Meten met twee maten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anya

Re: Meten met twee maten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 20:34

Aqua8horse schreef:
Op dit moment kan ik het topic van Friemel vragen beantwoorden van serieuze vragenstellers. Dit kan ik ongestoord doen omdat reacties die alleen maar herhalingen zijn en bijna altijd door dezelfden worden geplaatst, worden verwijderd. Zo kan iemand eindelijk eens een duidelijke uitleg krijgen. De mods zijn daar nu scherper op dan anders om zo het topic te kunnen gebruiken waar het voor bedoeld is: werkelijke vragen beantwoorden van geinteresseerden!
Ik denk dat het ook voor de mensen die denken dat ze het beeld nu glashelder hebben, zeer interessant kan zijn.

Er is dus wel een verschil, vind ik

Nou Aqua er worden geen reacties van jouw kritische vragenstellers verwijderd, tenzij ze OW-of UN-waardig zijn. En dat is in dat topic niet aan de orde geweest.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 08:10

Die kritische vragenstellers houden zich buiten het topic uit eigen vrije keuze.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 10:07

Idd, er is geen enkel bericht van mij daar nu weggehaad.
Ik ben, zoals eerder gezegd, er zelf weggebleven.
Ik wilde ook wel eens antwoorden zien.
En die zie ik nu en weet net zoals voorheen geen bal meer, want ik zie niets revolutionairs Haha! Maar dagelijkse kost.

Dus niks met 2 maten er zijn ook bokkers die zelf weg kunnen blijven als ze willen Lachen
Valt tegen hè Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 10:25

Dit bevestigd weer helemaal het beeld dat ik al van je heb A8. In jouw beleving zijn hier allemaal dingen gaande waar niemand weet van heeft behalve jij.
Ik vind dit wel illustrerend voor jouw 'revolutionaire' methode. Jij leeft in je eigen wereld en houdt er je eigen waarheid op na.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 12:00

Beetje achtervolgingswaanzin? Haha!

Maar je gebruikt dus ook nog eens andermans topic om vragen te beantwoorden... En er komen topics onder jouw naam van je zadelmaker Verward

CaroleKlomp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 14:33

Nee, het zijn mijn ervaringen met een bijzonder zadel Sylvia. Dat is in mijn ogen iets anders dan jij bedoelt, toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 16:33

Maar het mooie is dat je vorig jaar al een perfect passend zadel had en ook altijd advies gaf, dat je je zadelmaker erbij moest halen.
Maar nu ineens was het niet passend en dit perfect??
Wat komt er volgend jaar???

Wat er dan idd zomaar overal om je oren komt als link Slapen

2 maten, jou maat mag meer, al vind jezelf van niet...

En zou stal Mansour niet beter een aanklacht in kunnen dienen voor de slechte woorden over hun niet slechte paard??
Want dat ongevraagd over het i-net, is niet echt heel netjes door een prof. bedrijf.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 19:18

Aqua8horse schreef:
Nee, het zijn mijn ervaringen met een bijzonder zadel Sylvia. Dat is in mijn ogen iets anders dan jij bedoelt, toch?

Ik bedoel dit:

Aqua8horse schreef:
Hallo goeiedag Ik ben Feike en werkzaam bij zadelmakerij van Triest in Meppel. Ik ben de zadelmaker van het zadel. Ik had nog enige tijd nodig om een naam voor het zadel te bedenken. Ik vind Freedom een uitstekende naam, omdat het zadel zowel ruiter en paard niet in de beweging stoort.

Jij leent dus én je account uit, én je geeft in iemand anders z'n topic (Friemel) antwoord op vragen...

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 19:32

Sylvia schreef:
Jij leent dus én je account uit, én je geeft in iemand anders z'n topic (Friemel) antwoord op vragen...

Wat is hier verkeerd aan? Verward

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 19:40

Offtopic gaan en:

Citaat:

Ja maar...."Het was m'n broertje/zusje/collega/vader/kat/etc."

Dat is dan jammer, je bent zelf verantwoordelijk voor je account en voor het misbruik ervan. Log altijd uit op publieke computers, neem een sterk password en vertel je password aan absoluut niemand.
Je account is persoonlijk en jij bent dus te allen tijde verantwoordelijk.

Het 'uitlenen' van een account aan iemand die, tijdelijk of permanent, gebanned is, leidt bij constatering automatisch tot een ban voor diegene (en al zijn of haar schaduwaccounts) die hier aan meewerkt.

viewtopic.php?f=27&t=390254&p=7913769#7913769

En als we dan toch overal over gaan vallen... Lachen

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 20:35

Dan nog doet ze niets verkeerd.

Iemand anders reageert onder haar naam, dus aqua8horse is daarvoor verantwoordelijk. Niets meer niets minder, maar WEL toegestaan op Bokt Knipoog

Daarnaast vind ik het niet relevant op dit topic en heb ik meer het idee dat dit iets is om A8H mee 'onderuit' te halen.

BTW, in het Friemeltopic geeft ze toch ook on topic antwoorden, of mis ik iets? Verward

Als er iets off topic is, zijn het deze argumenten wel Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 20:51

Dit is dan misschien ook wel offtopic maar ik weet niet hoe ik het anders kenbaar moet maken.

Ik ontving weer een PB van A8. Aangezien alle PB-tjes van A8 na alle hatelijke en achterbakse PB's direct bij mij in de prullenbak verdwijnen was dat ook het lot voor deze PB. A8: als je iets aan me kwijt wilt dan kan dat hier in het topic en publique graag.

CaroleKlomp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 08:51

Eerlijkheid duurt het langst, zal ik maar zeggen.
Als ik iemand niet interessant vind, zou ik het niet de moeite vinden om iedere keer te reageren op een dergelijk persoon.

Jippie, jij probeert iedereen te overtuigen dat ik slecht ben, je valt voordurend in herhalingen, maar wat wil je nu eigenlijk precies?

(Een persoonlijke boodschap moet toch volgens de regels via PB, of heb ik dat mis?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 15:42

Behalve als het er zoveel zijn, met steeds dezelfde toon, dat ze ontzettend irritant en niet gewenst meer zijn.
Dan zou jezelf kunnen bedenken dat ze niet gewenstz ijn.

En bedankt dat ik er geen meer heb gehad. Ja

En niet op jouw reageren is erg moeilijk omdat je in elk topic aan komt en begint over je methode.
Elke andere is fout. Dus ook meteen einde topic.
Misschien dat meensen daarom zo geergert gaan reageren?
Ooit aan gedacht aqua?
Ooit bedacht dat je door je eigen berichten anti reclame maakt?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 16:05

Het lijkt er sterk op dat dit wederom een welles/nietes topic gaat worden..........