[Dienstmededeling] Sharlyn een ban

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 21:28

Ann schreef:
Het is wel heel toevallig dat de berichten van Annemarlien en Sharlyn vanaf dezelfde pc kwamen toch? Of misschien heeft er iemand ingebroken bij Sharlyn om haar ongeloofwaardig te maken...

School, bieb, familie... Zat mogelijkheden. Ik heb ooit eens bijna een ban aan mijn broek gehad (op een ander forum) omdat een relschopper hetzelfde IP had als ik én ik op 3 IP's op dat forum zat (eigen pc, werk en moeder d'r pc). Van de hele relschopper had ik nog nooit gehoord...

Of ik Sharlyn geloof laat ik in 't midden, maar ik vind een ban van 3 maanden eerlijk gezegt overdreven. Er worden mensen om méér niet geband... Wat is er mid met een ban van een maand, een OW, of weet ik wat? Scheve mond

En ook ik vind die merely verdachter dan Sharlyn.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 22:45

Annelou schreef:
én daarom vind ik het zo ongeloofwaardig dat die Annemarlien een schaduwaccount is van Sharlyn. Ik bedoel waarom zal je je zelf in de zeik nemen, wat heeft dat voor zin..?

dat vond ik idd ook heel vreemd ja!

en merely, dat vind ik ook een vreemd account, ook toevallig een schaduw van iemand?

heeft Sharlyn geen broer/zus die vanaf dezelfde pc Sharlyn zwart kan maken?

Annelou, jij hebt toch contact met Sharlyn(gehad?) ivm een Stabij meeting oid? spree je haar nog, of heb je haar op msn en gaat de meeting(incl Sharlyn?) nog door?
ben nml er benieuwd hoe dit nou precies zit!!
blijf erbij dat Sharlyn erg veel weet over Boer zoekt vrouw, meer dan iemand die er niet bij is geweest! allee dat award verhaal vond ik wat vreemd...

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 22:45

Sylvia schreef:
Of ik Sharlyn geloof laat ik in 't midden, maar ik vind een ban van 3 maanden eerlijk gezegt overdreven. Er worden mensen om méér niet geband... Wat is er mid met een ban van een maand, een OW, of weet ik wat? Scheve mond

Inderdaad,
ik ben ook benieuwd waarom gekozen is voor een 3 maanden durende: Afbeelding

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 23:20

Ik vraag me ook af wanneer er hier topics worden geopend over bans. Over een bepaalde ban heb ik hier geen woord gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 23:39

Oh ja Liza, welke dan?

Ben verder niet nieuwsgieirg hoor! Lachen

Elliot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 23:41

Ja Liza, vertel Tong uitsteken

En een ban van 3 maanden is toch de normale gang van zaken of niet??

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 23:42

Voor een schaduwaccount en mogelijk een leugen? Zomaar, zonder OW? Sinds wanneer?

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 23:44

liza van loon schreef:
Ik vraag me ook af wanneer er hier topics worden geopend over bans. Over een bepaalde ban heb ik hier geen woord gezien.

O, da's echt heeeeerlijk suggestief en komt heerlijk beschuldigend over Knipoog .
En eh ja, stiekem ben ik ook heel nieuwsgierig welke ban dan (hypocriete ik!)

[edit]
@ Sylvia: dat vind ik idd ook lastig, dat hierover geen echte duidelijke regels bestaan, maar dat het na (veelvuldig) overleg van moderators, gewoon door hen besloten wordt, wat behoorlijk willekeurig lijkt te gaan. Dit is verder niet als echte kritiek bedoeld, maar het zorgt wel voor verwarring vind ik.
Laatst bijgewerkt door assie op 13-01-05 23:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Elliot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 23:44

Ja, nee, ik bedoel dat ik dacht dat een ban normaal gesproken altijd voor 3 maanden was, maar dat zal misschien ook niet zo zijn...

Verder zullen ze het 'vergrijp' wel zwaar genoeg gevonden hebben voor een ban ipv een waarschuwing...

