Moet een discuserend Bokker zijn profiel invullen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 15:19

Ik heb mijn profiel ook niet ingevuld, in het begin wel, maar toen ik foto's uit dat profiel elders zag opduiken heb ik alles eruit gesloopt.

Maar aangezien ik nu een fors aantal berichtjes heb, weten de mensen met wie ik regelmatig in topics post, wel zo ongeveer met wie ze te maken hebben Lachen.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 15:31

Iedereen (dan bedoel ik dus echt iedereen, niet alleen leden van bokt), kunnen dan zomaar zien wie je bent, vind ik niet zo'n leuk idee eigenlijk. Als dan echt zo graag iets over me wilt weten, pb maar.

Bovendien zegt een profiel waar in staat:
'Hoi ik ben ..., ben .. jaar en kom uit... dit zijn mijn paarden [foto]'
me ook niks.

En hoe oud ik ben, wat ik studeer en wat voor paard ik rij is al terug te vinden in het 'alles over misser' gedeelte wat in m'n profiel staat.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 20:43

Carolinef schreef:
das heel kenmerkend en gebeurt heel veel, zelf door mensen die je als je goede vrienden beschouwd.

de lafste is vaak ook de makkelijkste weg en natuurlijk makkelijker te doen dan om met een omhoog geheven hoofd face to face de onenigheden uitspreken.

nu heb ik wat dat profiel betreft mij daar in t begin bij bokt ook wel schuldig aan gemaakt (weet je nog Bloos! ) maar uiteindelijk zet je jezelf dan stom voor pipo als er toch achter wordt gekomen wie je wel bent.

ik zou ook niet alle berichten te serieus nemen, ik bedoel het ECHTE leven speelt zich toch echt op straat ed af, en niet van achter een toetsenbord.

zijn mensen,lastig, hou de eer aan jezelf (al halen sommige het bloed onder je nagels vandaan) en geef ze de dikke midelvinger.

succes en kop op OK dan!

Lieve Caro,
Bedankt, en je schrijft hier rakende woorden voor mij! OK dan!

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 20:49

Ik zou het allemaal maar niet te serieus nemen als iemand op internet iets zegt. Diegene kan net zo goed uit zijn nek l*llen Scheve mond . Je weet nooit of iemand echt is of nep... maar ik vind het wel laf om je profiel niet in te vullen maar wel allemaal l*llige dingen te zeggen.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 17:58

Ik zit hier op bokt regelmatig in een topic waar nogal wat intieme dingen gedeeld worden.

Aangezien mijn man een leidinggevende funktie heeft bij een groot internationaal bedrijf, denk ik niet dat hij erop zit te wachten dat zijn mensen hem om een salarisverhoging vragen, en dreigen om anders de kleur van zijn onderbroeken aan het prikbord te hangen.... Haha!

Op deze manier kan ik een onschuldig maar ondeugend stukje van mezelf kwijt zonder dat daar iemand schade van ondervindt. Er zijn slechts een paar mensen die echt weten wie ik ben, en die kan ik vertrouwen.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 18:01

Oh ja Remy?? Haha!

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 18:05

Levy schreef:
Oh ja Remy?? Haha!

Ja, schat....en jij bent er één van.... Schijnheilig

(Hoe heb je me hier nou weer gevonden? Verward )

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 18:11

Remy schreef:
Ja, schat....en jij bent er één van.... Schijnheilig

(Hoe heb je me hier nou weer gevonden? Verward )

Per ongeluk mopje........Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 18:40

Zo gaat zich ff in een zware klus verdiepen

alle internationale bedrijven mailen Haha!

En mijn moppie heeft ook een leidinggevende functie en je mag raden wat voor kleur onderbroek hij aanheeft hoor Haha!

(moet ik zelf ff spieken wat hij vanochtend uit de kast heeft gehaald Lachen )

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 18:45

promptertje schreef:
Maar aangezien ik nu een fors aantal berichtjes heb, weten de mensen met wie ik regelmatig in topics post, wel zo ongeveer met wie ze te maken hebben Lachen.

Kijk, en dat bedoel ik nou. En de nieuwkomer die hier wil weten wie ik ben, moet er maar een beetje moeite voor doen, en alle berichtjes doorlezen Haha!...

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 18:53

runningkawa schreef:
Zo gaat zich ff in een zware klus verdiepen

alle internationale bedrijven mailen Haha!

En mijn moppie heeft ook een leidinggevende functie en je mag raden wat voor kleur onderbroek hij aanheeft hoor Haha!

(moet ik zelf ff spieken wat hij vanochtend uit de kast heeft gehaald Lachen )

*LOL* De kleur van z'n onderbroek is nog één van de onschuldigere dingen... Bloos

En jij hebt ook niet echt baat bij een leeg profiel, want je zit niet in ondeugende huiskamertopics, voor zover ik weet... Vingers aflikken

Het is gewoon een klein stukje bescherming, dus je kunt mailen wat je wilt, maar juist door dat lege profiel kom je er toch lekker niet achter... Vingers aflikken *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 18:55

Daar zit ik onder een schaduw Knipoog Clown

Maar wat standaard dingen verraad toch ook niet wie je bent?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 18:57

Het verraad meer dan je zou willen....

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 19:04

runningkawa schreef:
Daar zit ik onder een schaduw Knipoog Clown

Maar wat standaard dingen verraad toch ook niet wie je bent?

