sfeer is flink gedaalt , of ligt dat aan mij??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mareska

Re: sfeer is flink gedaalt , of ligt dat aan mij??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 18:23

Ik vind de nieuwe versie juist wel leuk. Jammer dat de zoekfunctie het niet doet, maar dat komt nog wel.

Ikzelf bok ook steeds minder, ik ga liever iets anders doen.

Het niveau van de topics gaat ook flink achteruit, eerst vond ik het leuk om de verschillende discussies te volgen, waar iedereen altijd met goede argumenten kwam, zijn/haar mening duidelijk gaf, en de sfeer in de topics waren bleven over het algemeen wel "gezellig". Vaak leerde je daar nog wat van.
Nu wordt er vaak erg kinderachtig gereageerd, en de tegenpartij wordt meteen aangevallen, dat vind ik jammer. Ook al is het maar internet, dan nog mag je elkaar wel in zijn waarde laten. Dat ligt denk ik ook wel aan de gemiddelde leeftijd, die steeds lager wordt.
Maar bokt is ook zo groot geworden.

arie53

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 12:41

Alane schreef:
Mischien worden we langzaam aan te oud voor bokt... Tong uitsteken

Je weet toch dat het forum fokt voorziet in dat probleem?
Laatst bijgewerkt door Chica op 17-02-05 19:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: spam verwijderd.

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 13:02

Ik vind ook dat de sfeer gedaalt is, en dan vooral door een bepaalde groep bokkers...
Het ligt niet aan de nieuwe versie, maar iedereen is snel boos en iedereen wil iedereen afkraken enzo.
En dat eeuwige gezeik op de modjes altijd Scheve mond .

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 14:08

Chestnut schreef:
Ik vind ook dat de sfeer gedaalt is, en dan vooral door een bepaalde groep bokkers...
Het ligt niet aan de nieuwe versie, maar iedereen is snel boos en iedereen wil iedereen afkraken enzo.
En dat eeuwige gezeik op de modjes altijd Scheve mond .

Dat valt mij ook op, het zijn vaak dezelfde mensen die aan het rellen zijn en voor mij de sfeer verzieken. Een kleine groep mensen die denkt te weten hoe bokt zou moeten zijn, zonder dat ze erover denken of de rest van bokt er ook zo over denkt.

Het scheelt voor mij al heel veel dat ik niet meer zo vaak bij forumzaken lees.

Verder vind ik in de rest van de forums dat je inderdaad kunt merken dat de gemiddelde leeftijd van bokt snel daalt, het zijn vaak dezelfde onderwerpen die ter sprake komen. En als er tips gegeven worden, worden ze idd van tafel geveegd omdat alleen zij weten hoe het echt werkt. Respect voor anderen is vaak ver te zoeken.
Wordt tijd voor een 18+ deel van bokt ofzo...

En ik mis de profielen van de mensen, zodat je kunt kijken wie er achter de berichten zit, maar ik ga er vanuit dat dat weer goed gaat komen. Alleen ben ik van mezelf nogal ongeduldig...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 14:16

Esther schreef:

Daar wordt het zeker tijd voor, aangezien de Jeugd niet accepteerd dat ze een eigen gedeelte hebben en perse een QUIZZZZ (= vragenlijst met algemene vragen bertreffende je paard) op Verslag van de Dag willen hebben (waar je dan ook - als je geen eigen paard hebt, gewoon je fantasie bij mag gebruiken), en perse niet wil dat het topic verplaatst wordt.

Helaas hebben de Moddies ook niet altijd evenveel tijd om zulke topics te verwijderen of te verplaatsen, maar ik spreek geloof ik niet alleen voor mezelf dat zulke topics zwaar irritant zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 14:22

als ze al kunnen leren van die onzin, kun je zien hoe hoog het nivo tegenwoordig is. Slapen Haha!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 14:26

Esther schreef:

Nou nou dat zou ik niet snel roepen, Lachen

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 14:37

Waarom niet MoonCloe?

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 15:09

runningkawa schreef:
als ze al kunnen leren van die onzin, kun je zien hoe hoog het nivo tegenwoordig is. Slapen Haha!