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 23:58

Marwszjeuh Knipoog

Maar assie dit was eerder een vraag naar de moddies in het algemeen.
Vroeg me af wanneer een ban hier nou openbaar wordt uitgelegd.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 00:09

af en toe heb ik het gevoel dat de mod's het nooit goed kunnen doen. Je kunt nou eenmaal niet iedereen tevreden stellen met bepaalde akties, er zijn altijd voor- en tegenstanders. Sommigen denken dat de regels er zijn om overtreden te worden. Ik vind het zelf maar wat irritant die kletskoekverhalen en schaduwaccounts, grow up!
Ik verwacht dat ze gehandeld hebben in overleg en op basis van bepaalde geconstateerde gegevens.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 00:10

@Liza: Als een ban 'gewoon' voortvloeit uit drie OW's wordt dat in de regel niet vermeld.

Waarom gekozen is voor een ban... ik kan even niet vinden waar, iemand anders heeft het beter verwoord dan ik kan, maar het komt er op neer dat het voor de onderlinge verstandhoudingen op Bokt het ontzettend niet constructief is als mensen leugens vertellen (van de verhalen van Sharlyn en Annemarlien is er in ieder geval één gelogen). En dat we dat dus ook hoog opnemen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 00:17

Fantasten moet je gewoonweg zoveel mogelijk vermijden........... niet dat ze even een vrolijke noot brengen...... maar meer omdat het mensen op het verkeerde been zet............

Iemand die een keer grof wordt alla.......... maar iemand die in zijn/haar eigen wereld leeft .......... das gek

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 00:24

mijn god, dan kun je half bokt bannen *LOL*

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 00:26

idd dan kan je half bokt bannen

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 00:28

wel een plan Tong uitsteken

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 00:30

Word het iig rustig bokken Haha!

Maarre, ik ben dus heel benieuwd of Sharlyn idd in die fantastenwereld leeft. Ik kom er zondag achter Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 00:34

heeft het databeest het in iedergeval niet meer zo druk Haha! Haha! Haha!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 23:32

Ik weet niet wat ik erger moet vinden... iemand die harder liegt dan een paard kan lopen of iemand die er "hobby" aan heeft om anderen te beledigen, te kwetsen enz.
Waarbij ik het "verhaal" van Sharlyn toch het perfecte voorbeeld van kortzichtigheid van de lezer, lang leve wwww, hoezee

Vond ik het verhaal van het overleden ruitertje en het paard met de 3 gebroken benen erger .... is die gebruiker ook gebanned?

en fantasie ... heb ik ook wel de meesten geloofden in farbenfroh en de modies even zo Clown

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 23:36

Hmmm... Daar heb je een punt Alane... Wordt SANEX nu ook verbannen voor 3 maanden? Zij loog ook heel Bokt voor...

Sorry SANEX, maar jij bent de enige die me bijgebleven is in die hele kwestie Bloos

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 23:39

Ik denk dat er toch wel een verschil is tussen een dergelijk verhaal en een 1 april grap Clown

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 23:42

pfieuw..... helemaal opgelucht Haha! Tong uitsteken Clown

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 23:49

Ellende schreef:
@Liza: Als een ban 'gewoon' voortvloeit uit drie OW's wordt dat in de regel niet vermeld.

Waarom gekozen is voor een ban... ik kan even niet vinden waar, iemand anders heeft het beter verwoord dan ik kan, maar het komt er op neer dat het voor de onderlinge verstandhoudingen op Bokt het ontzettend niet constructief is als mensen leugens vertellen (van de verhalen van Sharlyn en Annemarlien is er in ieder geval één gelogen). En dat we dat dus ook hoog opnemen.

Ow okay, dank je wel dan snap ik het ook nog. Vork

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 00:02

Apple schreef:
Ik denk dat er toch wel een verschil is tussen een dergelijk verhaal en een 1 april grap Clown

Misschien was Sharlyns verhaal een vervroegde één april grap

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 02:25

modjes kunnen nooit iedereen tevreden stellen,... ze maken nu een keuze, een ban dus... niet eens een altijd ban... die "sharlyn" heeft kunnen reargeren, is niet gebeurd dus klaar...en om er dan andere voorbeelden bij te halen? ach ja eerlijk? misschien niet..maar wel de keuze nu...