- oneliners zijn niet toegestaan
lijkt mij een goede toevoeging, maar daar doe je niets mee tegen
Citaat:Wow wat een ontzettend mooie foto!
ik ben er helemaal verliefd op
Terwijl dat eigenlijk net zo hard niets toevoegd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Wow wat een ontzettend mooie foto!
ik ben er helemaal verliefd op
Citaat:Ik denk niet dat ze iets willen leren, maar bewonderd willen worden.
Amanda schreef:Citaat:
Maar er zijn er ook een aantal bij die wél serieus willen leren.
En als die op jeugdCB plaatsen, dan krijgen ze nog geen zinnig commentaar.
.
russel schreef:Ja maar als je op bokt je mening in een bepaald topic iets afwijkt, krijg je toch meteen die posters over je heen? En dan met elkaar op een hele flinke manier. Dát kan dan, want de groep bepaald dan dat die ene die afwijkende reaktie de grond ingeboord mag worden. Geen OW geen slotje. De taal is er dan wel naar. Hoezo beledigend dan?
Ik denk niet dat ze iets willen leren, maar bewonderd willen worden.
Citaat:Iets in de trant van een onderbouwde reactie.
Dus de compositie, onderwerp, kleuren, dat soort dingen.
Mik_beer schreef:russel schreef:Ja maar als je op bokt je mening in een bepaald topic iets afwijkt, krijg je toch meteen die posters over je heen? En dan met elkaar op een hele flinke manier. Dát kan dan, want de groep bepaald dan dat die ene die afwijkende reaktie de grond ingeboord mag worden. Geen OW geen slotje. De taal is er dan wel naar. Hoezo beledigend dan?
Ik denk niet dat ze iets willen leren, maar bewonderd willen worden.
Ik vind niet dat dit opgaat voor CreaBea.. (tenminste dan de topics die ik bekijk) Mensen willen graag echt commentaar, en staan open voor suggesties.
Wanneer iemands mening afwijkt word je op CB niet aangevallen itt HAW..
IcePrincess schreef:Als ik iets niet mooi vind reageer ik er maar gewoon helemaal niet meer op![]()
*hee! daarom ben je bijna niet in de CBtopics te vinden, idd, alles is behoorlijk bagger op CB, nivo is om te janken*
IcePrincess schreef:
VeirL schreef:Als ik mijn foto dan zou willen plaatsen, zou ik niet weten waar. Want; als je ze op CB zelf plaatst, lijkt het alsof je jezelf heel erg goed vindt enz. & op de jeugd CB zou je dan weinig commentaar krijgen.
Ik vind het ook geen goed idee.