fijn dat hij het weer doet, ben ondertussen het gras maar gaan maaien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SplashIsLief schreef:Bij mij stond er alleen dat er problemen met het database waren
VeirL schreef:Uhu, alleen hij moet nog uitzoeken hoe hij het doet zonder dat deze berichten verwijderd worden.
Kunnen we niet gewoon een keer alle berichten verwijderen (iets van tot 2 jaar terug behouden) en alle gebruikers die 2 jaar niet meer zijn geweest verwijderen?![]()
mandy_b_s schreef:VeirL schreef:Uhu, alleen hij moet nog uitzoeken hoe hij het doet zonder dat deze berichten verwijderd worden.
Kunnen we niet gewoon een keer alle berichten verwijderen (iets van tot 2 jaar terug behouden)
en alle gebruikers die 2 jaar niet meer zijn geweest verwijderen?![]()
dit lijkt me wel handig.
maar berichten van 2 jaar terug weg doen ?
mischien zit daar net het atwoord tussen dat iemand zoekt ?
ach, de nieuwe bokker vindt het een te grote moeite om te zoeken en opent steeds maar weer nieuwe topics over hetzelfde onderwerp. dus ja, doe maar ook
gebruikers die 2 jaar op bokt geweest zijn weg lijkt me wel een prima plan. Niet weg gooien als ze 2 jaar niet gereageerd hebben, want ik ken genoeg bokkers die al tijden alleen meelezen.
Anoukie schreef:Ik zou alleen graag mijn topic op HAW terug willen krijgen(zie onderschrift).
Amethyst schreef:Tja, van mij hoeft dat niet, berichten verwijderen... Een nieuwe server lijkt me een beter plan