Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oscar schreef:Sjoert heeft de laatste dagen inderdaad heeeeeeel veel tem's weggewerkt!
Fijn hoor, zo'n super collega
De komende maand ben ik iets minder online vanwege heel erg druk-druk-druk op het werk, dus jullie zullen hem nog wel vaker tegen gaan komen
VeirL schreef:Hm![]()
Dan kun je precies zien wie d'r allemaal heeft geTEMd? Nee, dat hoeft niet van mij
Oscar schreef:Ilkkah schreef:hoe de tem werkt bij de mods bedoel ik
hoe het eruit ziet,
hebben ze een bepaald forum wat wij niet kunnen zien waar alle getemde topics staan, of staat er voro het topic een uitroepteken ofzo?!
Goede vraag
Ik zal een poging doen om een tipje van de sluien op te lichten
De mods hebben een extra forum voor de binnengekomen meldingen via TeM.
Het ziet er ongeveer hetzelfde uit als een gewoon forum, alleen dan met een wat andere indeling.
Als mod zie je een lijst met Topictitels, het forum waar dit topic staat, wie de melder is en op welke datum/tijdstip deze melding doorgegeven is.
Dit is een soort basis-informatie.
Als je op een bepaalde melding klikt, dan krijg je ook nog te zien wat de reden van de melding is; dit is het invulveldje waar jullie een stukje tekst in kunnen geven.
Verder staat er voor ons een invulveldje en dit bericht wordt na afhandeling terug gestuurd aan de gebruiker.
Zo werkt het ongeveer
Ilkkah schreef:jeej
eindelijk is iemand die het uitlegd
maar zou alsnog graag een printje zien
NehnaDagmar schreef:Ilkkah schreef:jeej
eindelijk is iemand die het uitlegd
maar zou alsnog graag een printje zien
Das privé joh...
MissSisa schreef:
Wat mij opvalt dat Sjoert meestal een bericht terug stuurt dat veel langer is dan de rest van de Mods.
Oscar schreef:Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik in de loop der tijd een stuk korter van stof ben geworden
Vooral als het gaat om standaard acties (topicje verplaatsen oid.) en 'bekende' gebruikers die toch wel weten wat er gaat gebeuren, maak ik me er meestal vrij makkelijk vanaf
Een bedankje (dat altijd wel) met een korte toevoeging wat ik ga doen, and that's it.
Storen jullie je daar trouwens aan?
fjordygirl schreef:Arme oscar die heeft de afgelopen week wel erg veel tem's moeten behandelen.
Heb nog een stuk of 6 pb's van hem terug gehad over getemde topics.
MissSisa schreef:Verdorie, krijg ik een TEM terug van Sjoert. Vertelt hij mij weer in een lang bericht () dat in het vervolg alleen mar wordt geantwoord met: Bedankt, slotje erop.
![]()
Alleen maar omdat ik mijn mening gaf in dit topic(ik klaagde nergens over.).
Sjoert schreef:Laat het duidelijk zijn dat dit alleen van toepassing is op jou
magic_lover schreef:ik snap ook niks van die tem knop tegenwoordig