Inderdaad.. hier ben ik het wel mee eens Ja

Ook van die topics als er onderstaat: "Wat vinden jullie ervan? Commentaar mag!" En dan reageer je dat je beter niet op een 3-jarige met een martingaal kan rijden en dan krijg je gelijk 5 boze berichten met duizend Boos! -smileys van de topicstartster dat we maar ons eigen topic moeten gaan verkl*ten.. Jemig.. je vraagt toch om commentaar?

Overigens ben ik wel tevreden met de nieuwe bokt.. (ben al weer vergeten hoe het oude bokt er uit zag Bloos )

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 15:24

Even stangen: op mijn driejarige rijdt ik straks ook met martingaal. Is standaard uitrusting bij de western (en bij ons op stal)

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 15:43

FA gaat echt achteruit, vind ik.....

Het niveau daalt daar verschrikkelijk en er zijn haast geen interessante discussies meer...

Voor FA kwam ik op bokt, nu moet ik maar ergens anders heen.

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 15:46

Aan de sfeer heb ik niet veel gemerkt, maar ik bok wel minder 'lekker' dan eerst Haha!.

Ik mis vooral de beginpagina heel erg (daar waar nieuws, jarigen etc opstonde), en ik wil zo langzamerhand ook wel d eprofielen terug. Heel vaak neem ik even een kijkje in iemands profiel om gewoon wat meer te weten te komen over die persoon, maar dat kan nu dus niet. Bokt is al een maand anders en nu wil ik de profielen gewoon terug Huilen

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 17:27

@ lame,

er zijn genoeg -18 jarigen die nog volwassenen kunnen reageren Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 17:34

MoonChloe schreef:
@ lame,

er zijn genoeg -18 jarigen die nog volwassenen kunnen reageren Lachen

Helaas verzuipt dat in de massa onzin die er tegenwoordig wordt neergezet.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 17:35

Cassidy schreef:

Helaas verzuipt dat in de massa onzin die er tegenwoordig wordt neergezet.

Helaas wel ja *verandert gauw haar leeftijd!*

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 20:58

Vind het ook inderdaad minder gezellig hier. Ik zie steeds dezelfde vragen voorbij komen. (wellicht ook omdat de zoekfuncties het niet doet), maar het lijkt wel of Bokt een parodie opzichzelf aan het worden is.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 21:44

ik moet me soms wel eens bedwingen om niet op RT te zeggen..........

Dan moet je maar eens leren rijden................. Clown

Mag natuurlijk niet, maar als ik het honderste topic over "an de teugel", ik krijg hem de hoek niet door, help hij steigert........ dan is het soms wat moeilijk om genuanceerd te reageren............ en TS is zich dan van geen kwaad bewust.......

Net zoals UZ bijna alle topics gaan daar over problemen met longeren.......... damn, als je al niet kan longeren......... wat doe je dan in een zadel Haha! Haha! Haha!

ik zeg het niet, maar denk het wel Haha! Haha! Haha!

Het niveau is zo gedaald, de betere springen er zo uit nu.

In een topic over bitjes voor jaarlingen, was de eerste reply.,.... neem een hengstenbit, compleet met foto en al....... en dan denk ik helaas, bokt is niet meer wat het twee jaar geleden was.

Ik heb heel veel geleerd van bokt, zal ook nog steeds veel blijven leren van bokt. Ben nog lang niet uitgebokt........ sla alleen een berg topics over en dat maakt het wel eens wat saai zegmah Haha! Haha! Haha!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 23:37

Ja ik denk dat ik helemaal wel met G&K mee kan gaan. Ik reageer nooit op de rijdenfora omdat ik van mezelf wel weet dat ik er niet zo heel erg veel verstand van heb, wel genoeg verstand om mezelf te kunnen redden, maar niet om anderen te helpen, daar zijn meerdere bokkers veel beter in. Maar die reageren al niet echt meer want die denken: Ojee weer een topic over............