Standaard dingen, gecombineerd met de inhoud van je posts, kunnen heel veel info geven over je identiteit, hoor...
Ik heb me de laatste weken al behoorlijk op het randje begeven, door de verkoop van m'n paard op bokt te zetten. Daardoor ben ik door een paar bokkers al herkend.

Als je geen info in je profiel hebt, zijn er misschien wel vermoedens, maar weet men het nooit helemaal zeker. Voor mij is dat een beschermd gevoel. Daardoor kan ik mijn twee kanten, een serieuze en een ondeugende, allebei aan bod laten komen. Op een ander forum heb ik mijn profiel wel ingevuld. Maar daar ben ik ook alleen maar bezig met serieuze paardenposts Clown Daar is het nou eenmaal niet zo gezellig als hier... Vingers aflikken

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 21:10

Mijn profiel is leeg,maar op Bokt ben ik best wel open,mijn idee is dus: Als iemand ECHT iets van me wil weten kunnen ze PBen of meer moeite doen en mijn berichten na pluizen.Internet is toch juist ook een beetje 'leuk' vanwege de onbekendheid?Ik weet zeker dat het in een loods vol kletsende bokkers(IRL) nooit goed zou gaan Knipoog Haha!

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 21:19

Ik kan me best voorstellen dat je wilt weten wie er achter die woorden zit. Ik ben af en toe ook heel nieuwsgierig en ga dan even een kijkje nemen. Soms ben ik dan teleurgesteld als ik niets te zien krijg.

Maar aan de andere kant, kan je ook een heel vertekend beeld krijgen. Neem bijvoorbeeld mijn profiel. Daar zie je nu alleen maar een aantal foto's van een bezopen feestbeest Bloos! , maar zo ben ik in het echte leven dus niet.

Het ligt er dus aan hoe het profiel wordt ingevuld Knipoog

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 22:36

Volgens mij heb ik zo`n vaag vermoeden waarom je dit topic hebt geopent...
maar ik vindt het niet kunnen, anoniem lekker de ander afzeiken

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 17:57

Mij stoort het ook maar ik zie ook dat veel mensen die hun profiel heel leuk hebben ingevuld, in de loop van de tijd steeds meer verwijderen. Blijkbaar voel je je daar toch niet altijd prettig bij en waarschijnlijk wordt er ook misbruik van gemaakt in bv emails.
Wat me nog meer stoort is de combinatie van anoniem zijn en dan je even helemaal laten gaan, vaak lijkt dat soort dingen heel bewust zo gedaan. Ik vind dat heel duidelijk gemeen bedoelt en achterbaks.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 21:29

Ik heb ook even gekeken waar je op doelde, Natasja, toen je dit topic opende. Kan ook goed begrijpen dat je je afgezeken voelt. Maar hierin heeft SP wel gelijk, je maakt jezelf heel kwetsbaar als je je privé en bedrijf op bokt niet gescheiden houd.
Aan de andere kant profiteer je ook van positieve naamsbekendheid, want toen ik op marktplaats aan het snuffelen was, kwam ik de naam bm-stables ook tegen en toen had ik gelijk zoiets van, oja, dat is Natasja.

Ik denk dat de meeste mensen met gezond verstand echt wel zien wanneer een schaduwaccount probeert te zieken, het zou mij er in ieder geval niet in beïnvloeden om geen kijkje bij je stallen te nemen, hoor...

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 21:38

Om die reden (waar jullie het hierboven over hadden Remy enzo) wil ik dus ook niet meeten. Niet dat mijn vader een belangrijke of hoge functie heeft ofzo, hij is boer Tong uitsteken maar internet ga je gewoon voor jezelf op. Lijkt mij. Als ik zou gaan meeten dan ken ik iedereen eigenlijk te goed ofzo... weet niet en dan houden ze je misschien zo in de gaten.
Ik ben liever een beetje anoniem, mijn profiel is trouwens wél ingevuld .

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 21:40

gek is dat he.......... ik wil juist wel meeten......

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 23:49

Ja ik ook!

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 04:55

ik ben ook een "bokker" die veel leest en weinig schrijft... en een leeg profiel heeft... waarom? ach tja , als mensen iets van me willen weten mogen ze het vragen.....

ik snap op zich wel wat je bedoelt hoor...ik heb ook even gezocht naar het topic waar je het over had...ik kan alleen iets vinden over een bij jullie gekochte pony? ging het daarover? zo ja snap ik het niet helemaal, waarom heb je dan het profiel nodig om te weten wie het is...dat weet je toch?

trouwens ik heb erg positieve verhalen over jullie stal gehoord hoor..... Knipoog

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 13:18

ik zit naast bokt ook nog op het fwforum, daar kent bijna iedereen elkaar wel van de keuringen, fjordsport, hengstenkeuringen etc. We gaan meestal allemaal naar dat soort dingen toe en zitten daar altijd gezellig bij elkaar. Dat is echt super leuk!!

ik ben in alles eerlijk en dingen die ik hier post zijn geen geheimen. dus waarom zou ik dan geen profiel invullen of mezelf bekend maken ?

Lottew

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 13:49

Yuri: Misschien omdat je niet wilt dat mensen zomaar foto's kopieren uit je profiel en zeggen dat jouw paard hun paard is(penny-meisjes bijv Lachen, is wel ns voorgekomen), of omdat je niet wilt dat mensen weten waar je woont en hoe je uitziet, waar je paard is gestald enz. Je weet maar nooit wie er in kijkt, elke gek kan zich aanmelden!
Ik wil zelf wel nog mn profiel invullen, vind t zelf ook leuk om in andermans profiel te kijken, heb r alleen nog geen tijd voor gehad.