Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manzano schreef:Iedereen weet toch dat die ban voor 2 maanden was........dat is in het topic ook duidelijk gezegd!!!
Laura schreef:Ehm, kleine vergelijking. Meneer agent houdt jou aan. Zegt dat je over een maand je moet melden op het bureau. Je krijgt er een brief overheen van justitie waarin een datum staat die over 3 weken en 4 dagen is.
Wat zou je doen?
Laura schreef:Ehm, kleine vergelijking. Meneer agent houdt jou aan. Zegt dat je over een maand je moet melden op het bureau. Je krijgt er een brief overheen van justitie waarin een datum staat die over 3 weken en 4 dagen is.
Laura schreef:Dat het misgegaan is, soit. Dat het zo luchtig weggewuifd wordt vind ik kwalijk. Excuses ergens? Ik heb ze gemist hoor. Belofte dat dat opgelost wordt? Kan ik ook nergens vinden. Goed voor het imago van bokt; 'vertrouw nergens op'En ik blijf het erg jammer vinden dat objectiviteit weer ver te zoeken is.
Esther schreef:Erg jammer dat er een groep bokkers is die altijd weer commentaar heeft op het beheer van bokt. Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, zo ook op bokt. Als er een fout gemaakt wordt is het netjes als die fouten hersteld worden en waar nodig een excuus gemaakt wordt. Dan moet het ook goed zijn..
Wat zou je doen?