Ilkkah schreef:
heb em nog een keertje gevonden, maar hier heeft iemand er een copyright opgezet, zodat je de rechtermuisknop niet kan gebruiken, ook op clubs.nl
hier is dit paard een merrie van 6 jaar en is een onbekend ras hmmmm :S
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilkkah schreef:
haffie_lover schreef:Ow die foto van Maestro heb ik echt al heel erg vaak gezien! Op clubs staat ie echt overal! Heb hem ook volgens mij in mijn spel... maar die plaatjes haal ik van clubs.nl van andere clubs zeg maar... maar dat spel gebruik ik niet meer volges mij sit al verwijderd...
ffies gekeken en ja mijn spel is weg
hier staat je foto ook:
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=237414
en de foto:
op dit spel heet je paardje Star
hierr de beschrijving:
Star is een Andalusi�r van 9 jaar, hij is basisbeleerd en echt een toppertje op keuringen! Is aanhankelijk en echt een schatje.. behalve als hij in een geflipte bui is..
Faniek schreef:Na aanleiding van dit topic:
viewtopic.php?f=25&t=418858
Maar dat ging over mijn stal. Vandaag kwam ik weer eens op een paardenspel site. Via bokt:
http://groups.msn.com/Maxielover1/kleurverkoop.msnw
Paarden die ik tegen ben gekomen zijn van:
haffie_lover schreef:Ow die foto van Maestro heb ik echt al heel erg vaak gezien! Op clubs staat ie echt overal! Heb hem ook volgens mij in mijn spel... maar die plaatjes haal ik van clubs.nl van andere clubs zeg maar... maar dat spel gebruik ik niet meer volges mij sit al verwijderd...
hier staat je foto ook:
en de foto:
hierr de beschrijving:
Star is een Andalusi�r van 9 jaar, hij is basisbeleerd en echt een toppertje op keuringen! Is aanhankelijk en echt een schatje.. behalve als hij in een geflipte bui is..
kimmie261 schreef:haffie_lover schreef:Ow die foto van Maestro heb ik echt al heel erg vaak gezien! Op clubs staat ie echt overal! Heb hem ook volgens mij in mijn spel... maar die plaatjes haal ik van clubs.nl van andere clubs zeg maar... maar dat spel gebruik ik niet meer volges mij sit al verwijderd...
hier staat je foto ook:
en de foto:
hierr de beschrijving:
maar dat is maestro niet...
als ie er nou zo is uit mocht zien..![]()
maestro is een appelschimmeltje...
deze foto stond er,maar staat hij op meerdere sites dan??
(hij wordt beroemd...)
haffie_lover schreef:Ilkkah schreef:
heb em nog een keertje gevonden, maar hier heeft iemand er een copyright opgezet, zodat je de rechtermuisknop niet kan gebruiken, ook op clubs.nl
hier is dit paard een merrie van 6 jaar en is een onbekend ras hmmmm :S
IndyLover schreef:Quaterhorse die foto heeft reindert (photodude) gemaakt.
Faniek waar staat mijn foto ergens. Ik heb volgens mij overal gekeken maar ik zie hem nergens.
Maar ik vind het wel belachelijk dat ze zoveel foto's van anderen gebruiken.
Citaat:Hoi, ik heb heel belangrijk nieuws. Ik heb foto's van paarden verwisseld voor andere foto's, omdat die foto's van een paardenforum kwamen waarvan ik niet wist dat je daarvan niet mocht kopieren. Het gaat om de site www.bokt.nl dus mag je daar ook niet van kopieren. vroegen ze mij of ik die foto's weg wou halen en dat heb ik dus gedaan. Er zijn ook foto's van pagina's veranderd van de onderwerpen. Van de paarden hier op het spel zijn van de volgende de foto's veranderd :
Ginny
Spetter
Shy Boy
Jewel
Dessert Rose
Fuego
Set
Glossy
Cowgirl
Wel zijn alle rassen hetzelfde gebleven alleen de foto's zijn veranderd. Bij enkele paarden is de kleur ook anders. Het gaat om paarden uit de verkopen, van stallen, games en de rest. Als je aan het bieden bent op een paard die veranderd is, mag je van paard wisselen als je de nieuwe niet leuk vindt. Verder is er niks aan de hand en loopt het spel weer gewoon.
Groetjes de beheerder.
candorlover schreef:En het ras Pintabian zegt mij niets
!