Wat vinden jullie van Bokt???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Brammetje16

Re: Wat vinden jullie van Bokt???

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 10:03

ik vind het 10 x niks! mijn prfiel is weg en hoe kan je naar dingen zoeken ? ben ik nog niet helemaal achter! en dr mist super veel saai dus Slapen

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 10:04

Even wennen en alles moet nog werkend komen, maar vind het verder super. De problemen worden nog wel opgelost... toen bokt eerder was veranderd was dat ook zo.
Ik vind top Bart!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 10:04

Brammetje16 schreef:
ik vind het 10 x niks! mijn prfiel is weg en hoe kan je naar dingen zoeken ? ben ik nog niet helemaal achter! en dr mist super veel saai dus Slapen

Dat komt allemaal nog... je moet even alles doorlezen voordat je zo antwoord..

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 10:05

ps: weet iemand misschien waar je je oude berichten weer terug kunt vinden? (topic) om het zo maar te zeggen waar je allemaal op geageerd hebt. Boos!

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 10:06

vind het wel ok zo hoor en ik denk dat als alles eenmaal draait dat het veel beter is dan de oude bokt.

Zie net dat snel antwoord er ook (nog) niet bij staat Haha!

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 10:07

Faniek schreef:
Brammetje16 schreef:

Nou iedereen zijn eigen mening ik zit al weer een tijdje op bokt dus moet het allemaal al wel een beetje weten toch!! en er word trouwens gevraagd van vinden jullie van bokt ? niet vertel dat de neiuwe bokt leuk is geworden

Leone

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 10:13

Komen de profielen eigenlijk nog terug of zijn we deze voor goed kwijt dat zou ik echt zonde vinden
maar voor de rest ziet het er super uit

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 10:15

mja het is even wennen en eventjes flink zoeken maarja zoals iemand al heeft gezegd het is al een keer omgegooid en toen is het daarna ook goed gekomen. Het is gewoon even omschakelen wat ik wel leuk vind zie ik hier dat je nu makkelijk je tekst kleur kunt geven

linda_lekuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 10:44

Mijn eerste reactie was ook: AARGH! Boos! en BOEHOE Huilen en vooral HUH? Verward
Het zal inderdaad wel even wennen zijn.....

Ik mis het ergst de PROFIELEN, het zoeken op BEGRUIKERSNAMEN en de ZOEKFUNCTIE!
Maar ik heb begrepen dat de profielen terug komen, toch????? (hoop ik echt! want ik had net mijn profiel leuk voor elkaar met mooie foto's en ik vind het ook altijd leuk om andere profielen te bekijken!) Ja

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 10:46

ik vind het idd even wennen maar mis wel de voorpagina zegmaar Scheve mond vind het nu zon standaard forum.. en toen vond ik dat dus niet.. maargoed we wachten af mischien komt het nog Ach gut

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 10:47

linda_lekuri schreef:
Mijn eerste reactie was ook: AARGH! Boos! en BOEHOE Huilen en vooral HUH? Verward
Het zal inderdaad wel even wennen zijn.....

Ik mis het ergst de PROFIELEN, het zoeken op BEGRUIKERSNAMEN en de ZOEKFUNCTIE!
Maar ik heb begrepen dat de profielen terug komen, toch????? (hoop ik echt! want ik had net mijn profiel leuk voor elkaar met mooie foto's en ik vind het ook altijd leuk om andere profielen te bekijken!) Ja

idd Scheve mond mis ik ook...

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 10:48

ik vind het ook heel vervelend dat je nu niet meer onderaan bij de forum index een lijst heb staan met online users

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 10:49

Brammetje16 schreef:
Faniek schreef:
Brammetje16 schreef:

Nou iedereen zijn eigen mening ik zit al weer een tijdje op bokt dus moet het allemaal al wel een beetje weten toch!! en er word trouwens gevraagd van vinden jullie van bokt ? niet vertel dat de neiuwe bokt leuk is geworden

Dat zeg ik toch niet... jij noemt problemen die nog gefixt moeten worden en daarom vind je het saai in ieder geval zo komt het over. Die problemen worden nog gemaakt...

Ik zit hier al sinds 10 oktober 2001 (eerst onder naam: Vasco) en het is wel vaker veranderd het wend en barts fixt echt alles.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 10:51

Mijn eerste indruk zecht ik vind het niks vooral jammer van de profielen en het is te groot voor mijn beeldscherm dat vindt ik ook erg irritand.

