Veel te lange namen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meisje201

Re: Veel te lange namen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-05 15:50

Dobbel, kan je mij vertellen waar in de boktregels staat dat er geen bewegende smiles in je onderschrift mag?
viewtopic.php?f=25&t=372200
ik zie het niet staan namelijk.

En misschien had je een heel hinderlijk irritant onderschrift met 300x cheerleader oid?
ik heb nog nooit iemand gehoord die zei dat dat niet mag, je mag geen smiles van andere sites, maar alle boktsmiles mogen in de onderschrift.
En ik ben toch al vaak genoeg in contact geweest met mods (reacties op tem, of andere zaken) en niemand heeft er wat van gezegt, dus dan neem ik aan dat het gewoon mag

en als er toch iets komt van dat het niet mag, zal ik direct mijn onderschrift aanpassen, maar voorlopig zie ik daar geen rede toe

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 15:57

Overigens algemene tip, in een browser als Firefox kun je instellen dat bewegende plaatjes maar 1 keer mogen bewegen. Is een fantastisch middel tegen avatars en onderschriften vol knipperende smileys, als je daar last van hebt, en ook een boel vervelende reclame op andere sites. Volgens mij kan het met de meeste popupblockers ook wel.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-05 17:21

Even uit het andere topic over de onderschriften gecopieerd, hopelijk zo duidelijk:
Oscar schreef:
Daar zijn geen speciale regels over
Als er een melding binnenkomt over een bepaald onderschrift dan bekijken we van geval tot geval of ze 'storend' zijn.
Bijv. een onderschrift met 20 -smilies en/of -smilies is behoorlijk overheersend. En dat kan een reden zijn dat we vragen om je onderschrift aan te passen. In jouw geval vind ik het niet storend.
Zodra er weer automatisch ingesteld wordt waaraan een onderschrift moet voldoen (bijv. max. 3 regels etc.) zal er ook wel een beperking komen in het aantal smilies. Hoeveel er dat zijn, weet ik niet

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 17:51

Ik erger me er niet aan

KeeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 18:09

Margon schreef:
Het enige waar ik aan denk bij dit topic is:

Jemig waar kan een mens zich druk om maken/ aan ergeren

Dat dacht ik ook wel een beetje...
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het wat minder leuk vinden. Maar om je er nu echt aan te ergeren... Maar goed, ieder z'n bezigheden. Ik gebruik mijn energie liever positief! Beetje zonde om je om dit soort kleine dingetjes al druk te gaan lopen maken. Maar prima. Ik ben zelf ook al weer aardig bezig om mijn tijd en enrgie hierin te steken dus ik doe zelf net zo hard mee. Succes!

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 19:06

Afbeelding

Zoiets bedoel je? Heb het heel vaak gemaakt voor de privesy.
Maar ik kan het nog wel lezen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 19:29

Margon schreef:
Het enige waar ik aan denk bij dit topic is:

Jemig waar kan een mens zich druk om maken/ aan ergeren

HAHA Margon door de bocht