Het kan ook zijn dat iedereen gewoon een eigen dansje doet. Dat het allemaal apart best wel mooie dansjes zijn, maar toevallig tegelijkertijd op de dansvloer er niet zo fraai uitziet

(om maar in jouw beeldspraak te blijven).
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
irmaz schreef:Alle ban's die de laatste tijd zijn gedaan zijn voor mij absoluut onbegrijpelijk geweest, ik heb de topics doorgelezen maar ik kon er geen chocola van maken.
irmaz schreef:neem nu je eigen post xtwisterx, wie zijn die meerdere die je beschrijft? hoor ik daar ook bij? Wat is "alles achterbaks" maak ik me daar ook schuldig aan?
xtwisterx schreef:Pipo, je spreekt jezelf tegen.Pipo schreef:Dit is namelijk weer steken onder water gevenPipo schreef:want ik interpeteeerde jou opmerking niet als steek onder water
Welke is nvt?
Wat wil je nu met je post? Moet ik daadwerkelijk een lijstje namen geven van mensen die zich aangesproken zouden moeten voelen door de post van Anya? Kom op, ik neem aan dat de desbetreffende personen dat zelf wel kunnen bedenken.
Misschien zijn er meerderen die willen reageren? Wel Anya van vanalles beschuldigen, al dan niet via pb, maar niet ingaan op haar verklaringen die open en bloot op Bokt liggen. Waarom moet alles zo achterbaks?
Pipo schreef:Dit had geen betrekking op jou post, maar op Anya haar brief. Daarin staan wel wat steken.
Pipo schreef:Maar Twister, waarom ga je zo de aanval in richting mij? Of interpeteer ik dit verkeerd?
Pipo schreef:Verder zijn aannames heel gevaarlijk he, je moet niet denken voor een ander, of denken dat je weet wat een ander bedoeld, daar ga je 9 van de 10 keer de mist mee in.
Pipo schreef:Verder weet ik nog steeds niet waarom ik inhoudelijk zou moeten reageren, dit hele gezeur heb ik niets mee te maken gehad, en dat wil ik graag zo houden.
xtwisterx schreef:irmaz schreef:Alle ban's die de laatste tijd zijn gedaan zijn voor mij absoluut onbegrijpelijk geweest, ik heb de topics doorgelezen maar ik kon er geen chocola van maken.
Ik doel op de mensen die van de post van Anya wél chocola kunnen maken.(Om in jouw woordspeling te blijven)
Anya schreef:*proest* mooie beeldspraak Alane.![]()
Het kan ook zijn dat iedereen gewoon een eigen dansje doet. Dat het allemaal apart best wel mooie dansjes zijn, maar toevallig tegelijkertijd op de dansvloer er niet zo fraai uitziet![]()
![]()
(om maar in jouw beeldspraak te blijven).
Justy schreef:Je zou bijna denken dat je weer in de brugklas bent beland.
Pipo schreef:Dit had geen betrekking op jou post, maar op Anya haar brief. Daarin staan wel wat steken.
Laura schreef:je moet mij toch eens vertellen hoe je iemand 'heel erg kan kwetsen' als je die persoon bij naam noemt op een internetforum. Wat kan er in hemelsnaam geplaatst worden dat iemand zich heel erg gekwest voelt? Of gaat het hiet om lange tenen?
Jongens; dit is een forum hoor...!
Alane schreef:@Carien: en wie bepaalt er dan wie waar mag dansen?
en wie bepaalt er dan wanneer en/of er over elkaar heengewalst wordt ?
carien schreef:Dan zeg je toch ook niet echt ajuus, want je blijft terugkomen!?
Maw, als er op een
forum
waar jij geinteresseerd in bent continu gekissebist wordt, dan ga je toch niet meer terug?
carien schreef:carien schreef:Dan zeg je toch ook niet echt ajuus, want je blijft terugkomen!?
Maw, als er op een
forum
waar jij geinteresseerd in bent continu gekissebist wordt, dan ga je toch niet meer terug?
Ik bedoel topic dus.
(tja en door dit soort versprekingen kunnen al misverstanden ontstaan)
Alane schreef:
Ja en dat topic staat op een bepaald forum waar je intresse naar uit gaat en in ieder topic waar je reageert kom je weer die bokker tegen.... en dan?
Ander forum zoeken (forum binnen bokt bedoel ik dan)?
Dus je intresses maar aan gaan passen ?
Alane schreef:
Ja en dat topic staat op een bepaald forum waar je intresse naar uit gaat en in ieder topic waar je reageert kom je weer die bokker tegen.... en dan?
Ander forum zoeken (forum binnen bokt bedoel ik dan)?
Dus je intresses maar aan gaan passen ?