Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinkelbel schreef:Vind het maar niks.
Ik zou echt mijn god niet meer weten waar ik iets moet posten, dat is nu al zo onduidelijk. En het zal er ook niet overzichtelijker op worden.
Quote schreef:Daarom staat er ook PROEF!
Quote schreef:Daarom staat er ook PROEF!
Cadish schreef:Dat lijkt me een leuk idee Ellende.
MV begint eigenlijk vervuild te worden door manege en ponykamp topics, een nieuw subforum voor dit soort dingen lijkt me een goed idee. Toppie!
snowdon schreef:Cadish.. neem eens een kijkje in bijv Tinkerpraat (ik weet niet hoe het in die andere topics gesteld is) Het is haast onmogelijk alles bij te houden op zo'n manier. Er doen veel mensen mee aan dit huiskamertopic en de besproken onderwerpen lopen erg divers uiteen. En het gaat niet alleen om de Tinkers, echt ALLES eromheen en uit onze dagelijkse leventjes. Het is een hechte vriendengroep geworden, met als basis onze Tinkertjes.
Zo'n subforum zou dus een erg handig idee zijn, als je er dan een beetje over nadenkt.
En ik weet haast wel zeker dat dit voor meerdere groepen geldt.
Cadish schreef:Ja, maar moeten we dan voor elk ras een subforum maken? Ik hou ook van tinkers hoor, begrijp me niet verkeerd (kijk maar in mn profiel) maar als dadelijk iedereen zoiets wilt, wat blijft er dan over van Bokt, dan wordt het een doolhof.