Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stef schreef:Als je een ban hebt, mag je niet op bokt, als je dan onder een schaduw komt, is het je eigen stomme schuld.
runningkawa schreef:Was er altijd 1 lijn, dan werd er ook niet gemekkerd.
Er word gemekkerd door het steeds anders uitvoeren van de regels.
faye schreef:Stef, de een zeurt vanwege willekeur bij schaduwaccounts en bans en de ander zeurt over een ponyverkiezing
Mickey schreef:
Om ook nog even terug te komen op de permanente bans die gegeven zijn aan gebruikers. Een aantal is inderdaad weer aanwezig. Alleen is bij die personen wel besloten om ze weer toe te laten, mits het oude postgedrag veranderd is.
Daarnaast zijn er echter ook nog genoeg gebruikers die een permanente ban hebben, en keer op keer weer een ban krijgen omdat het gedrag waarom ze een ban hebben gekregen niet veranderd is.
ThePast03 schreef:Dat zou ik helemaal met je eens zijn als er geen uitzonderingen op deze regel bestonden.
BartVB schreef:[*olduser*] schreef:Dat zou ik helemaal met je eens zijn als er geen uitzonderingen op deze regel bestonden.
Dit is IMO niet waar. Voorbeeldje van iemand die na een permanente ban toch weer op Bokt zit is b.v. Mytens. Van haar hebben we na haar ban een aantal schaduw accounts verwijderd, daarna een hele tijd niets van gehoord. Na een aantal maanden (of een jaar ofzo?) zagen we dat ze al een aantal weken een nieuw account had en daar op een normale manier mee aan het posten was. Dat account hebben we toen laten staan. IMO weinig mis mee. Sure, we hadden de regels strikt toe kunnen passen en ook dat account kunnen verwijderen. Maar wie wordt daar beter van![]()
Quote schreef:Mag je dus echt geen schaduwaccount?
Ik moet hier echt iets kwijt, maar ik durf het niet op mijn eigen naam, dus ik wilde graag een dezer dagen een schaduwaccount aanmaken.
Kan Bart controleren dat ik dat ben dan?
Riskeer ik dan een ban?
BartVB schreef:Dit is IMO niet waar. Voorbeeldje van iemand die na een permanente ban toch weer op Bokt zit is b.v. [***].
runningkawa schreef:je had ook het account van Mytens kunnen openen
Haar een nieuwe kans kunnen geven onder haar naam...