[Dienstmededeling] Ban voor Pipo, SP en Lovely

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 12:22

U bedoelt stokpaardje?

Rolleyes

Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 12:28

ban's Verward

Dat slaat toch weer nergens op

Ja er werden dingen gezegt die ver gingen, maar zover dat er een ban moest komen?
nee, echt niet

En als het mod team met goede argumenten was gekomen over de OW's, waren er nooit tig topics over gekomen.
Maar goede argumenten blijven helaas wel vaker ver weg...

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 12:29

Roosmarijn schreef:
U bedoelt stokpaardje?

Rolleyes

Gaaaap

stokpaartje

Dat zijn paartjes die op een stok zitten.
Dus Bart had het niet fout.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 12:32

O, als in 1 stokpaar en bij meervoud stokpaartjes?
My bad! Dan mijn oprechte excuses, Bart. Sorry.

Hmmm, toch helemaal niet lastig of moeilijk om je excuses aan te bieden.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 12:42

Nou jáááááá zeg...

Werkelijk, met stomheid geslagen. Okee, zowel SP als Lov als Pipo hebben een uitgesproken mening over bepaalde zaken, maar laat dat nou juist degenen zijn die ook nog eens zorgen voor de interessante discussies. Ik heb met allen volgens mij gediscusieerd op een niveau dat voor vele bokkers nite haalbaar is omdat ze op dat punt allang zijn ontploft, gaan schelden of gewoon roepen 'omdat dat zo is. PUNT'

Onbegrijpelijk. Ik ga zo eens even dat topic over OWs opzoeken (of is dat alweer vlledig verwijderd? Dat vind ik ook zoiets; doofpotten maar...)
en me daarin verdiepen.

Verder als ik het goed begrijp zijn er REGELS mbt bans. En als ik het goed begrijp is het Modteam net zo makkelijk in het NEGEREN van die regels. Waarna ik mij afvraag of er uberhaupt sprake is van fatsoenlijk bestuur.

Gaat lekker zo, met de interessante oude garde. Laten we die vooral laten vertrekken of bannen

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 12:47

Ik heb een tijdje geleden een keer een OW gehad. Even daarvoor had ik op FA ook al een gekregen. Toen ik na die tweede vroeg hoeveel ik er al had zeiden ze dat dit pas mijn eerste was. Blijkbaar geven ze dus ook nep-Ow's.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 12:51

In Nederland word je doodgeschoten om je eigen mening....wees blij dat je op bokt een ban krijgt Tong uitsteken

Maar jammer hoor....Scheve mond

Het is weer precies zoals normaal Scheve mond

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 12:56

Yootha schreef:
Ik heb een tijdje geleden een keer een OW gehad. Even daarvoor had ik op FA ook al een gekregen. Toen ik na die tweede vroeg hoeveel ik er al had zeiden ze dat dit pas mijn eerste was. Blijkbaar geven ze dus ook nep-Ow's.

Officiele waarschuwing is maar 3 maanden geldig he...

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 12:58

Ja klopt...en sommige mensen krijgen van iemand te horen waneer de OW weer over is....en dan gaan ze weer met de knuppel gooien Knipoog

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 12:58

Ik zal mij nu wel op glad ijs begeven, maar, als een geheel team (op 4 personen na) tot zo een besluit komen, zal er dan niet meer aan de hand zijn dan wij weten ? achter de schermen bedoel ik......

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 13:01

Roosmarijn schreef:
O, als in 1 stokpaar en bij meervoud stokpaartjes?
My bad! Dan mijn oprechte excuses, Bart. Sorry.

haha natuurlijk niet! Zie context Tong uitsteken

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 13:03

Misschien wel, sjokkemeule.
Maar waarom geven ze dan niet wat meer uitleg, we hoeven niet alles te weten, maar nu lijkt het net alsof er te pas en te onpas OW's worden uitgedeeld aan bokkers die teveel een eigen mening hebben Scheve mond

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 13:05

Omdat het in het verleden zo was en het in het heden nog steeds zo gaat.

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 13:06

Ann schreef:
Misschien wel, sjokkemeule.
Maar waarom geven ze dan niet wat meer uitleg, we hoeven niet alles te weten, maar nu lijkt het net alsof er te pas en te onpas OW's worden uitgedeeld aan bokkers die teveel een eigen mening hebben Scheve mond

Persoonlijk vind ik dat ze veel hebben uitgelegd. Ik ben ook vaak zat op de vingers getikt, kun je 2 dingen doen, of heisa trappen, of per pb, mail, msn oid om uitleg vragen.

Ik vind als je op het randje BLIJFT balanceren, kun je dit verwachten. De rekbaarheid is er een keer uit natuurlijk, en als ik zo de reacties van de mod's lees, denk ik dat dit zeer wel overwogen gebeurd is....

Of wij het er mee eens zijn, dat is een heel ander punt.
Ik neem aan dat de personen die gebanned zijn zelf heel goed wisten waar ze aan begonnen....

actie roept reactie op.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 13:10

BartVB schreef:
Wat betreft die Prive Berichten (stokpaardje van Lovely Haha!). Zoek eens op www.wikipedia.org naar 'FUD'.

