[Dienstmededeling] Proef met subforums

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vie

Re: [Dienstmededeling] Proef met subforums

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 18:19

Ja, idd, maar daar loopt dus ook een discussie over hier op FZ.
MVP wordt nl. overstelpt door manegetopics en ponykampen, iets anders vind je er moeilijk terug...

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 18:34

Tinkelbel schreef:
Vind het maar niks.
Ik zou echt mijn god niet meer weten waar ik iets moet posten, dat is nu al zo onduidelijk. En het zal er ook niet overzichtelijker op worden.

Idd ik kan het ook geen goed idee vinden.. sorry

En hoeveel werk gaan de mods wel niet krijgen met het verplaatsen van berichten?

En dus als ik het goed begrijp klik je bijv. eerst op cb, dan staat er een lijst met bijv. gedichten, verhalen blablabla dan maak je dus daar een keuze uit en daaaan kun je gaan kijken bij wat je wilt?

Nee dat vind ik echt niks

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 18:35

Daarom staat er ook PROEF!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 18:37

Quote schreef:

En wanneer word het dan een keer afgekeurd?

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 18:39

Quote schreef:

Proef of voor altijd; je mag altijd nog je mening geven

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 18:50

Ja tuurlijk!
Daar niet voor, maar het is wel een proef he!

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 18:56

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 19:12

Cadish schreef:
Dat lijkt me een leuk idee Ellende .
MV begint eigenlijk vervuild te worden door manege en ponykamp topics, een nieuw subforum voor dit soort dingen lijkt me een goed idee. Toppie!

Dit vind ik ook een goed idee.. En misschien ook iets over overleden paarden ofzo bij verslag van de dag.. Dan wordt dat ook wat overzichtelijker..

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 19:53

een subforum voor "naturals";mensen die aan (P)NH doen, natuurlijk bekappen, boomloos rijden, bitloos rijden, hun paard op zo natuurlijk mogelijke wijze houden dat lijkt mij wel wat

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 19:56

Dan zou ik als ik jou was een apart topic hier op FZ openen voor aanmeldingen.

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 20:19

Ik stem voor een endurance-subforum!!!

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 20:44

Ik heb niet het hele topic gelezen, dus ik weet niet of het al eerder genoemd is.

Bokt is voor nieuwe bokkers nú al ingewikkeld, ik denk dat ze er dan al helemaal niks meer van snappen. "Waar moet ik nu in hemelsnaam iets neerzetten?"

Ik ben niet voor het plan.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 20:49

Jettie: je vindt je weg van zelf wel is mijn ervaring.

Ik ben duidelijk voor. Kom eigenlijk nog amper op de meeste boktforums, alleen de bekende mensen voor mij en een of twee onderwerpen die steeds terugkomen.

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 21:40

Wat ik wel even wil zeggen, ik vind het een slecht idee om nou aparte fora aan te maken voor rassen of takken van de paardensport.
Voor een topic waar je over een bepaald onderwerp kunt kletsen (denk aan Tinkerpraat/Haflingerpraat/Hobbelende vosjes pesters/ shettenbokkers of hoe het mag heten ) vind ik dat je het beste in de Huiskamer terecht kan.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 21:43

Cadish.. neem eens een kijkje in bijv Tinkerpraat (ik weet niet hoe het in die andere topics gesteld is) Het is haast onmogelijk alles bij te houden op zo'n manier. Er doen veel mensen mee aan dit huiskamertopic en de besproken onderwerpen lopen erg divers uiteen. En het gaat niet alleen om de Tinkers, echt ALLES eromheen en uit onze dagelijkse leventjes. Het is een hechte vriendengroep geworden, met als basis onze Tinkertjes.

Zo'n subforum zou dus een erg handig idee zijn, als je er dan een beetje over nadenkt.

En ik weet haast wel zeker dat dit voor meerdere groepen geldt.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 21:48

Ik ben een enorme voorstander voor een apart (sub) tinkerforum!

