Is Bokt nou echt leuker/beter zonder de gebanden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bokt leuker/beter zonder de gebanden?

Ja, ik merk een groot verschil.
48 (26%)
Nee, ik merk er niets van.
111 (61%)
Een beetje..
21 (11%)

Totaal aantal stemmen: 180

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:53

Ik denk eerlijk gezegd dat het wel waar is GK
Als er niet op de persoon gespeeld werd, waren bepaalde mensen allang gebanned. En heel eerlijk gezegd vond ik de posts van SP, Pipo en Lov nou niet zo erg dat daar een ip ban voor nodig was.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:54

Naah.. ik ben alleen maar druk met hamsteren... dus in zoverre vind ik wel dat er wat veranderd is...
@Maya: Juist omdat een mens zelf mag weten wat hij/zij van iets vind, zijn er dus mensen die nog steeds reageren op de ban van de 3 van bokt...
*en zoekt weer verder naar de hamster*

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:58

Ik vind het feit dat die drie personen gebanned zijn opzich, niet veel gevolgen heeft voor de sfeer. Als dat gewoon zou zijn gegaan dan was er niets mis.

Toevallig waren dit drie populaire personen die voor leuke discussies zorgden. Maar als iemand anders om diezelfde reden bebanned was, was er dan ook zo'n ophef gekomen over of dit wel redelijk was? Nee! Doordat het juist deze personen waren kwam er ophef over, lange discussies. Als ik gebanned was of iemand die minder intressante mededelingen had was er heus niet zo'n ophef over geweest.

De mods moeten handelen naar wat de personen doen, niet naar wat ze zijn. Als je het van die kant bekijkt hebben de mods gelijk.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:59

Als de gebande personen nu voor een tijdje even het moddieschap kregen

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:01

Guinevere schreef:
Het gaat er niet om of mensen eigen mening hebben, het gaat erom hoe ze hun mening uiten.

Verder ga ik met G&K mee.

Of om hoe sommige mensen die opvatten.

Sommige bokkers betrekken werkelijk alles zichzelf.
Dan kun je iedereen wel bannen die kritiek heeft. Irl kom je ook niet alleen mensen tegen die in jouw straatje passen, op Bokt ook niet.

Maar je kunt zelf bepalen hoe je daar mee omgaat.
Persoonlijk vind ik het bannen van "kleurrijke personen" erg jammer, Bokt wordt zo steeds meer zonder inhoud en oppervlakkiger.

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:02

LuvdaTossa schreef:
Als de gebande personen nu voor een tijdje even het moddieschap kregen

En waar zou dat goed voor zijn? (niet bot bedoelt hoor Knipoog )

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:03

Ann schreef:
Of om hoe sommige mensen die opvatten.

Sommige bokkers betrekken werkelijk alles zichzelf.
Dan kun je iedereen wel bannen die kritiek heeft. Irl kom je ook niet alleen mensen tegen die in jouw straatje passen, op Bokt ook niet.

Maar je kunt zelf bepalen hoe je daar mee omgaat.
Persoonlijk vind ik het bannen van "kleurrijke personen" erg jammer, Bokt wordt zo steeds meer zonder inhoud en oppervlakkiger.

Mods zullen zich aan de regels moeten houden, al is het nog zo'n lief persoon!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:05

Gunufje schreef:
Mods zullen zich aan de regels moeten houden, al is het nog zo'n lief persoon!

Ik ga hier verder niet op in, deze discussie is al in andere topics gevoerd.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:05

oke, heb de info die ik nodig had, dankjewel degene die mij gepeebeed hebben en anderen Lachen

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:15

Nee, mijn boktleven is er niet beter op geworden. alhoewel, er was eerst iemand die mensen op EA bedroog, mij ook, dus toen die weg was, was dat wel mooi.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 23:07

Ik merk weinig verschil, zat praktisch nooit met de 'gebanden' (wat een woord *LOL* ) in één topic

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 23:12

Ik heb aangeklikt een beetje, niet omdat ik vind dat het veel uitmaakt of die gebanden er zijn of niet, maar omdat de sfeer op bokt minder wordt. Wat ik trouwens 'merkwaardig' vind, hoe kun je nou merken of het anders is geworden omdat die mensen er niet zijn Verward *of is dat nou weer te blond van mij?*

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 23:22

Ik heb niks met of tegen de gebande personen.
Ik vind het alleen wel heel laag dat er op een ander forum wat hier al eerder aangehaald is dingen gezegd worden die dus _echt_ niet kunnen. Bij sommige mensen zit de frustratie zo hoog, dat ze het prettig vinden om anderen met de grond gelijk te maken. Ik snap persoonlijk niet hoe je ruzie kunt hebben met iemand die je IRL niet eens kent, alleen omdat diegene een verkeerde opmerking heeft gemaakt.

