Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
baroen schreef:ik word op bokt soms een beetje moe van mensen die vinden en denken dat ze mogen bepalen wat er wel en iet gezegd word, bokt is groot, dat weet ik, de mods kunnen niet alles direct zien of lezen, klopt ook, maar pff er zijn ook een boel leden die zich opgooien als bokt mod, en vinden dat de mods dit en dat maar moeten doen,
vergeet even 1 ding niet: bokt is een forum, de mensen die er tijd in steken zijn vrijwillig... geen enkel lid, kort of lang lid heeft recht op wat er gebeurt op bokt...
wat betreft het kanker verhaal? ik heb geen idee... er is ook nog geen definitief verhaal gekomen dat het nep is... laat het dan iig lekker over aan de mensen die het uit kunnen zoeken..speculeren word erg rommelig..
er zijn hier een boel leden die bewust dingen opsporen om maar over te klagen, die de tem gebruiken en daarbij denken dat ze dan een stem hebben in een beslissing... mensen! het is een forum! het is internet.. soms leuk, soms gezellig, soms heftige discussies. alles kan, maar zeur niet zo door.. zeker niet over gemaakte beslissingen..
shadow0 schreef:Baroen: ik claim geen 'recht' te hebben op bepaalde dingen. Maar ALS het verhaal inderdaad verzonnen is, en via een schaduw geplaatst is om te zieken, DAN vind ik alleen een OW voor het aanmaken van die schaduw wel wat licht.
Maar inderdaad hebben wij geen inzicht in alle feiten en ook niet de uiteindelijke beslissing, dus beschouw het maar als een (ongevraagd) advies.
Van de andere kant, als een groot deel van de Bokt-gebruikers, of het modteam, het acceptabel gaat vinden dat zulke verhalen nou eenmaal geplaatst worden, want het is internet etc, dan heb ik niet meer zo veel te zoeken op Bokt.
Ik ben er overigens van overtuigd dat het modteam dat niet zo vindt.
missnynke schreef:zo iemand heeft echt een stoornis/probleem.
ik denk dat je, net als bij miep, zo iemand eerder helpt door contact met haar/haar ouders op te nemen, dan een ow of een ban.
Maya schreef:doordat Heike haar belde om steun te geven
orionneke schreef:Erg he??? Ik heb toen ook veel over haar nagedacht zo....allemaal voor niks dus!!