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 21:49

Ja, maar moeten we dan voor elk ras een subforum maken? Ik hou ook van tinkers hoor, begrijp me niet verkeerd (kijk maar in mn profiel ) maar als dadelijk iedereen zoiets wilt, wat blijft er dan over van Bokt, dan wordt het een doolhof.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 21:51

yess een noriker subforum, er zijn wel 3 mensen met een noriker op bokt *woepie* scheelt een hoop gemail!

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 21:51

snowdon schreef:
Cadish.. neem eens een kijkje in bijv Tinkerpraat (ik weet niet hoe het in die andere topics gesteld is) Het is haast onmogelijk alles bij te houden op zo'n manier. Er doen veel mensen mee aan dit huiskamertopic en de besproken onderwerpen lopen erg divers uiteen. En het gaat niet alleen om de Tinkers, echt ALLES eromheen en uit onze dagelijkse leventjes. Het is een hechte vriendengroep geworden, met als basis onze Tinkertjes.

Zo'n subforum zou dus een erg handig idee zijn, als je er dan een beetje over nadenkt.

En ik weet haast wel zeker dat dit voor meerdere groepen geldt.

Geld zeker ook voor (p)NH... In de huiskamer zijn een boomloze, bitloze en ijzerloze topics...die kunnen mooi allemaal (en meer! )bij elkaar op één subfourm!

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 21:53

Een NH forum is wel leuk, daar kan je wel leuk over kletsen (NH is immers iets heel anders waar veel vragen bij kunnen opkomen) maar hoeveel subfora gaat Rassenpraat krijgen als we voor ieder ras een apart subforum maken?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-05 21:56

Voor nu geldt: Als je 10 mensen bij elkaar krijgt, meld je aan, elk idee is in principe welkom. Zoiezo hebben wij dan een beetje een idee wat we kunnen verwachten, en we hebben de mogelijkheid om variatie in onderwepren aan te brengen. Voor de proef kan je er in ieder geval zeker van zijn dat er geen tinker/shet/arabier/ford én haflinger subforum komen

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 21:56

Leuk idee!!!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 21:57

Cadish schreef:
Ja, maar moeten we dan voor elk ras een subforum maken? Ik hou ook van tinkers hoor, begrijp me niet verkeerd (kijk maar in mn profiel ) maar als dadelijk iedereen zoiets wilt, wat blijft er dan over van Bokt, dan wordt het een doolhof.

Nee, niet voor ieder ras. Ten eerste zal er in de praktijk niet voor elk ras een voorstel ingediend worden en ten tweede moet het nog blijven lopen ook. Dat moet je niet vergeten. Als het echt geen nut heeft, zal het subforum vanzelf 'doodbloeden' en afgewerpt worden neem ik aan.

Maargoed eerst maar eens kijken of de moderators uberhaupt eerst die 5 proefsubforums geven

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 22:01

Ik heb niets tegen Tinkers, sterker nog, vind ze stoer maar om nu een subforum te maken voor 1 ras omdat er meer is dan alleen de Tinkers (zoals de levens van de eigenaren eromheen) dat gaat mij te ver.
Wat Smurf bijvoorbeeld voorstelt is een soort van Alto subforum, daar kan je alle topics over boomloos, bitloos, NH, IJzerloos, optomingsloos, zadelloos, nartuurlijk houden van een paard maar zeer zeker ook Alto voor de mens, denk aan bio voedsel enz. dat vind ik een hele mooie ruime categorie waar je veel kan plaatsen waar alleen een bepaalde (zéér grote) groep zich voor interesseerd.

Ik bedoel, ik kom erg veel bij de plussies, ben plussie in hart en nieren maar om nou een subforum te maken omdat er in onze dagelijkse leventjes ook zo ontzettend veel gebeurt, nou nee dat je niet alles bij kan houden tja, daar is niets aan te doen, probeer voor de gein de kantoorbalers eens te volgen, gaat je niet makkelijk lukken, die zie ik ook niet vragen om een subforum

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 22:05

Ben blij dat er voor deze proef i.i.g. al genoeg ideeën zijn! Hopelijk wordt het wat.