Hoe preuts is bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 16:21

Creamer schreef:
Nee dat valt heel erg mee. Ik deel alleen liever niet alles met wat vage personen op internet die je niet kent. Ik kom hier op te lezen en te schrijven over mijn visie op het houden/leven met paarden, en niet om uit te janken over liefdesverdriet of om sexueel getinte plaatjes te bekijken.
Ik heb inderdaad wel een sociaal leven. Zo sociaal, dat ik dat niet uit het internet hoef te halen. Scheve mond

Dus omdat mensen dingen willen bespreken die jou niet interesseren, of die jij hier niet zou bespreken, hebben die personen geen sociaal leven?
Wat is dat nou weer voor vreemde redenatie?

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 16:22

Ynzo schreef:
Ik kom nooit in de paardgerelateerde topics en ik heb ook een sociaal leven Tong uitsteken

Jeetje Ynzo, hoe doe je dat? Haha!

Elliot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 16:35

Bedoel je hoe ik uit de paardendingen blijf of hoe ik aan een sociaal leven kom? Dat is eerste is vrij simpel als je weinig met paarden hebt, dat tweede was een leugentje om eigen bestwil Nagelbijten / Gniffelen

Creamer schreef:
oh aha, dus je komt hier alleen om verhaaltjes over liefdesverdriet te lezen? Maar paarden boeien je niet?
Merkwaardig Koe

Edit - re op ynzo

Uhhh, als je m'n posts gaat doorlezen zul je er HEEL weinig terugvinden in topics die over liefdesverdriet gaan... Ik heb jou tot nog toe alleen maar horen 'klagen' in topics die niet over paarden gaan, vindt je dat niet zonde van je tijd in je drukke leventje? Edit: je hebt nu al meer posts, maar het gaat om het idee

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 16:46

faye schreef:
:O Ach gut

Nee, dat is pas een steekhoudend argument Clown

Creamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 17:07

MissJ"]
Dus omdat mensen dingen willen bespreken die jou niet interesseren, of die jij hier niet zou bespreken, hebben die personen geen sociaal leven?
Wat is dat nou weer voor vreemde redenatie?
[/quote]

ehm... nee eigenlijk niet. xXGRIETJEXx begon over 'sociaal of niet'. Wat iedereen doet, moet ie zelf weten toch?

[quote="Ynzo schreef:
Uhhh, als je m'n posts gaat doorlezen zul je er HEEL weinig terugvinden in topics die over liefdesverdriet gaan... Ik heb jou tot nog toe alleen maar horen 'klagen' in topics die niet over paarden gaan, vindt je dat niet zonde van je tijd in je drukke leventje? Edit: je hebt nu al meer posts, maar het gaat om het idee

Ja vind ik ook, dat het om het idee gaat. Ik kwam op de FZ forum langsfietsen omdat ik een vraag had en heb hier mn antwoord gevonden. Vervolgens zie ik een toppic, lees het en reageer verbaast omdat ik me afvraag waarom iedereen loopt te mieren over 'preutse forum admins'.
En welk druk leventje? Waar baseer je dat in hemelsnaam op?

Elliot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 17:14

Creamer schreef:
Ik heb inderdaad wel een sociaal leven. Zo sociaal, dat ik dat niet uit het internet hoef te halen. Scheve mond

Dit nam ik op als ware het een druk bestaan waarin je geen tijd had voor internet'vrienden'. Als ik dat verkeerd heb, mijn excuses daarvoor Tong uitsteken

Creamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 17:41

Ynzo schreef:
Dit nam ik op als ware het een druk bestaan waarin je geen tijd had voor internet'vrienden'. Als ik dat verkeerd heb, mijn excuses daarvoor Tong uitsteken

Oh zo haha ok ik volgde het even niet Lachen

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 17:47

Romkabouter schreef:
Nee, dat is pas een steekhoudend argument Clown

goed voorbeeld doet goed volgen Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 03:29

Weer de consequentie van de mods. Er worden erg veel berichten op een dag geplaatst. En de mods kunnen niet alles lezen. Vaak worden we op de hoogte gesteld via TeM. Dus als je iets ziet waarvan je vind dat het niet kan dan kunnen de mods er naar kijken.

Als jij door rood rijdt en je krijgt een bekeuring kun je wel tegen de agent vertellen dat er iedere dag 100den mensen door rood rijden maar de boete krijg je toch. Of heb je liever een agent bij ieder verkeerslicht? Lijkt me niet haalbaar.

Het is een teken van zwakte om in een discussie andere zaken erbij te halen. Want daar gaat het niet om. Jij reed immers door rood. Wat al die andere mensen doen of hebben gedaan is totaal niet relevant.

En ja ik doe het ook. Ik haal er ook vaak iets anders bij om mijn punt duidelijk te maken. Maar eigenlijk zou dat niet hoeven. Maar ja, ik ben nog steeds niet helemaal perfect. Haha!

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 07:09

Heike schreef:
Weer de consequentie van de mods. Er worden erg veel berichten op een dag geplaatst. En de mods kunnen niet alles lezen. Vaak worden we op de hoogte gesteld via TeM. Dus als je iets ziet waarvan je vind dat het niet kan dan kunnen de mods er naar kijken.

