Riant schreef:
het is maar internet jongens, buiten draait de wereld gewoon door.
gelukkig wel zeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Riant schreef:
het is maar internet jongens, buiten draait de wereld gewoon door.
xtwisterx schreef:Als jij het zat bent die berichten te lezen moet je je oogkleppen maar opzetten.
Richtje schreef:xtwisterx schreef:Als jij het zat bent die berichten te lezen moet je je oogkleppen maar opzetten.
Had ik ook wel gedaan als ik de enige was die me hier aan stoorde. Maar ik ben niet de enige, dat blijkt hier, dat blijkt in andere topics.
annegti schreef:Ik ga nergens voor stemmen maar ik wens me ook niet aan te passen en in allerlei kronkels te wringen om de moderators en tere zieltjes maar niet voor hun hoofd te stoten. Als ik ergens een pestpokke hekel aan heb is het aan mensen die constant hun eigen mening als de enige juiste zien en waar niet fatsoenlijk mee te discussieren valt. Het imo ontransparante banbeleid op bokt heeft een boel stuk gemaakt, zeker als moderators niet op 1 lijn zitten en ook geen duidelijkheid over regels en bans kunnen geven.
Ik post op allebei de fora. Vrijheid van meningsuiting heet dat. Misschien zien sommige mensen dat als geen keuze kunnen maken... Jammer dan, so be it. Waar ik me eerlijk gezegd aan erger op bokt is het hoge pennygehalte: over bv. cap, slof, loodlijn, NH, setjes en ander onzinnig geneuzel over imo onbelangrijke zaken.
Om goed te leren paardrijden moet je er volgens mij nog altijd op gaan zitten. Als je er alleen maar boekjes over leest en naast blijft lopen leer je het nooit.
MargaV schreef:Toch kan ik me goed voorstellen dat het niet voor iedereen even makkelijk is om Fokt Fokt te laten.
De dingen die daar over mensen gezegd worden, daar lusten de honden geen brood van.
Ik zou daar persoonlijk heel boos om zijn en het zou mijn beoordelingsvermogen best beinvloeden.
Ik kan natuurlijk niet zeggen of dat voor anderen zo is, maar ik kan me best voorstellen dat het moeilijk is om Fokt erbuiten te laten in sommige discussies.
stef schreef:Vooral ook omdat ik fokt idd zie als het schop-naar-bokt forum.
Richtje schreef:Kan me ook best voorstellen dat mensen daar boos over zijn, maar dan nog blijft het zinloos om Fokt er in elke discussie weer bij te halen.
Sundancer schreef:Probleem is (imo) dat je op Bokt niet meer over de fokkerij kan praten,
stef schreef:Richtje schreef:Kan me ook best voorstellen dat mensen daar boos over zijn, maar dan nog blijft het zinloos om Fokt er in elke discussie weer bij te halen.
het werkt toch 2 kanten op?
Op fokt wordt bokt er ook bij gehaald, wordt er ook vollop over bokt "gediscusierd"...
Hier wordt enkel gezegt van als je liever op fokt zit, be my guest...
Is op fokt wel anders.
Waar er 2 vechten (in dit geval 2 fora) hebben er 2 schuld
Richtje schreef:Tja, en dat is denk ik ook een heel gekleurd beeld. Zo is fokt niet begonnen, en dat is imo ook niet het doel van fokt.
Daarbij is dat alleen een stukje van de stamtafel, de rest van fokt zie je dat helemaal niet zo.
Helaas is dat (wat ergens ook wel begrijpelijk is) wel het stuk dat bij veel mensen als enige blijft hangen.
Richtje schreef:Tuurlijk werkt dat 2 kanten op, maar moet je maar doorgaan omdat de andere partij ook niet stopt?
MargaV schreef:De dingen die daar over mensen gezegd worden, daar lusten de honden geen brood van.
Ik zou daar persoonlijk heel boos om zijn en het zou mijn beoordelingsvermogen best beinvloeden.
Sundancer schreef:Probleem is (imo) dat je op Bokt niet meer over de fokkerij kan praten, als er over word gepraat dan krijg je direct de wind van voren, als het niet aanstaat dan word het verwijderd, of ze gaan direct katten. Als iemand de discussie niet aan kan dan word er direct een pbtje gestuurd naar Bokteam, dit is op Fokt.nl totaal niet zo. Daar kan je teminste nog over de fokkerij praten, zonder dat het verwijderd word of geslotterd.....!![]()
Op een forum mag iedereen komen, ook al heb je een shetlander bijvoorbeeld, daar mag je dan ook over praten. Maar op Bokt.nl lijkt het wel of andere rassen niet mogen ofzo? Zit daar een vloek op ofzo?
Sundancer schreef:Probleem is (imo) dat je op Bokt niet meer over de fokkerij kan praten, als er over word gepraat dan krijg je direct de wind van voren, als het niet aanstaat dan word het verwijderd, of ze gaan direct katten. Als iemand de discussie niet aan kan dan word er direct een pbtje gestuurd naar Bokteam, dit is op Fokt.nl totaal niet zo. Daar kan je teminste nog over de fokkerij praten, zonder dat het verwijderd word of geslotterd.....!![]()
Op een forum mag iedereen komen, ook al heb je een shetlander bijvoorbeeld, daar mag je dan ook over praten. Maar op Bokt.nl lijkt het wel of andere rassen niet mogen ofzo? Zit daar een vloek op ofzo?
Maargoed dat is mijn mening......
Fitzroy schreef:Ik zal eerlijk zeggen dat ik ook flauw word van de vergelijking.
Ik was het niet eens met de bans die een tijdje geleden gegeven zijn en heb me toen ook aangemeld op fokt.
Echter, toen ik zag dat het vooral een 'schop-Bokt' forum was, daalde het forum snel in aanzien.
En ook ik vraag me af wat de reden is dat mensen hier toch blijven komen als op Fokt alles zo geweldig is en alles mag.
Dan heb je Bokt toch idd niet meer nodig?
arie53 schreef:[
Idd, je neemt me de woorden uit de mond.
Ik ben ook vaker eens op fokt gaan kijken maar het merendeel van alle topics worden gewoon namen genoemd en mensen zwart gemaakt.
Dan vergaat me de zin om daar nog te posten.
[/quote]
Graag voorbeelden ,anders doe je aan stemming makerij .