Alane schreef:daarnaast zijn peebees Persoonlijke Berichten, tenminste wordt steeds verteld en telkenmale wordt het tegenovergestelde bewezen...
BartVB schreef:Ten eerste het verhaal van Ilindra dat ik een PB 'openbaar' zou hebben gemaakt en dat die PB nu bij half Bokt bekend is... Ten eerste was dit een PB van een gebruiker aan de beheerder over een topic op Bokt. Een topic waar ik de achtergrond niet van weet. Dan kan ik daar wel op reageren op een manier die me op dat moment goed lijkt, maar dan maak ik die beslissing zo goed als ongeinformeerd. Dat lijkt mij niet handig en dus heb ik het aan het team voorgelegd. Bokt.nl wordt gemodereerd door het team, niet door mij. Als mensen mij een PB sturen die over een modereer achtig iets gaat maar waar persoonlijke info in staat dan vraag ik eerst na of het OK is als ik het bespreek met de rest van het team, dat leek me in dit geval niet bepaald nodig, er stond helemaal niets spannends in die PB.
Ilindra heeft een nogal vervelende mail gekregen waarin een aantal woorden overeen leken te komen met wat zinnen die in de PB stonden. Die mail was niet echt positief en dus moest die wel van Sarabande afgekomen, Sarabande is een dikke vriendin van Anya, Anya is moderator en zit in hetzelfde team als Bart. Ergo: Bart heeft die PB doorgestuurd naar Anya en Anya heeft die PB doorgestuurd naar Sarabande. Leuke theorie maar ook niet meer dan dat. Ik weet zeker dat Anya niets heeft doorgestuurd en de beschuldiging van Ilindra is puur speculatie. Speculatie die redelijk goed te volgen is maar in dit geval niet correct. Om dan maar meteen op FZ te gaan melden dan ik PBs openbaar zou maken vind ik, hmm, niet netjes en zeker niet terecht.
Hier een heel mooi voorbeeld, in het eerste stuk beweert Bart dat in zijn beleving de PB voor het hele modteam bedoeld wasd.
Wat hij vergeet te melden is dat het een antwoord was op een Pb die hij ons PERSOONLIJK stuurde en die dus ook PERSOONLIJK beantwoord werd.
In het tweede stuk wordt de inhoud van een PB van mij aan Bart bekend gemaakt waarvan ik Bart nadrukkelijk heb laten weten dat deze PRIVE was.
Vind het erg laag dat hij de namen die ik genoemd heb hier gewoon neerzet met de redenen die ik daar voor had het erg vaag beschreven.
Ik heb dit heel bewust PRIVE gestuurd maar Bart meent dat hij dat niet hoeft te resepcteren
Toch kwam dit niet helemaal als een verassing en ik ben blij met mijn beslissing om zaken via andere lijnen uit te zetten
Ik ben dus wel teleurgesteld maar zeker niet verbaasd........