Ik mis ook het balkje voor korte andwoorden die vond ik altijd erg handig.

maar we zullen hier aan moeten wennen en daar gaan we dan ook maar ons best voor doen he Bloos

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 10:58

hmmm ik ben een beetje autistisch aangelegd denk ik want ik hou niet zo van veranderingen maar het zal wel wennen Lachen

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:10

ligt het trouwens aan mij of hebben jullie er ook last van dat dat rondje met dat blaadje erin wat helemaal voorin de rij staat bij de topics, dat oranje is als er een nieuw bericht is en wit word als er geen nieuw bericht geplaatst is, dat dat rondje niet meer licht oranje word als je zelf in het topic hebt gereageerd. Sorry hoor beetje onduidelijk maar het idee is goed Haha!

Witvenhester

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:23

Ik baal ook als een stekker. Al die moeite om toen foto's in mijn profiel te krijgen en die zijn allemaal weg. Dat vind ik echt minder leuk ik kan wel janken. Ik vond de oude bokt beter Ziek Verward Huilen

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:25

Alles komt goed!!! Ik zienu al een stuk verbetering met gister.
de profielen komen terug!! Het is idd fijn als iedereen weet waar die over praat en dus het berichtje van Bart had gelezen.

De outfit van bokt vind ik een beetje oudbollig overkomen, maar dat zal wennen.
iig straks weer een snelle bokt en geen treuselkont!!!

Groetjes

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:36

Oeh wat zijn jullie allemaal negatief! Haha!
Ik helemaal niet, ik vind het fijner zo. Tjah het zoeken naar eigen berichten en profielen enzo mis ik ook, maar dat komt allemaal nog terug!
Ik vind de quotes enzo ook mooier nu en de manier van kleurtjes naast het typvlak.

nova

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:39

ik vind het wel even wennen hoor..
ben hier nog niet zo lang en was eigelijk net aan de "oude" bokt gewent haha Clown

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:44

[/quote]
[/quote]
[/quote]
Dat zeg ik toch niet... jij noemt problemen die nog gefixt moeten worden en daarom vind je het saai in ieder geval zo komt het over. Die problemen worden nog gemaakt...

Ik zit hier al sinds 10 oktober 2001 (eerst onder naam: Vasco) en het is wel vaker veranderd het wend en barts fixt echt alles.
[/quote]
Ja oke, maar goed dat heeft iedereen het is iets nieuws dus dat is wennen ik mis het oude gewoon ook omdat ik nog niet alles weer kan[/quote]

yindey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:51

Hmm het is wel even wennen! Een nieuwe bokt! Knipoog

Gister was ik wat minder vrolijk toen ik op bokt kwam! (Heel traag, niet kunnen inloggen ed)
Gelukkig is bokt niet zo traag meer als gister! Lachen

MootjeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 12:06

Ik vind het er hartsitkke mooi uitzien, echt netjes! Ik mis wel het overicht van laatst geposte berichten. Zo kwam ik nog eens op interessante onderwerpen terecht waar ik anders nooit op geklikt zou hebben, maar goed, dat went wel.

Jammer dat een aantal dingen het nog niet doen, maar ik begrijp dat daar nog aan gesleuteld moet worden. Ik geloof dat veel mensen niet begrijpen hoeveel werk het is om een site helemaal om te zetten naar een ander systeem en hoeveel kleine dingetjes daarbij mis kunnen gaan. Petje af, Bart! (ik mis nu de 'thumbs-up-smiley' Haha! )

Voor de mensen die klagen over te grote en te kleine letters, hebben jullie al geprobeerd om "CTRL" ingedrukt te houden en dan met het scrollwieltje van je muis te scrollen? Zo kun je het formaat van de letters wijzigen.

nano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 12:07

het is iderdaad ff wenen maar zoals er al gezegd is het is nog niet af dus ik vind eigenlijk dat we nog niet kunnen oordelen of het nou goed of slecht is.. ik ben al blij dat ik weer kan bokken Haha!
Het enige dat ik mis is die knop onderin die je kunt gebruiken om van cotogorie om het zo maar ff te noemen te wisselen. (bv van vraag maar raak naar verslag van de dag ofzo)
Bokt is bij mij nu wel snellen Tong uitsteken

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 12:11

Verdrietig Ik vind het niks, waar is mijn profiel? en de knop mijn berichten?
Ik snap er niks van, doe mij maar de oude versie Knipoog