Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zonder te kijken vaak
'waarom kom je ni meer online?'
.
en dan komen er vast wel meer mensen.. ik hou jullie op de hoogte

Franca schreef:Chestnut schreef:Dat zijn gewoon hele sociale mensen.[/b]
....dat kun je je afvragen......als je de hele tijd zit te msn'en met 250 contacten ipv 'real life' sociaal contact
![]()
Citaat:Hoi, ken ik jouw?
Eh nee, hoezo?
Waarom heb je me dan toegevoegd?
Omdat k meer mensen in me lijst wil!
volgens mij zijn het juist díe mensen die IRL geen vrienden hebben. Ik heb zelf alleen maar mensen op msn die ik "ken". Van collega's, klasgenoten en vrienden, tot mensen die ik op stap heb leren kennen ofzo.

Franca schreef:....dat kun je je afvragen......als je de hele tijd zit te msn'en met 250 contacten ipv 'real life' sociaal contact
![]()
Ik gooi mensen waar ik niet meer mee praat (en ook niet van plan ben ooit nog contact mee te hebben) er gewoon weer uit, daar heb je verder niks aan.
En dan nog sta ik meestal op 'offline weergeven'.

[***] schreef:YES!! ik ben heel erg blij.. ik heb eindelijk de 300 gehaaldt![]()
jeeej.. feestej vieren![]()

Zijn overigens wel alleen mensen die ik ken (een paar uitgezonderd) en die ik ook bij naam ken en zo, i.p.v. "Hoi Truus4506 of zo"

Indra schreef:Ik heb er maar een stuk of 50, waarvan er 40 geblokt staan.En dan nog sta ik meestal op 'offline weergeven'.
. Ik heb echt geen tijd voor al die msn-chats hoor.....pfff....je houdt geen tijd meer over voor de leuke dingen in het échte leven als je dagelijks je 250 msn contacten moet bijhouden. Nee dank je, dat is niks voor mij