Welkom terug SP en Lov!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 16:28

Het verbaast me echt dat jullie het niet weten Bloos!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 17:59

Iedereen weet toch dat die ban voor 2 maanden was........dat is in het topic ook duidelijk gezegd!!! Waarom weegt een tijdsaanduiding in de mail zwaarder dan in het topic (waarschijnlijk om dat de ene korter is en dus liever geloofd wordt Knipoog). Vind het sowieso grote onzin rondom deze bans. Maar blijkbaar ben ik een van de weinige.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-05 22:11

manzano schreef:
Iedereen weet toch dat die ban voor 2 maanden was........dat is in het topic ook duidelijk gezegd!!!

Ehm, kleine vergelijking. Meneer agent houdt jou aan. Zegt dat je over een maand je moet melden op het bureau. Je krijgt er een brief overheen van justitie waarin een datum staat die over 3 weken en 4 dagen is.

Wat zou je doen?

Clown

Dat het misgegaan is, soit. Dat het zo luchtig weggewuifd wordt vind ik kwalijk. Excuses ergens? Ik heb ze gemist hoor. Belofte dat dat opgelost wordt? Kan ik ook nergens vinden. Goed voor het imago van bokt; 'vertrouw nergens op' Rolleyes En ik blijf het erg jammer vinden dat objectiviteit weer ver te zoeken is.

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:32

Laura schreef:
Ehm, kleine vergelijking. Meneer agent houdt jou aan. Zegt dat je over een maand je moet melden op het bureau. Je krijgt er een brief overheen van justitie waarin een datum staat die over 3 weken en 4 dagen is.

Wat zou je doen?

In dit geval zou ik dus over 3 weken en 4 dagen komen Clown

Maar ik ben het met je eens dat het slordig is dat deze mail verzonden is...

Verder zou ik SP ook wel weer op dit forum terug willen zien, maar hij heeft een ban van 2 maanden. Als een ander die had gehad, had hij of zij ook 2 maanden moeten wachten, of we het nu willen of niet... Scheve mond

Eerlijk gezegd kan ik me voorstellen waarom Bart bij zijn standpunt blijft, maar ook zie ik wel wat in jouw mening...

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 23:15

MoonChloe schreef:
Het verbaast me echt dat jullie het niet weten Bloos!

Waarom zeg je dan niet wat er is gebeurt Nagelbijten / Gniffelen Verdrietig !

*wordt wanhopig Tong uitsteken *

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 23:21

Laura schreef:

Beetje kromme vergelijking, want dit is juist omgekeerd. Maar ik zou me na 3 weken en 4 dagen melden. Dan krijg ik gewoon te horen dat ik er dan niet moet zijn, dus kom ik later weer een keer terug. Maar dat is precies omgekeerd, dan ben je niet blij dat je je moet melden en na een ban MAG je je weer melden en ben je er juist vaak wel blij om.
Het is dus het verschil tussen MOETEN en MOGEN.
Als het niet om SP of Lovely ging hadden jullie er nooit zo'n ophef over gemaakt. Persoonlijk mis ik ze niet, dus daarom zijn ze voor mij gelijk aan elke ander die gebanned is, dus ieder moet ook gelijk behandeld worden. En een excuus.......tja ach. Lijkt me wel om overheen te komen. Je bent niet voor niks gebanned laten we maar zeggen.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 23:24

Kan iemand de link van het topic geven waarin mij en andere bokkers die dit gemist hebben duidelijk wordt waarom ze zijn gebanned?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 23:39

Jeetje, wanneer houdt dat gezeik op Beheerders en moddies op bokt nou eens op? Als je het beter kan, dan maak je toch lekker zelf een forum waar je gezellig met je vriendjes kan beppen? Al dat gezeik continu....

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 23:44

ben ik nou abuis, of is een boktban 3 maanden ? Scheve mond ik dacht dat nl. altijd... Scheve mond

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 00:00

mandy_b_s schreef:
ben ik nou abuis, of is een boktban 3 maanden ? Scheve mond ik dacht dat nl. altijd... Scheve mond

Het is blijkbaar afhankelijk van hoe stout je geweest bent.........

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 01:26

Laura schreef:
Dat het misgegaan is, soit. Dat het zo luchtig weggewuifd wordt vind ik kwalijk. Excuses ergens? Ik heb ze gemist hoor. Belofte dat dat opgelost wordt? Kan ik ook nergens vinden. Goed voor het imago van bokt; 'vertrouw nergens op' Rolleyes En ik blijf het erg jammer vinden dat objectiviteit weer ver te zoeken is.

