Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:
Verder kan ik me goed vinden het geen wat pluck schrijft
Vooral over de duidelijkheid.
Jantien schreef:[*olduser*]: je bedoelt dus een forum waarin alleen mededelingen door het modteam in geplaatst kunnen worden. Dus voor de users een soort alleen-lezen-FZ.
Daar is eerder over nagedacht (binnen het modteam), maar wij dachten/vonden dat dat een soort schandpaal idee kreeg, wat de straf dan eigenlijk extra zwaar maakt. En dat dat niet de bedoeling was.
Maar uit de discussie hier blijkt dat (iig een aantal van) jullie vinden dat dus wel kan, en zelfs wenselijk is (ihkv open communicatie)?
Iris82 schreef:Dat is hetzelfde systeem als de beheerders van Fok (www.fok.nl) ook gebruiken. Het werkt daar wel redelijk tot de tevredenheid.
ThePast03 schreef:
Klopt! Daarom zei ik al in mijn eerste post dat ik eerst gekeken heb wat mij bij andere forums goed beviel. Waarom het wiel opnieuw uitvinden als het wiel al uitgevonden is?
RK: Mijn naam is ThePast03 en geen Pluck![]()
runningkawa schreef:Oeps, sorry![]()
mag ik mijn toetsenbord de schuld geven? Is namelijk makkelijker dan mezelf![]()
BartVB schreef:In verband met een aantal tekortkomingen van het oude systeem voor Usernotes, Officiele Waarschuwingen en Bans en door de invoering van phpBB 3.0 zijn we aan het kijken naar een nieuwe opzet voor deze UNs, OWs en Bans.
(...)
Wat zijn jullie gedachten? Hoe zou een beter systeem er uit zien? Wat zou effectiever werken?
shadow0 schreef:Aan de mensen die voor openheid zijn: zouden jullie het wel kunnen accepteren dat er - in alle openheid - een beslissing genomen wordt waar je het niet mee eens bent?
Dat is namelijk een moeilijk punt.
Citaat:Soms is het heel duidelijk als je de achtergrond kent. Dan kan openheid erg helpen. Maar ik denk dat er veel gevallen zijn waarin het niet duidelijk is. Is iets grof? Is iets te erg off-topic? Daarover verschillen de meningen, dat weet ik zeker. En op een bepaald moment hakt het mod-team de knoop door, en zelfs als ze dat perfect weten uit te leggen, kan het nog steeds zijn dat anderen het er niet mee eens zijn.