Oscar schreef:Kom op Faas, je kunt het
Zo beter?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oscar schreef:Kom op Faas, je kunt het
Oscar schreef:Daar zijn geen speciale regels over
Als er een melding binnenkomt over een bepaald onderschrift dan bekijken we van geval tot geval of ze 'storend' zijn.
Bijv. een onderschrift met 20-smilies en/of
-smilies is behoorlijk overheersend. En dat kan een reden zijn dat we vragen om je onderschrift aan te passen. In jouw geval vind ik het niet storend.
Zodra er weer automatisch ingesteld wordt waaraan een onderschrift moet voldoen (bijv. max. 3 regels etc.) zal er ook wel een beperking komen in het aantal smilies. Hoeveel er dat zijn, weet ik niet
Maya schreef:Nog een vraagje, sommigen hebben wel 2 t/m 4 regels ofzo, maar dan zitten er blijkbaar enters tussen, waardoor het groter wordt. Is dit bewust zo gedaan, of gebeurt dat vanzelf ook wel eens?
Ik temde al, en tem lekker door als ik ze storend vind
Edit, ik kijk nu naar mijn eigen onderschrift en het komt op mij over dat er nog twee enters onder zitten, in mijn ucp is dat niet t geval, maar eigenlijk vind ik mijn eigen onderschrift zo ook irritant...
MissSisa schreef:Vandaag ook weer iemand. Die had een onderschrift van 10 zinnen(en de rest.) Dus ik zeg dat ze even haar onderschrift korter moet maken. Krijg je een bericht terug dat ze het gedaan heeft.
![]()
Kijk je: heeft ze een paar zinnen weg gehaald, maar zijn het er nog veel te veel.
Faniek schreef:*Is de mods gek aan het temmen*