Billy schreef:Wat ik lees in Bart z'n post, heeft hij zich niet verontschuldigt voor het iopenbaar maken van een PB, maar voor het over het hoofd zien van een zinnetje.
Hij heeft dus nog steeds een onderscheid tusseniig beheerder en forummers, wanteen mod mag blijkbaar wel pb's op het form zetten, maar gebruikers niet.
Verder wil ik er graag dat het modteam eens ophoudt met het meten met verschillende maten.
Ook laten ze zich regelmatig voor diverse karretjes spannen zonder dat ze het hele verhaal gehoord hebben en van verschillende kanten de feiten kennen.
Bokt gaat op dit moment ten onder aan wanbeheer. Er worden willekeurig mensen geband, en dan wel vooral mondige mensen die een sterke inbreng hebben die niet strookt met het modbeleid.
Daardoor verliest Bokt diverse mensen die veel kennis hebben, een fijne inbreng hebben, en er is een aantal bij die verder nog nooit een onvertogen woord op Bokt gezegd heeft.
Daarentegen worden notoire klagers en stokers de hand boven het hoofd gehouden, en die komen overal mee weg.
Diverse mods laten zich door dit soort types gebruiken.
Dat vind ik triest. Mods horen onpartijdig te zijn, en dat zijn ze absoluut niet.
Zolang er geen onbevooroordeelde mods komen, zul je altijd tegen dit soort dingen aan blijven lopen.
ik denk dat dit niet helemaal fair is, ik denk dat je ook moet kijken naar waar je zelf kijkt, dus de topics die jou intereseren, kan best dat juist daar meer gestreept oid word, maar er is natuurlijk nog veel meer.. ik denk niet dat het mod team iemand de hand boven het hoofd houd, dat er misschien fouten zijn gemaakt, of met verschillende maten gemeten word, dat zou kunnen, maar is dat niet logisch? zo'n enorm groot forum kan toch niet zonder fouten bestaan? modjes zijn geen pc's, nee het zijn mensen.. een forum is een leuk medium, maar er kan ook een boel mis gaan, onderling, tussen leden dan.. ten eerste door dat er een boel meningen zijn, ten tweede omdat een geschreven woord soms heel anders over kan komen als een gesproken woord... das het nadeel van typen, het is zeer jammer wanneer een forum mensen verliest met een boel inbreng, maar juist de mensen met eenboel inbreng kunnen zorgen voor conflicten, niet opgezocht of bewust, maar puur doordat ze prominent aanwezig zijn...die vallen meer op zeg maar...
ik denk niet dat er willekeurig mensen geband worden..ik denk wel dat bart en modjes soms ook de draad kwijt zijn enniet meer weten hoe ze dingen op moeten lossen, ja misschien fout, maar kom op zeg, we zijn toch allemaal mensen en vele hier volwassen, een forum moet niet gebruikt worden om vete's en persoonlijke discussies uit te vechten en welles nietus spelletjes zijn al helemaal niet handig... wees gewoon blij dat er een forum is waar een boel kennis op te vinden is, heb je ergens een andere mening over, prima... dan zeg je die, maar blijf normaal....en iets uitvechten daar is een forum niet voor... met zoveel leden kan het niet anders dat mensen het niet met elkaar eens zijn, of niet met een beleid eens zijn, tja so be it... dan zit er een aan en uit knop op je pc en ga je weer verder... ik denk dat bokt zeker niet beter word van deze topics... want ze blijven maar komen...