijke methode zoals zij dat verteld.

ik heb achting voor paranormaal begaafde mensen, ken er een paar en dat zijn mensen daar kunnen wij niet aan tippen die hebben een diepe respectvolle en lieve houding daar gaat het schaamrood van op onze kaken staan. Zeker niet de trant waarmee deze mensen communiceren. Deze mensen zitten in een persoonlijkheidscrisis en projecteren hun eigen boosaardigheden en tekortkomingen op ons.

Een schande om jezelf te provileren met een gave en voorts mensen om je heen te scharen die zich op een onbeschofte leugenachtige wijze mogen uiten. Zij moest zich schamen en deze types tot de orde roepen.Iig hebben jullie het beeld en de naam van A8H volledig te grabbel gegooid. Hoor ik nog dat ze hatelijke pb's stuurt, zegt me genoeg.

Soort zoekt soort, fijn dat jullie je met dat rare tekentje onderscheiden van normale mensen, weet ik tenminste wie ik voor mij heb.

Ajuparaplu en ik heb diepe medelijden met de paarden die zulke oneerlijke eigenaren hebben. geen splinter in je oog, maar een hele balk.

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:03

Een "faire" discussie. Hoor wie het zegt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:04

friemel schreef:
Even on topic:

Maken jullie van deze thread nou een faire discussie over Bokt-regels?

Of komt het weer neer op een poging om je anti-Aqua (en inmiddels ook anti-pro-Aqua ) reclame uit te breiden?

vertel eens friemel, wat krijg je er voor om zo voor aqua in de bres te springen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:06

Karl66 schreef:
KiWiKo schreef:

Dat is het ook en daar speculeren ze juist op, maar door te reageren speel je alleen maar in hun straatje.

je hebt zo gelijk. Bokkertjes ik ga lekker wat doen en de aquaatjes gaan zwemmen.

friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:07

Karl66 schreef:
En zo hebben onze sekteleden weer een topic naar hun hand gezet, iedereen is weer met hun in discussie.

Keer dit eens om als je wilt? Wie (welke sekte?) zit nou wat naar zijn hand te zetten?

Karl66 schreef:
Waarschijnlijk zitten ze op hun eigen forumpje weer op te scheppen hoe goed dat gelukt is en hoe geweldig ze wel niet zijn door normale en werkelijk in paarden en paardenwelzijn geinteresseerde bokkers te frustreren.

Misschien wel, misschien niet.
Ben je er bang voor dat dat gebeurt? Zou je het erg vinden?

Karl66 schreef:
Er is echt maar 1 oplossing en dat is dit soort mensen negeren en blijven negeren en blijven negeren en blijven negeren, net zolang tot ze de boodschap begrepen hebben: "Wij zijn niet in hun en hun ideeën geinteresseerd".

Goed voornemen, als dat voor jou werkt. Wanneer gaan jullie beginnen?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:10

Friemel, ben jij vroegah erg gepest op school?

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:10

Ellende schreef:
Wij zijn hier inderdaad ook over in discussie gegaan. Het is een experiment geweest omdat A8h topics in het algemeen op gekissebis uitliepen en er toch een hoop mensen waren die echt geïnteresseerd waren in haar methode. Helaas liep het topic niet zoals gepland. Het is nooit onze bedoeling geweest om kritische vragen niet toe te staan, als ze maar op een neutrale manier zonder tig steken onder water gesteld werden.

Dat ze niet beantwoord werden en het topic inderdaad op een monoloog uitliep is voor ons de reden geweest het te sluiten. Vanaf nu zullen we er strenger op toezien dat dit soort topics niet meer op RT, maar op CO geplaatst worden.

Wat mij betreft kan er met deze uitspraak een slotje op. Hoogstens nog met 1 verzoek, in plaats van elk rijtechnisch topic waarin aqua haar methode weer gaat promoten en die weer op gekissebis uitdraait op slot te zetten. Zou ik liever zien dat dan haar "promo-bijdrage" verwijderd wordt, zodat wij normaal verder kunnen bokken en wat kunnen leren.