[Dienstmededeling] Permanente ban voor Lovely

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissJ

Re: [Dienstmededeling] Permanente ban voor Lovely

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 13:16

runningkawa schreef:
Citaat:
Ik kan enkel voor mezelf spreken.
Ik vind niet "alles hier zo fout"
Ik trek alleen de redenen voor de bans van 2 personen in twijfel, that's it.
Voor de rest bok ik met veel plezier, daarom bok ik hier vrolijk door.
Je kan het niet altijd overal mee eens zijn.

Dan spreek je ook voor mij Haha!

Ik ben het gewoon soms niet eens met bepaalde dingen.
Wil niet zeggen dat ik het met alles oneens ben.
waarom zien mensen dat verschil toch niet?

He verdorie, quote jij mij net weer voor ik mijn bericht aangepast heb. Haha!
Maar bedankt voor je reactie, jij snapt helemaal wat ik probeer te zeggen.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 13:19

kan me goed in Maya's reactie vinden,
een ban is een ban.. dan mag je gewoon niet op bokt komen,
doe je dat wel weet je wat de consequenties kunnen zijn.
Dus vind dat je dan niet mag zeuren.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 13:21

Even wat opmerkingen zo tussendoor (doe ook nog een poging tot werken vandaag Haha!).

Permanent is idd erg lang, daarom loopt dit topic ook:
viewtopic.php?f=25&t=367498

PB's lezen? Belastende dingen op MH? Sure, ik weet ook precies wat jullie vanochtend op jullie brood hadden doordat je via Bokt natuurlijk ook alle webcams kan besturen en stiekum microfoons aan kan zetten. Daarnaast heb ik goede contacten met Jomanda die dit soort gewichtige zaken (als jullie brood beleg) wel eens door krijgt van de powers that be.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 13:22

BartVB schreef:
Even wat opmerkingen zo tussendoor (doe ook nog een poging tot werken vandaag Haha!).

Permanent is idd erg lang, daarom loopt dit topic ook:
viewtopic.php?f=25&t=367498

PB's lezen? Belastende dingen op MH? Sure, ik weet ook precies wat jullie vanochtend op jullie brood hadden doordat je via Bokt natuurlijk ook alle webcams kan besturen en stiekum microfoons aan kan zetten. Daarnaast heb ik goede contacten met Jomanda die dit soort gewichtige zaken (als jullie brood beleg) wel eens door krijgt van de powers that be.

Haha!
Ik ga nu de proef op de som doen.
Wat eet ik Bart? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 13:23

Alane schreef:
daarnaast zijn peebees Persoonlijke Berichten, tenminste wordt steeds verteld en telkenmale wordt het tegenovergestelde bewezen...

BartVB schreef:
Ten eerste het verhaal van Ilindra dat ik een PB 'openbaar' zou hebben gemaakt en dat die PB nu bij half Bokt bekend is... Ten eerste was dit een PB van een gebruiker aan de beheerder over een topic op Bokt. Een topic waar ik de achtergrond niet van weet. Dan kan ik daar wel op reageren op een manier die me op dat moment goed lijkt, maar dan maak ik die beslissing zo goed als ongeinformeerd. Dat lijkt mij niet handig en dus heb ik het aan het team voorgelegd. Bokt.nl wordt gemodereerd door het team, niet door mij. Als mensen mij een PB sturen die over een modereer achtig iets gaat maar waar persoonlijke info in staat dan vraag ik eerst na of het OK is als ik het bespreek met de rest van het team, dat leek me in dit geval niet bepaald nodig, er stond helemaal niets spannends in die PB.

Ilindra heeft een nogal vervelende mail gekregen waarin een aantal woorden overeen leken te komen met wat zinnen die in de PB stonden. Die mail was niet echt positief en dus moest die wel van Sarabande afgekomen, Sarabande is een dikke vriendin van Anya, Anya is moderator en zit in hetzelfde team als Bart. Ergo: Bart heeft die PB doorgestuurd naar Anya en Anya heeft die PB doorgestuurd naar Sarabande. Leuke theorie maar ook niet meer dan dat. Ik weet zeker dat Anya niets heeft doorgestuurd en de beschuldiging van Ilindra is puur speculatie. Speculatie die redelijk goed te volgen is maar in dit geval niet correct. Om dan maar meteen op FZ te gaan melden dan ik PBs openbaar zou maken vind ik, hmm, niet netjes en zeker niet terecht.

Hier een heel mooi voorbeeld, in het eerste stuk beweert Bart dat in zijn beleving de PB voor het hele modteam bedoeld wasd.
Wat hij vergeet te melden is dat het een antwoord was op een Pb die hij ons PERSOONLIJK stuurde en die dus ook PERSOONLIJK beantwoord werd.