Ik wordt ook een beetje duizelig van die topics, net als van de topics op HAW. Commentaar mag zetten ze er dan ook nog bij!!!! Ja ammahoela wel tot op zekere hoogte en dat is net tot de hoogte dat de TS het nog aanstaat, en dat werkt dus dan niet.
Ik plaatst eigenlijk alleen nog op de Algemene fora en af en toe eens bij de paarden, ik lees er wel maar plaats niks.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 01:23

Een beetje boktmoe ben ik al een tijdje maar dat is ook niet te voorkomen. Als je al zoveel jaar hier meeleest is het nu eenmaal zo dat je onderwerpen voor de duizendste keer voorbij ziet komen.
Dat heeft me selectiever in het lezen gemaakt. Op RT kom ik nog maar zelden. Ik lees voornamelijk topics met aansprekende titels of van mensen die ik (min of meer) ken.

Maar bokt heeft vaker ups en downs valt me op. Van tijd tot tijd zie je meerdere mensen wat boktmoe worden en daarna trekt het op de een of andere manier weer aan.

Er komen wel steeds meer jonge bokkers en dat vind ik niet altijd even negatief maar soms komt het geblaat me ook de keel uit, ik sla dan ook bij voorkeur topics gestart door users met namen als xxxnogwat of xxxlover over en dat helpt Haha!

Maar ach, aan de andere kant: ik kom hier al 4,5 jaar vrijwel dagelijks langs dus zo erg zal ik het nu ook weer niet vinden Knipoog
Met veel bokkers deel ik al zo lang lief en leed in cyberspace, dat is toch ook weer wat waard.

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 15:30

Cassidy schreef:
Esther schreef:

Daar wordt het zeker tijd voor, aangezien de Jeugd niet accepteerd dat ze een eigen gedeelte hebben en perse een QUIZZZZ (= vragenlijst met algemene vragen bertreffende je paard) op Verslag van de Dag willen hebben (waar je dan ook - als je geen eigen paard hebt, gewoon je fantasie bij mag gebruiken), en perse niet wil dat het topic verplaatst wordt.

Helaas hebben de Moddies ook niet altijd evenveel tijd om zulke topics te verwijderen of te verplaatsen, maar ik spreek geloof ik niet alleen voor mezelf dat zulke topics zwaar irritant zijn.

Een 18+ bokt?

Aha.. weetje niet alle personen onder de 18 zijn zo kinderachtig.. En die kinderachtige zitten meestal bij JPP enz..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 15:54

Citaat:
En die kinderachtige zitten meestal bij JPP enz..

was dat maar waar

maar idd, ook een heleboel -18 mensen die geen penny trutjes zijn, alleen maar jongere bokkers Lachen

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 16:15

Een 18+ forum zou nochthans wel goed zijn denk ik. Veel van de oudere bokkers verhuizen naar andere fora en ik denk niet dat dat de bedoeling is van Bart.

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 16:24

Zou inderdaad een aardig idee zijn een 18+ forum

Als de jeugd zijn eigen plekkie heeft dan mogen de ouwetjes dat ook wel Haha!
Alleen hoe ga je dat controlleren??
Da's wat lastig.

Ik bok nog wel hoor (is onderhand een gewoonte geworden) maar af en toe dan vind ik het ook wel duf worden. De betere discussies zijn eigenlijk ver te zoeken.
Van sommige adviezen van ik echt van mijn stoel

zo mag je tegen woordig een paard dat koliek heeft gehad zeker geeeeen slobber of zemelen geven want dat wordt ie mager.

Er is wel een verschil met vorig jaar vind ik ..
Eerder had ik zoiets er is altijd wel wat te beleven op bokt.

Nu moet ik echt hard zoeken voor echt een leuk topic waar een beetje leuk wordt gepraat over een item.

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 16:43

Riant schreef:

Da's wat lastig.

Als de jeugd zijn eigen plekkie heeft is de rest voor de ouwetjes Tong uitsteken .

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 16:48

Chestnut schreef:
Riant schreef:

Da's wat lastig.

Als de jeugd zijn eigen plekkie heeft is de rest voor de ouwetjes Tong uitsteken .

O ja waar vind ik die dan? Verward