Verder word ik erg moe van een hoop topics op FZ over het wel of niet deugen van het boktbeleid. Gaaaap
Dat een hoop bokkers niet tevreden zijn weten we nu wel, helaas doe je daar niks aan.

Ik ga met GK mee, respect voor Bart, Heike en de moderators, die iedere keer weer alle modder over zich heen krijgen.

Magique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 23:28

Merk wel verschil.

Degene die laatst gebanned zijn, zijn mensen die boven het maaiveld uitsteken en dus ook wel eens dingen zeggen die boven het maaiveld uitsteken.

Internet en een forum zijn er JUIST voor bedoelt om je mening ongecensureerd te verkondigen. Als er nou iemand gebanned wordt die alleen maar onzin vertelt kan ik me voorstellen dat diegene gebanned wordt .....

Maar om een ban te geven als je je wat heftig je mening verkondigt in een topic kan en mag een ban volgens mij niet de bedoeling zijn Verward
Zeker niet als de persoon in kwestie 99% van de topics waarin hij/zij geantwoord heeft niet over de scheef gaat ....

Volgens mij roept Bokt over zichzelf af dat het steeds inhoudslozer wordt en het Penny gehalte als maar stijgende is. Misschien is dit ook wel de bewuste keuze van de beheerders ?

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 23:30

@Magique: Het gaat er nu niet om of de bans wel of niet onterecht waren.
Het pennygehalte stijgt inderdaad wel, maar komt dat alleen doordat bepaalde personen gebanned worden/zijn?

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 23:36

Ilindra schreef:
Ik denk dat Bokt hierdoor steeds vlakker en inhoudlozer wordt.

Deze mening deel ik ook Knipoog

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 23:45

promptertje schreef:
Ik merk weinig verschil, zat praktisch nooit met de 'gebanden' (wat een woord *LOL* ) in één topic

Óf je hebt RSI aan je scrollvinger........ Knipoog Haha!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 23:46

Suzanne F. schreef:
Ik merk wel degelijk een verschil zonder hun. Vroegah met Steef, PJ, Mytens, Kayla, Troef en ook met Pipo en SP en Lov kon je vreselijk veel lol hebben (en is bokt daar ook niet voor, buiten het informatieve??) en hadden ze ook wel wat toe te voegen hier.

Ik mis ze wel en hoop ze snel terug te zien. Scheve mond

Ik ben er nog hoor . Al heb ik er ook wat minder lol in dan 'vroegah' om bovenstaande reden.

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 00:00

Kayla schreef:
Ik ben er nog hoor . Al heb ik er ook wat minder lol in dan 'vroegah' om bovenstaande reden.

mee eens

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 00:07

Ilindra schreef:
Ik denk dat Bokt hierdoor steeds vlakker en inhoudlozer wordt.

Dat vind ik dus ook al een paar maanden eigenlijk... het wordt allemaal steeds vlakker en braver. Ik weet nog toen ik hier ik geloof 2 jaar geleden ongeveer net kwam dat er vaak best wel heftige of grappige discussies waren op bokt en nu kom ik hier vaak dagen achter elkaar kijken en er gebeurd gewoon bijna niets meer.. behalve idd altijd dezelfde vragen die al 100.000 x voorbij zijn gekomen Scheve mond Er zijn nu heel veel jonge meiden met van die msn namen enzo... de bokkers die wat te melden hebben/hadden is de mond gesnoerd.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 00:20

Ik denk dat de gebande mensen zeker heel veel goede dingen hadden. Ze konden scherp uit de hoek komen en vertelde hun mening en ideeen zonder meer.

Daarom mis ik hun. Ik mis niet de manier waarop ze soms communiceerden.

Ik zie ze dus graag terug komen, maar hoop dat ze dan op sommige momenten iets genunaceerder zijn.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 00:24

Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

duidelijk?

Haha!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 00:51

Tja... ik zie ze eerlijk gezegd niet genuanceerder terugkomen. Niet gezien hetgeen er op fokt.nl allemaal over deze en gene wordt geschreven. Jammer van de ook zinvolle inbreng. Dat dus wel. Maar ik begrijp niet hoe je (zelfs uit boosheid of rancune) zo over mensen kunt schrijven. In dat geval heb ik liever 10.000 van de kennelijk zo vervloekte hamstertopics, dan 1 topic zoals ik dat daar heb gelezen.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 01:01

we gaan niet persoonlijk worden over mijn hamster he?????
beest kan er niets aan doen dat hij zo'n grote familie heeft en adhd heeft....

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 01:05

Ik vind dat jij een geweldig lieve hamster hebt! Moet je zeker houden en niet naar een circus doen Lachen