Het regent OW's op [AM] .... :? part 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:30

BV..... ik weet ondertussen hoe machtig bokt is.......... eerlijk is braaf ik verdien een hoop centjes door Bokt.

Mijn mailbox heeft dagelijks een mail of 15 te beantwoorden en dat gaat van jonge paarden problemen tot het kopen van een rosborstel....

een heel machtig medium dat bokt, zeker als je je een beetje profileert, je raakt zo ontzettend makkelijk ondergesneeuws. in Januari ga ik weer een week op vakantie............. ik zie er nu al tegenop om bokt te openen als ik weer terug ben...

Dan wordt het een kwestie van prioriteiten maken.

Ze heeft zich gewoon ernstig verkeken op de inpact die een ad kan hebben, en ze heeft zich gewoon niet op de beste manier uitgewerkt. In plaats van de verdediging te kiezen ging ze voor de aanval...... ook niet erg, allemaal dingen waar men van leert.

De ow´s die uitgedeeld zijn, zijn in mijn ogen of allemaal onterecht OF allemaal een ow. dat moge duidelijk zijn.

Er zijn ook dingen voor de mensen te zeggen die het er niet mee eens zijn zoals het gelopen is.... maar er is niemand financieel benadeeld alleen emotioneel.

irene.bras@hetnet.nl is ook een goede............ maar wel een stuk duurder Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:31

Romkabouter schreef:
@Ann Misschien is het juist voor zo iemand wel moeilijk om niet emotioneel te reageren Knipoog

Dat lijkt me sterk, als ze zo goed is in wat ze beweert, krijgt ze heel wat leed te vertalen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:35

Idd Kim
En vergeet niet dat ze tussentijd ook nog flink ziek is geweest.
Ook dat heeft ze vermeld, maar dat word niet onthouden.
En daardoor lopen dingen helemaal in het honderd.

Ik ben het met Kim eens dat ze het anders aan had moeten pakken, maar geloof dat ze dat zelf nu ook wel in de gaten heeft en er vast van geleerd heeft.
Denk je niet?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:41

Ik geloof niet dat het de bedoeling van dit topic is om DPB vrij te pleiten. Het gaat erom dat er onterechte OW's gegeven worden (tenminste wat mij betreft en volgens mij was dat ook de bedoeling van de TS)

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:41

Het gaat er niet om dat ze het verkeerd heeft aangepakt, kan gebeuren. Volgens mij gaat het erom dat DPB een aantal toezeggingen heeft gedaan en die niet nakomt. Als zij daarop gewezen wordt, uit ze zich zeer respectloos en legt de zwarte piet bij haar klanten.

En vervolgens krijgen een paar bokkers een OW. Ik vind deze OW's ook zeer onterecht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:42

Oh en Runningkawa, er zijn meer vormen van oplichting dan geld krijgen en niks leveren. Godzijdank is dat niet gebeurd, anders had ze nu flink in de nesten gezeten met een paar duizend getuigen. Kijk, dat je iets niet snapt is prima, maar ga niet bijdehand doen daarover; zorg liever dat je het wel begrijpt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:42

Dat van die Ow's kan ik beamen
maar dat heb ik al vaker gezegt, ga ik niet nog vaker doen Lachen

Enne SP, leuk topic voor je
[HK] HET paranormale topic

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 20:44

bokkers ik raak helemaal ontroerd van jullie bijval *snif*. Haha!

kawa, in de trend van de moderators; "ik reageer alleen als ik denk het nodig is" Haha! Tong uitsteken

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:45

Zoals er gezegd wordt door mij en imo ook RK OF allemaal een ow OF niet.

allen vind ik niet dat er sprake is van oplichting, hoogstens (met of zonder d, blonT) van een onopzettelijk wanbeleid.

De ows moeten OF teruggedraaid worden OF voor iedereen die zich in dat bewuste topic onaangenaam verwoordt heeft aangedaan worden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:45

Lovely schreef:
Oh en Runningkawa, er zijn meer vormen van oplichting dan geld krijgen en niks leveren. Godzijdank is dat niet gebeurd, anders had ze nu flink in de nesten gezeten met een paar duizend getuigen. Kijk, dat je iets niet snapt is prima, maar ga niet bijdehand doen daarover; zorg liever dat je het wel begrijpt.

Wil jij dat katten ff gaan laten, dank je,
want dat jij dingen anders ziet als ik, heeft niks met niet snappen te maken, maar met anders ertegen aan kijken

En ja anders had ze diep in de sh*t gezeten, anders, nu dus niet

En overdrijven is ook een vak..
En dat is wat er hier gebeurt
heel veel overdrijven...

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 20:46

gijsenkim, laten de moddies eerst maar eens bepalen wanneer er nou precies een OW uitgedeeld wordt omdat daar al niet eens normaal over nagedacht is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:47

gijsenkim schreef:
Zoals er gezegd wordt door mij en imo ook RK OF allemaal een ow OF niet.

allen vind ik niet dat er sprake is van oplichting, hoogstens (met of zonder d, blonT) van een onopzettelijk wanbeleid.