Interessant...wil je hiermee aangeven dat Lovely bewust bezig is mensen op bokt angst, onzekerheid en twijfel aan te praten, of snap ik het nou verkeerd? Want in dat geval maak jij je schuldig aan hetzelfde als wat SP deed in het TPB topic met zijn waarschuwingslink over "cold reading", en waar hij een ow voor heeft gekregen.

Ik denk dat iedereen mag weten tot in hoeverre privacy gewaarborgd is, en hier is dat dus niet 100%. Daar kun je toch gewoon eerlijk over zijn? Maar de toon waarover je over lovely en haar "stokpaardje" je schrijft, lijkt al een veroordeling over haar uit te spreken...

* TPB topic (dus niet SPB topic)*
Laatst bijgewerkt door Remy op 12-12-04 13:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 13:12

Privacy is hier wel voor 100% gewaarborgd. PB's zijn PB's en dus alleen voor zender en ontvanger.

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 13:17

Apple schreef:
Privacy is hier wel voor 100% gewaarborgd. PB's zijn PB's en dus alleen voor zender en ontvanger.

Dit kan ik beamen, want zelfs mod's kunnen niet bij pb's van anderen komen.....
Want ik heb zelf een forum, en als eigenaar kan ik niet pb's van gebruikers lezen.....

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 13:17

sjokkemeule schreef:
Ik zal mij nu wel op glad ijs begeven, maar, als een geheel team (op 4 personen na) tot zo een besluit komen, zal er dan niet meer aan de hand zijn dan wij weten ? achter de schermen bedoel ik......

Om daar een juist antwoord op te geven moet je het 'gehele team' ook even bekijken. Daar zit imo juist het probleem; dit team is nou niet echt een afspiegeling van bokt. In het verleden is al dikwijls gebleken dat er groepjesvorming is op bokt. Waaronder bv dus het Mod-groepje valt. Dat is imo geen behoorlijk bestuur. Zéker niet als daarnaar vervolgens gehandeld wordt en er persoonlijke willekeur ontstaat bij officiele dingen zoals OWs en bans.

Verder: sjokkemeule: Op welk randje balanceerden ze dan? En is dat jouw eigen indruk of 'van horen zeggen?'
Laatst bijgewerkt door Laura op 12-12-04 13:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 13:18

sjokkemeule schreef:
Dit kan ik beamen, want zelfs mod's kunnen niet bij pb's van anderen komen.....
Want ik heb zelf een forum, en als eigenaar kan ik niet pb's van gebruikers lezen.....

Dat kan het beheer hier wel en dat is bekend.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 13:20

Ook voor het beheer is het niet makkelijk. Volgens mij heeft Bart dat ooit uitgelegd in een topic op FZ. Het precieze stukje kan ik helaas niet terug vinden.
Het komt er geloof ik op neer dat hij dan echt in de database van Bokt zelf zou moeten en dan uit alle codes de PB's moet proberen te halen. Het is geen handig knopje oid.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 13:21

En wat was er twee jaar geleden ook alweer aan de hand en vorig jaar nog toen er ineens een aantal moddies van hun functie werden ontheven? Sjokkemeule, hoe kun jíj in godsnaam oordelen over hoe en wat als je net amper een half jaar actief bent op dit forum. Dit gaat al veel verder terug en dat weet nagenoeg iedereen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 13:25

@apple
Iedereen weet dat Bart erg handig is als maker van PhpBb met dit forum.
Dus wat voor ons misschien moeilijk is om te doen, lijkt me voor Bart erg makkelijk.
En ik heb ook al vaker opgegooid dat ik denk dat er pb's worden bekeken.
echter toen ik dat opgooide, was ook alweer een hele poos terug.
Maar dat speelt dus nog steeds

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 13:26

Laura schreef:

Verder: sjokkemeule: Op welk randje balanceerden ze dan? En is dat jouw eigen indruk of 'van horen zeggen?'

Ik heb nix van "horen zeggen". Ik heb wel alles gelezen, dat wel. Daar stonden uitspraken in, die imo niet echt op een openbaar forum kunnen waar ook jeugdigen rondsurfen, vecht zoiets per pb oid. uit.

En of er kliekvorming is onder mod's en onder gebruikers, daar hoef je geen sherlock holmes voor te zijn, om dat te bedenken, dat gebeurt toch overal ?

We kunnen hoog en laag discusieren, Mod's hebben besloten. Is hun goed recht. Zijn wij het er niet mee eens? 2 opties: of naar een ander forum, of een "bokt-opstand".

3e optie (lijkt mij de beste): Accepteren wat er gebeurd is en verder doorgaan met gezellig bokken.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 13:26

Apple schreef:
Faye heeft geen ban. Faye heeft alleen een OW gekregen nav het DPB topic. Als Faye ook een ban had gehad dan had Mickey dit wel genoemd in haar eerste post.

Duidelijk. OK dan!

Dankjewel. Kusje

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 13:27

Roosmarijn schreef:
En wat was er twee jaar geleden ook alweer aan de hand en vorig jaar nog toen er ineens een aantal moddies van hun functie werden ontheven? Sjokkemeule, hoe kun jíj in godsnaam oordelen over hoe en wat als je net amper een half jaar actief bent op dit forum. Dit gaat al veel verder terug en dat weet nagenoeg iedereen.

Ik ben een half jaar ACTIEF ja, voorheen lurkte ik heel vrolijk mee.....