Als jij door rood rijdt en je krijgt een bekeuring kun je wel tegen de agent vertellen dat er iedere dag 100den mensen door rood rijden maar de boete krijg je toch. Of heb je liever een agent bij ieder verkeerslicht? Lijkt me niet haalbaar.

Het is een teken van zwakte om in een discussie andere zaken erbij te halen. Want daar gaat het niet om. Jij reed immers door rood. Wat al die andere mensen doen of hebben gedaan is totaal niet relevant.

En ja ik doe het ook. Ik haal er ook vaak iets anders bij om mijn punt duidelijk te maken. Maar eigenlijk zou dat niet hoeven. Maar ja, ik ben nog steeds niet helemaal perfect. Haha!

Net niet helemaal Knipoog.
Maar eh, ik vind dat je wel gelijk hebt!

@ Creamer, ik vind eigenlijk dat je nog een iets te kort boktleven hebt om hier over te komen zeuren, maar ja, dat is mijn mening.

Creamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 01:37

Citaat:
@ Creamer, ik vind eigenlijk dat je nog een iets te kort boktleven hebt om hier over te komen zeuren, maar ja, dat is mijn mening.

Nah ik denk dat dat helemaal niets met proffbokker of brooky te maken heeft. Het is nogal typerend voor forums dat het beleid van admins wordt afgezeken (divoza forum, als voorbeeld) Het viel me gewoon op.

skara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 17:08

Laura schreef:
Schending van de privacy?
Nou wordt ie helemaal mooi *LOL*\

Alle modellen die paardrijkleding showen; de foto's van de topruiters hier op bokt, de dames van de Pabo catalogus.... is dat niet ook schending van de privacy dan?

(oh nee, sorry - ik dacht even dat het een argument was. Zag later pas dat het van Romkabouter was Clown )

Je mag foto's van bekende personen publiceren als ze optreden in hun hoedanigheid van bekend persoon (in de uitoefening van een publiek persoon). Daarmee wordt bedoeld dat je foto's mag publiceren van een topruiter die die bijvoorbeeld een wedstrijd rijdt. Voor die foto's heb je geen toestemming van de persoon nodig. Heb je een foto getrokken van die topruiter terwijl hij in zijn zwembroekje in Saint-Tropez lag te zonnen en je hebt zijn toestemming niet gevraagd dan zal dat wel een schending van de privacy uitmaken. (Of een schending van het recht op afbeelding)

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 17:53

Ik vind het de verantwoording van de ouders. Tegenwoordig worden er bij diverse supermarkten ook condooms in allerlei vormen, maten en kleuren verkocht. Kinderen van 10 mogen er wel naar binnen hoor Knipoog

Bokt is een openbaar forum, waar in principe van alles geplaatst zou kunnen worden. Ouders moeten daar rekening mee houden.

Maar Heike, je hebt in principe gelijk, maar je gaat mij niet vertellen dat het topic waardoor dit alles begonnen is (het FHM topic), de enige is die door een mod bekeken is en al die andere, waar niets aan gedaan is, niet.

Je hebt gelijk, maar het is geen excuus dat er hier met twee maten gemeten wordt. Je zou haast denken dat Ellende ook één van de buurmeisjes is en liever niet in het topic verschijnt *LOL* (Geintje natuurlijk Tong uitsteken)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 17:55

skara schreef:
Je mag foto's van bekende personen publiceren als ze optreden in hun hoedanigheid van bekend persoon (in de uitoefening van een publiek persoon). Daarmee wordt bedoeld dat je foto's mag publiceren van een topruiter die die bijvoorbeeld een wedstrijd rijdt. Voor die foto's heb je geen toestemming van de persoon nodig. Heb je een foto getrokken van die topruiter terwijl hij in zijn zwembroekje in Saint-Tropez lag te zonnen en je hebt zijn toestemming niet gevraagd dan zal dat wel een schending van de privacy uitmaken. (Of een schending van het recht op afbeelding)

zie ook mijn bericht hiervoor.

skara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 19:11

Lielle schreef:
zie ook mijn bericht hiervoor.

Ja je hebt gelijk. daar had ik blijkbaar overgelezen.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 12:35

XoNo schreef:
Ik vind het de verantwoording van de ouders. Tegenwoordig worden er bij diverse supermarkten ook condooms in allerlei vormen, maten en kleuren verkocht. Kinderen van 10 mogen er wel naar binnen hoor Knipoog

Bokt is een openbaar forum, waar in principe van alles geplaatst zou kunnen worden. Ouders moeten daar rekening mee houden.

Maar Heike, je hebt in principe gelijk, maar je gaat mij niet vertellen dat het topic waardoor dit alles begonnen is (het FHM topic), de enige is die door een mod bekeken is en al die andere, waar niets aan gedaan is, niet.

Je hebt gelijk, maar het is geen excuus dat er hier met twee maten gemeten wordt. Je zou haast denken dat Ellende ook één van de buurmeisjes is en liever niet in het topic verschijnt *LOL* (Geintje natuurlijk Tong uitsteken)

Bloos!
Ellende, vertel!
Welk nummer hoort bij jouw foto?
*LOL* Haha! Tong uitsteken