In het tweede stuk wordt de inhoud van een PB van mij aan Bart bekend gemaakt waarvan ik Bart nadrukkelijk heb laten weten dat deze PRIVE was.
Vind het erg laag dat hij de namen die ik genoemd heb hier gewoon neerzet met de redenen die ik daar voor had het erg vaag beschreven.
Ik heb dit heel bewust PRIVE gestuurd maar Bart meent dat hij dat niet hoeft te resepcteren
Toch kwam dit niet helemaal als een verassing en ik ben blij met mijn beslissing om zaken via andere lijnen uit te zetten Knipoog

Ik ben dus wel teleurgesteld maar zeker niet verbaasd........

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 13:36

Dus wat wij niet zien.... bestaat ook niet?
Ik ben lid van een vereniging, eigenlijk mijn dochter dat even terzijde.
Ik ben het met bepaalde dingen niet eens op die club... moet ik dan naar een andere vereniging gaan?
Er zijn mensen tegen het chippen van paarden, moeten die de mond houden en maar gaan imigreren?

Ik benook absoluut niet tegen een permanente ban als iemand regels overtreed.... maar het geeft wel een nare smaak als je dan hoort dat het om peebees ging (wat dus weer onderstreept dat peebees er wel degelijk toe doen anders had Lovely geen permanentje gekregen vanwege het sturen van peebees) en wordt het klikken toch gepromoot en beloond.

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 14:24

hmm ik weet hier verder niet precies wat er gespeeld heeft (destijds de ban van SP en lov ook totaal gemist, dus het waarom is mij ook ontgaan) maar voor zover ik weet is het toch algemeen bekend dat je bij een ban simpelweg niet op bokt mag komen onder een schaduwaccount, of het dan om posts gaat of om pb's doet er dan dus niet toe. Ban = ban, zo simpel als dat.
Wel vind ik het erg vreemd, dat zij een perm. banh heeft door gestuurde pb's. Hoe kan het mod team daar dan achter komen? Geklikt? Als het gaat om prive berichten gestuurd door lov, dan moeten dat dus berichten zijn naar bekenden van haar en waarom zouden die dat 'klikken?"

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 18:40

Als je even puur en alleen naar de regels kijkt, tja dan zat Lov idd fout. Ze had een ban en kwam toch op bokt.
Maar.... ik vraag me ook nog steeds af hoe het kan dat er bekend is dat zij pb's stuurde. Dan zijn er imo 2 opties (en als het iets anders is zou een beetje duidelijkheid een hoop discussie kunnen voorkomen).
1. het beheer leest toch pb's
2. iemand heeft haar verlinkt
Beide zou ik heel triest vinden, maar goed, wie ben ik Clown

Ach en volgens het fout gestuurde mailtje mocht ze al weer bokken, vind ik het toch een mooi compromis om in die tussentijd wel te pb-en en verder niet te posten Schijnheilig Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 20:28

Sja, ban is ban en dus ook geen pb. En hoeveel moeite is het nou helemaal om even te wachten met pb'en of iemand anders laten pb'en cq het e-mailadres op te schrijven voor haar?

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 20:58

Sylvia schreef:
Sja, ban is ban en dus ook geen pb. En hoeveel moeite is het nou helemaal om even te wachten met pb'en of iemand anders laten pb'en cq het e-mailadres op te schrijven voor haar?

Precies!

Richtje, ik denk niet dat het beheer pb's leest, naar mijn idee hebben ze die mogelijkheid ook niet.

MissJ, begrijpelijk. Daarom ook 'Als het dan, in de ogen van sommigen, hier zo fout is.' Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 21:33

Die mogelijkheid hebben ze wel en is al vaker aangegeven.

Soms worden schaduws wel toegestaan, andere keren weer niet

In het geval van Lovely is er ook nog verkeerde info gestuurd over wanneer de ban over zou zijn.

Dus allemal erg vaag, niet?

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 21:40

faye schreef:
Deze actie toont wel weer aan dat Bart niet echt intelligent is en een EQ van rond de 10 heeft. Hiermee haalt hij nog meer kritiek op zijn hals. Ik weet niet hoor, zou hij het lekker vinden? Clown

Zo wordt het hier nooit rustig Haha!

EQ? Ik dacht altijd dat 't IQ was, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen.
Er zullen bokkers zijn die het hier niet mee eens zijn, er zullen bokkers zijn die zeggen dat dit terecht is. Ik ben het er mee eens.
Zoals ik in het vorige topic heb uitgelegd faye (dat herinner je je vast nog wel) wist Loveley wat de consequentie's waren, en ondanks dat heeft ze toch een pb gestuurd.
Jammer dan.
Zoals ik in je posts heb gelezen staat heel bokt je niet aan. Waarom zoek je dan geen ander forum?
Ik ben het ook met Supersmurf eens. Een ban is een ban. En dat betekent dus dat je niet op bokt mag komen.
Als Loveley contact had willen opnemen met Bart had ze hem kunnen e-mailen oid.
Jammer.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 21:47

Ik vind het een beetje cru.................
11-02 ban opgeheven maar ze post op de 10-02.......... Gaat dit niet ver???

