Waarom altijd zo negatief over mods??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Waarom altijd zo negatief over mods??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 17:29

rebeltje schreef:
Niet over alle mods.. Maar er zijn er een aantal die overdreven streng bezig zijn.. Het moet wel leuk blijven op bokt.. en niet honderden regels naar je hoofd te krijgen.. Om t forum netjes te houden is het normaal om een aantal regels te hebben.. Maar omdat er 'kinderen' bij zijn.. of omdat het onderwerp al geweest is.. laat het llekker

Ik hou me (onbewust trouwens) gewoon aan de regels, en dan heb je nergens last van, althans, ik niet.
Ik heb eerder "aanvaringen" met users dan met mods (kunnen de mods het mooi weer oplossen )

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 19:28

Ik ben zeker niet ontevreden over de Moderators En ik houd me over het algemeen volgens mij aardig goed aan de regels [en laten we het dan niet over ongeveer een jaar geleden hebben ]

Alleen afgelopen week heeft een van de moderators, iemand die ik ken [ga geen namen noemen] een PB gestuurd met daarin dat ze een groot deel tekst uit haar profiel moest halen. Een verhaal zal je altijd van 2 kanten blijven horen Dus hoe weet je wat nu de waarheid is? Ik vond het gewoon belachelijk dat die PB toen gestuurd is naar betreffende persoon.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 20:35

Oscar schreef:
Ja, ik weet het ook nog wel
't Was fijn om zaken met je te doen, maar ik ben toch blij dat we tegenwoordig wat minder close met elkaar zijn qua pb-verkeer

Jammer, het beviel me wel.

Ja en dat met Lielle weet ik ook nog wel heel goed. Dat was echt te erg voor woorden.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 21:13

MissSisa schreef:
Oscar schreef:
Ja, ik weet het ook nog wel
't Was fijn om zaken met je te doen, maar ik ben toch blij dat we tegenwoordig wat minder close met elkaar zijn qua pb-verkeer

Jammer, het beviel me wel.

Ja en dat met Lielle weet ik ook nog wel heel goed. Dat was echt te erg voor woorden.

ja, lieverdje

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 21:20

Maar juist als een verhaal twee kanten heeft, is het dan eerlijk om één kant van het verhaal in je profiel te zetten?

Margon schreef:
Alleen afgelopen week heeft een van de moderators, iemand die ik ken [ga geen namen noemen] een PB gestuurd met daarin dat ze een groot deel tekst uit haar profiel moest halen. Een verhaal zal je altijd van 2 kanten blijven horen Dus hoe weet je wat nu de waarheid is? Ik vond het gewoon belachelijk dat die PB toen gestuurd is naar betreffende persoon.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 21:31

ik heb best wel eens een dit of datje Maar er is geen enkele mod waarvan ik denk............ zucht Over het algemeen vind ik dat deze mensen heel best hun best doen om bokt een leuk forum te laten blijven, en ik denk dat dit niet al te makkelijk is, zeker gezien het aantal posters en vooral wat er het laatste jaar bijgekomen is EN ook weer verdwenen overigens

De mods doen goed werk, en een fout maken kan....... dat is alleen maar menselijk. Gelukkig maar

ik persoonlijk ben blij met de mods die we nu hebben (ook met de ex mods hoor dat ook zeker wel)

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 21:49

Ellende schreef:
Maar juist als een verhaal twee kanten heeft, is het dan eerlijk om één kant van het verhaal in je profiel te zetten?

Margon schreef:
Alleen afgelopen week heeft een van de moderators, iemand die ik ken [ga geen namen noemen]
een PB gestuurd met daarin dat ze een groot deel tekst uit haar profiel moest halen. Een verhaal zal je altijd van 2 kanten blijven horen Dus hoe weet je wat nu de waarheid is? Ik vond het gewoon belachelijk dat die PB toen gestuurd is naar betreffende persoon.

En de ander kan toch net zo goed een ander verhaal in zijn/ haar profiel zetten?
Wat is het probleem?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 21:54

je hoort gewoon niet zulke verhalen in je profiel te zetten

dat zijn basis omgangsvormen

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 21:58

En mag het ook niet als er geen eens een naam bij staat van de persoon waar het om gaat?
Niemand weet dan toch om wie het gaat.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 22:00

Ik vind dat ze het geweldig doen, echt waar!
Ik bedoel; het lijkt me niks om steeds van alles op te moeten lossen enzo. Nee hoor, jullie doen het geweldig

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 23:36

Margon schreef:
En mag het ook niet als er geen eens een naam bij staat van de persoon waar het om gaat?
Niemand weet dan toch om wie het gaat.

Is het nodig?

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 23:49

Nee... maar mag die persoon dan niet het verhaal op Bokt zetten wat ze met dat paard heeft meegemaakt?

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 23:59

Margon schreef:
Nee... maar mag die persoon dan niet het verhaal op Bokt zetten wat ze met dat paard heeft meegemaakt?

Niet als ze anderen daar mee schaadt.

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 09:10

Dat doet ze niet
Want er zijn bewijzen zelf op bokt gevonden

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 14:54

Moet er nou een strenge mod in dit topic komen Margon??

Bedankt voor de complimenten het is fijn dat er gebruikers zijn die ons waarderen.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 15:10

Ik ben ook blij met de mods, en ik merk beslist wel dat er dingen ten positieve zijn veranderd sinds de discussies ergens vorig jaar.

