Gunufje schreef:Sammie schreef:Wat ik trouwens ook niet helemaal snap, want je moet min. 13 zijn mag je je op een forum aanmelden. En dan zie je een hoop berichten van 11 of 12 jarigen.. En die worden dan ook nog in bescherming genomen door de mod's, want we moeten in begrijpelijke en normale taal tegen ze spreken. Ze mogen hier nog niet eens op, dus waarom niet blokkeren ofzo.
Waar ik mij wel aan erger is de hoeveelheid msn, breezah en dyslectie taal die steeds mee voorbij komt zeilen. En waar niks van gezegd mag worden, want zo typen ze altijd en als je het bevalt dan ga je toch ergens anders heen
Dit vat ik dus erg persoonlijk op.
Ik ben 11 jaar en wat ik uit jouw bericht op kan maken is dat alle 11&12-jarigen irritant en vervelend zijn en je er toch niets aan hebt.
Eehm... Je kent me niet eens! Ik bedoel, dit is echt een vooroordeel, ik heb nog nergens gemerkt dat mensen mij liever weg wilden.
Moet jij me toch eens uitleggen waarom ik zo vervelend ben en waarom jij mij graag wilt geblokkeerd? (en anderen)
Meid, je hele manier van praten zegt al genoeg, de arrogantie die ervan uitgaat.