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 21:52

Cadish schreef:

Jammer.

enig idee hoe ze dan aan een mailadres moest komen????
Of denk je dat iemand een fotografisch geheugen heeft of kan bedenken wat iemands mailadres is?

en denk je nu zelf dat Lovely Bart een pb heeft gestuurd??????
Laatst bijgewerkt door Alane op 10-02-05 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 21:52

erger: ze post helemaal niet...

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 21:53

Alane schreef:
Cadish schreef:

Jammer.

enig idee hoe ze dan aan een mailadres moest komen????
Of denk je dat iemand een fotografisch geheugen heeft en kan bedenken wat iemands mailadres is?

en denk je nu zelf dat Lovely Bart een pb heeft gestuurd??????

Loveley zal vast wel mensen op bokt kennen die haar dat email adres kunnen verschaffen.
En op 10 vingers kun je uittellen dat het iets als "webmaster@bokt.nl" moet zijn ..

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 21:56

juist... waarom zou ze dan zo "dom" zijn om Bart te pb-en?

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:00

Ik ben het eens met de mensen die zeggen: een ban is een ban. Lovely wist wat de consequentie's waren en stuurde toch een PB, dan vind ik dat je de gevolgen maar moet ondervinden... die had je op je vingers na kunnen tellen, en ook al is dat de laatste dag van de ban, dan is dat eigenlijk alleen maar extra jammer voor haar want ze kon bijna weer op Bokt.

Maar van de andere kant... je kunt natuurlijk ook iets door de vingers zien ("die ene dag.." Vork) maar wanneer dat niet gebeurd is dat jammer maar helaas.

edit: was het woordje "niet" vergeten Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door SanderD op 10-02-05 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:02

Sandertjuh schreef:

Maar van de andere kant... je kunt natuurlijk ook iets door de vingers zien ("die ene dag.." Vork) maar wanneer dat gebeurd is dat jammer maar helaas.

dat zou wel kunnen, mar dat zou dan niet eerlijk zijn tegen over andere bokkers, en kun je er gegarandeerd op rekenen, dat daar ook weer gezeur over zal komen! Pling

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:04

LovesSaartje schreef:
Sandertjuh schreef:

Maar van de andere kant... je kunt natuurlijk ook iets door de vingers zien ("die ene dag.." Vork) maar wanneer dat gebeurd is dat jammer maar helaas.

dat zou wel kunnen, mar dat zou dan niet eerlijk zijn tegen over andere bokkers, en kun je er gegarandeerd op rekenen, dat daar ook weer gezeur over zal komen! Pling

Dat bedoel ik Ja

Daarom zeg ik "wanneer dat niet gebeurd is dat jammer maar helaas', dat is dus een keuze van de mods en Bart en ik kan me voorstellen dat ze dat niet doen omdat ze dat dan bij anderen ook zouden moeten gaan doen Knipoog

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:07

Alane schreef:
juist... waarom zou ze dan zo "dom" zijn om Bart te pb-en?

Misschien niet goed nagedacht?
Je wilt nu toch niet gaan zeggen dat Bart haar voor de lol ligt te bannen hè?

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:08

Sandertjuh schreef:
Maar van de andere kant... je kunt natuurlijk ook iets door de vingers zien ("die ene dag.." Vork) maar wanneer dat niet gebeurd is dat jammer maar helaas.

Hier wat door de vingers zien... en daar nog wat door de vingers zien....

Nee, daar moet je niet aan beginnen. Je moet tegen over elke user met de zelfde regels handelen anders word het een zooitje.

Bovendien kom je dan straks ook met de 'ja maar hij....!' verhalen.

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:09

Fairie schreef:
Sandertjuh schreef:

Hier wat door de vingers zien... en daar nog wat door de vingers zien....

Nee, daar moet je niet aan beginnen. Je moet tegen over elke user met de zelfde regels handelen anders word het een zooitje.

Bovendien kom je dan straks ook met de 'ja maar hij....!' verhalen.

Idd, volledig met je eens.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:12

we zijn er bijna....

en daar gaat het een en ander over op FZ...
het meten met 2 maten..
de een mag wel een schaduw en de ander niet
de een heeft een ban en dan wordt er een oogje toegeknepen en dan andere permanent gebanned

Wie was er ooit achtergekomen dan dat lovely stiekum pb's heeft gestuurd?
en als ze dat later was gaan vertellen wie had dat dan geloofd?
Bewijzen kan ze het niet....
En wij moeten geloven dat ze inderdaad op bokt heeft gezeten... immers kan ze geen weerwoord geven.

@Cadish: dat zegt ik niet probeer ik ook niet te zeggen.... ik begin alleen steeds meer te twijfelen aan het een en ander

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:17

Mag ik als eerste zeggen dat ik er echt werkelijk waar geen drol van snap van alles niet! Echt van alles niet! Ik word er zooooooo moe van van het gezeur en gezeik aan 1 kant en de halve waarheden en achterbaksheid aan de andere kant waar men hier op bokt echt wonder boven wonder in 1 groot vat hebben gegoten. Gaaaap