TeMmen vind ik een goeie uitvinden, en ik doe het ook. Ten eerste omdat ik denk dat het forum prettiger wordt als alleen de mods zich bezig houden met modden (modderen, moderaten), ook fijner voor de gebruikers. MSN-taal is hier een goed voorbeeld van: liever dat 1 mod het officieel zegt, dan 500 users elk op hun eigen manier, waaronder ongetwijfeld een paar op zeer grove toon.

Ten tweede omdat de mods maar mensen zijn en niet alles kunnen zien, maar ik graag wil dat ze het zo goed mogelijk doen. Het is niet eerlijk om te verwachten dat mods alles zien, want dat is gewoon onmogelijk. En het is ook niet eerlijk om dan vervolgens te gaan zeuren dat de een geen waarschuwing kreeg en de ander wel.

Als je TeM't is dat nog geen eis om de ander meteen, onmiddelijk te bannen. Of in elk geval, als IK TeM is het dat niet. Genoeg keren dat ik denk: tsja, ik denk dat het mod-team het toch moet weten, al is het nog geen directe overtreding.

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 16:09

Katja schreef:
Moet er nou een strenge mod in dit topic komen Margon??

Waar slaat dit nou weer op

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 16:19

Leuk om zo dit topic te lezen
Bedankt ook namens mij.

Mayraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 09:52

Ik vind ook dat de moderators het super doen! ik bedoel het is niet niets mod. te zijn van het grootste forum van de beneluxe! mod bedankt!

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 10:02

waar zou bokt zonder de moddies zijn?

De moddies zijn altijd de redders in nood!
Bedankt moddies!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 14:20

Ellende schreef:

Margon schreef:
Alleen afgelopen week heeft een van de moderators, iemand die ik ken [ga geen namen noemen]
een PB gestuurd met daarin dat ze een groot deel tekst uit haar profiel moest halen. Een verhaal zal je altijd van 2 kanten blijven horen Dus hoe weet je wat nu de waarheid is? Ik vond het gewoon belachelijk dat die PB toen gestuurd is naar betreffende persoon.

De andere kant kan toch haar/zijn verhaal neerzetten? Of denk ik nou simpel?

Vind het wel grappig. Als mensen per pb bedreigd worden dan kan bokt er zogenaamd niets aan doen (terwijl dat wel degelijk zou kunnen) en als iemand in zijn profiel iets zegt dan zou dat niet mogen?

Ik zal wel simpel denken

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 14:23

Wat is er gebeurd met vrijheid van meningsuiting?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 14:29

Een profiel is openbaar, dat lijkt me nogal een verschil.

Vrijheid van meningsuiting betekent dat jij, zonder inmening door de overheid vooraf een nieuw forum kunt beginnen, of een pagina, of wat dan ook, waarop je jouw kant van het verhaal doet.
Het betekent niet dat je op elke plek alles maar mag zeggen.
En Bokt heeft het volste recht om zelf regels op te stellen omtrent wat ze op hun servers willen hebben. Niets houdt je tegen om het elders onder te brengen als je dat graag wilt.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 14:36

Yep, dat betekent wel degelijk dat je het recht hebt om te zeggen wat je vindt of denkt.

Citaat:
De vrijheid van meningsuiting geldt als een van de belangrijkste grondrechten. 'Meningsuiting' moet ruim worden uitgelegd. Het gaat niet alleen om het verkondigen van meningen of overtuigingen. Ook bijvoorbeeld het uiten van gevoelens en het doen van mondelinge of schriftelijke mededelingen vallen onder dit begrip. Een bepaalde haar- of kledingdracht is eveneens als meningsuiting te beschouwen.

Het is dus het recht om vrijelijk je mening en ideeën te uiten!

Citaat:
Volgens art. 10 EVRM mag de vrijheid van meningsuiting alleen worden beperkt als

deze beperking voorzien is bij (kenbare) wet
deze beperking noodzakelijk is in het belang van de veiligheid

Wel een dergelijke wet ken ik niet. Maar ik hoor hem graag als ie er wel is.

En het belang van de veiligheid. Nu, ik weet niet wat er in dat profiel stond (hoor het evt. graag van Margon) maar als dit niet de veiligheid in gevaar brengt dan is er geen reden om dit te verbieden. Doe je dat wel, nou ja, dan kun je ook iets aan de bedreigingen doen lijkt mij .

Dat je in discussies soms een beetje geleid moet worden is logisch, dat kan soms nogal uit de hand lopen. Dan heb je verkeersregelaars. Maar een profiel is toch iets anders. Er staat niet dat je dit of dat niet mag zeggen.

Goed, niet dat ik nou perse alles zou zeggen maar feit blijft dat het je goed recht is.'

Goed dat is dan een profiel. Veel ernstiger vind ik het dat er mensen via pb ECHT bedreigd en lastiggevallen worden. Als bokt dan zo graag de 'verkeersregelaar' wil spelen dan zou ze zich hier zeker als 'beschermer' moeten laten zien. En niet met een excuus komen dat een pb niet gezien kan worden of iets dergelijks. Want dat kan namelijk wel .

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 14:42

Ik zeg er overigens bij dat het mij vooral gaat om het feit dat er wel beperkt moet worden op die vrijheid en dat bedreigen en pesten blijkbaar wel kan. Ik vind het gewoon jammer. Laat ik het zo zeggen.