Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:TeM is zo te zien actief sinds 14-10-03, dus 22k meldingen in ongeveer 14 maanden dus zo'n 1600 meldingen per maand, 400 meldingen per week, 60 meldingen per dag. Gemiddeld over dat jaar.
Anya schreef:BV dat is een te algemene vraag... dat hangt nl. van de post af.
Voorbeeld: zeer krenkende en beledigende tekst aan het adres van
iemand die een paardenbedrijf heeft en dus best bokker zou kunnen
zijn.
Ik geef toe dat ik me ook wel eens schuldig maak aan een zin als "ik kijk er even naar".
Wie zou je zo'n zinnetje euvel duiden??
Dat komt omdat je vaak het hele topic door moet kijken voor je gevonden hebt wat er aan de hand is.
Ik geloof je als je zegt dat dit voorkomt.
Zelf lever ik zonder uitzondering mijn attentmakers aan voorzien van heldere vraagstelling (valt te checken)
en dit lijkt me een normale / reguliere gang van zaken, maar dat kan ik mis hebben, natuurlijk.
Maya schreef:Anya, Apple, Jantien en BartVB, dank voor jullie inbreng als modzijnde, ben benieuwd of er nog meer reacties van moddie's komen
Sugarmiss schreef:Misschien is het in zo'g geval handig als er 1x in het bewuste topic wordt geplaatst dat er geTeMmed is, dan weten anderen dat ze het niet nog eens hoeven te doen.
Sugarmiss schreef:Misschien is het in zo'g geval handig als er 1x in het bewuste topic wordt geplaatst dat er geTeMmed is, dan weten anderen dat ze het niet nog eens hoeven te doen.
Sylvia schreef:En dit is dus weer echt tegenspreken...