De ows moeten OF teruggedraaid worden OF voor iedereen die zich in dat bewuste topic onaangenaam verwoordt heeft aangedaan worden

had ik eerder moeten lezen, had me type werk gescheelt
maar voor die gene die niet lezen
ik ben het ook niet net de OW's eens

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:47

Fitzroy schreef:
Ik geloof niet dat het de bedoeling van dit topic is om DPB vrij te pleiten. Het gaat erom dat er onterechte OW's gegeven worden (tenminste wat mij betreft en volgens mij was dat ook de bedoeling van de TS)

en dara ben ik het volledig mee eens. Aan beide kanten zijn fouten gemaakt, en dat wordt door het MT genegeerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:48

runningkawa schreef:
want dat jij dingen anders ziet als ik, heeft niks met niet snappen te maken, maar met anders ertegen aan kijken

heel veel overdrijven...

Bokt is trouwens ook geen eeuwigdurende cursus om 'er maar wat van te leren' .

In het vorige topic heb ik al 2 keer uitgelegd waar de oplichting te vinden is. Men hoeft het er niet mee eens te zijn, maar dat doet er niet zo toe, een zaak is een zaak.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:48

runningkawa schreef:

Dat ze diensten die ze aangeboden heeft, niet netjes heeft afgehandeld, dat klopt.
Maar ook zover ik weet is er niemand die betaald heeft en geen consult heeft gehad.
Dus valt het met oplichting of wat ik voorbij hoorde komen weer niet kloppen.

Nogmaals, beide partijen niet netjes geweest.

Maar DPB heeft toch toezeggingen gedaan en verwachtingen gewekt?

Is het niet netjes om daar netjes iets van te zeggen?

Want zo begon het topic toch?

Tis niet echt hetzelfde, maar ligt toch in de sfeer van "Gefeliciteerd mevrouw RK, u heeft een prijs gewonnen !! "

Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:50

SuperPepeijn schreef:
gijsenkim, laten de moddies eerst maar eens bepalen wanneer er nou precies een OW uitgedeeld wordt omdat daar al niet eens normaal over nagedacht is.

DAS al moeilijk genoeg Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:52

Ja een zaak is een zaak
en bokt is bokt maar

Nemen jullie alles op bokt zo voor echt, hebben jullie geen leven ernaast

Als er met mijn paard wat was, liet ik iemand irl komen, dan heb ik een afspraak weet wanneer, ben erbij als er een consult is.

dat noem ik een zaak

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:52

BV verwachtingen wekken is niet hetzelfde als financieel gewin halen uit iemand...........

Die gefeliciteerd brieven gaan bij mij trouwens gelijk de prullenbak in Haha! : D: Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:55

runningkawa schreef:
Ja een zaak is een zaak
en bokt is bokt maar

Nemen jullie alles op bokt zo voor echt, hebben jullie geen leven ernaast

Als er met mijn paard wat was, liet ik iemand irl komen, dan heb ik een afspraak weet wanneer, ben erbij als er een consult is.

dat noem ik een zaak

Wat heeft dat ermee te maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:56

gijsenkim schreef:
BV verwachtingen wekken is niet hetzelfde als financieel gewin halen uit iemand...........

Die gefeliciteerd brieven gaan bij mij trouwens gelijk de prullenbak in Haha! : D: Haha!

Lokken met gratis consults is werken onder valse voorwendselen en misleiding. Moet je niet doen in de echte wereld.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:58

gijsenkim schreef:
DAS al moeilijk genoeg Haha! Haha! Haha!

sterker, daar zit IMO het allergrootste probleem. Het riekt nu zeer sterk naar willekeur en vriendjespolitiek en dat is de allergrootste irritatie. Duidelijkheid, openheid en communicatie: het lijkt het bedrijfsleven wel Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:58

alles

ga jij bij een ziek paard wachten op een consult van iemand van bokt?
Nou ik niet

En voor gewoon voor de fun weten of mijn paardje mij lief vind, nou als zo'n consult niet door gaat, kan ik daar nou niet echt wakker van liggen.

En gratis, dat is het al heel lang niet meer
was ook duidelijk bekend gemaakt, dus wat zijn daar valse voorwendselen van dan?
Niemand die contracten had en ermee door moesten gaan.
Niks geen gemene kleine lettertjes, dat je toch moet betalen, al leek het gratis

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:00

Lovely schreef:
Lokken met gratis consults is werken onder valse voorwendselen en misleiding. Moet je niet doen in de echte wereld.

Ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat ze gratis werkte....... Scheve mond

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:00

runningkawa schreef:

heel veel overdrijven...

Ik weet niet wat ik hier allemaal mis Clown ,
maar zou het heel jammer vinden als er lachende derden Cool
door jullie interactie zouden ontstaan...

Je hoeft nl. geen paranormale gaven te hebben om vast te stellen
dat het akelig rustig blijft in de hoek waar de bal in tig-voud en -vorm
gelegd is.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:01

dat zat ik ook net te denken. En anders is er al wel aanleiding te vinden voor een slotje, ivm off topic.