Erg jammer dat er een groep bokkers is die altijd weer commentaar heeft op het beheer van bokt. Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, zo ook op bokt. Als er een fout gemaakt wordt is het netjes als die fouten hersteld worden en waar nodig een excuus gemaakt wordt. Dan moet het ook goed zijn.
Aan de andere kant, als je je gedraagt op bokt heb je ook nergens problemen mee. Ik heb in al de tijd dat ik op bokt zit geen problemen gehad met beheerders/moderators terwijl ik ook kritisch en hard ben geweest.
Door steeds dat gestook wordt voor mij de sfeer aardig verziekt en in mijn ogen verdient het bokt-team dit niet. De wereld bestaat uit geven en nemen, dit geldt voor iedereen, gebruikers en moderators!!
En wie nooit fouten maakt mag het komen melden, zo'n bijzonder iemand wil ik best kennis mee maken.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 09:41

Je haalt me de woorden uit mijn mond Esther!
Het lijkt wel of iedereen er op zit te wachten dat SP en Lovely weer de boel op stelten gaan zetten.
Laten we het gewoon gezellig houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 10:04

Wat ik persoonlijk jammer vind is dat ik een zwaktebod per pb krijg en als ik vraag waarom bart niet gewoon hier reageert (wat ik gezien zijn reactie eigenlijk ook wel weer snap Clown), dan blijft het stil. En DAT is gewoon een beetje raar. Gooi dan een slotje op dit topic en zeg dat het je niet boeit als dergelijke mails niet kloppen.
Op zijn minst had er toegezegd kunnen worden om die mail aan te passen om dit soort situaties in het vervolg te voorkomen, toch?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 10:12

Het aanpassen van die mails is helemaal niet nodig aangezien het huidige systeem compleet vervangen gaat worden. Daarnaast is het enige dat ik via PB gezegd heb dat jij zo overtuigd bent van je gelijk dat ik het niet nodig vind op die manier met jou in discussie te gaan. Het leek me niet nodig dat in het topic te melden.

Misschien heb ik de situatie (wat een aantal mensen betreft iig) onderschat. Mij leek het erg duidelijk dat als er op Bokt en in de mail wordt gezegd dat het een ban van twee maanden is dat die ban dan twee maanden duurt. En dus geen 42 dagen. Leek mij niet echt rocketscience om te kunnen concluderen dat die datum onderaan de mails dan niet klopt, maar dat is schijnbaar een inschattingsfout geweest. Excuses voor het feit dat ik dat onderschat heb en excuses voor het feit dat we op Bokt geen enorme quality control hebben en er dus van dit soort fouten in de software kunnen zitten. We zullen er alles aan doen dit soort fouten in de toekomst te voorkomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 10:39

Dank je Bart! Lachen

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 10:44

Esther schreef:
Erg jammer dat er een groep bokkers is die altijd weer commentaar heeft op het beheer van bokt. Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, zo ook op bokt. Als er een fout gemaakt wordt is het netjes als die fouten hersteld worden en waar nodig een excuus gemaakt wordt. Dan moet het ook goed zijn..

En gelukkig mag jij dit gewoon zeggen, net zoals dat wij gewoon commentaar op het beheer mogen leveren. Niks mis met kritiek, sterker nog, feedback is zelfs nodig om te kunnen groeien. Om maar even met de mooie oneliner te komen: Elke klacht is een kans!

Wat betreft de laatste post van Bart: Super! Bedankt! OK dan!

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 10:51

Sowieso: toppie dat er mensen zijn die zoveel tijd en energie in dit forum steken! *LOL* OK dan!

carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 11:10

Hoezo Sp niet terug? Volgens mij ben ik hem al een paar keer in diverse topics tegengekomen. (tenminste, ik vermoed dat hij het is, qua reacties Haha!)

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 11:26

Van mij mag hij ook wel weer terug komen; mis zijn reacties wel. Schijnheilig

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 11:57

42 dagen kan ook hoor: 42/5 = 8,4 weken Knipoog

Die dagen zijn blijkbaar werkdagen Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 12:06

Simmie schreef:
Het lijkt wel of iedereen er op zit te wachten dat SP en Lovely weer de boel op stelten gaan zetten.
Laten we het gewoon gezellig houden.

Overdrijven is ook een vak Scheve mond

Ik had persoonlijk geen last van SP of Lovely.. Voor mij mogen ze nu wel weer terugkomen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 12:55

Ik heb ook geen last van ze en overdrijf niet. Misschien snap je niet helemaal wat ik bedoel. Maar goed, zoals ik al zei, laten we het gezellig houden.

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 13:36

manzano schreef:
Het is blijkbaar afhankelijk van hoe stout je geweest bent.........

Nagelbijten / Gniffelen oeiiiiiii Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 14:22

Laura schreef:

Wat zou je doen?

Clown

Cruciaal puntje: de mailserver staat niet 'boven' Bart. Als jij van de politie te horen krijgt dat je je over 3 weken moet melden op het bureau, en vervolgens een brief krijgt van Justitie waarin staat over 5 weken... Wat zou je dán doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 15:25

Ik... beide Haha! Zowel over 3 weken op t bureau, en dan nog eens over 5 weken bij Justitie.. gewoon t zekere voor t onzekere nemen Met beide kan ik gedonder krijgen... Lachen