Maar aangezien ik nu een fors aantal berichtjes heb, weten de mensen met wie ik regelmatig in topics post, wel zo ongeveer met wie ze te maken hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Carolinef schreef:das heel kenmerkend en gebeurt heel veel, zelf door mensen die je als je goede vrienden beschouwd.
de lafste is vaak ook de makkelijkste weg en natuurlijk makkelijker te doen dan om met een omhoog geheven hoofd face to face de onenigheden uitspreken.
nu heb ik wat dat profiel betreft mij daar in t begin bij bokt ook wel schuldig aan gemaakt (weet je nog) maar uiteindelijk zet je jezelf dan stom voor pipo als er toch achter wordt gekomen wie je wel bent.
ik zou ook niet alle berichten te serieus nemen, ik bedoel het ECHTE leven speelt zich toch echt op straat ed af, en niet van achter een toetsenbord.
zijn mensen,lastig, hou de eer aan jezelf (al halen sommige het bloed onder je nagels vandaan) en geef ze de dikke midelvinger.
succes en kop op
promptertje schreef:Maar aangezien ik nu een fors aantal berichtjes heb, weten de mensen met wie ik regelmatig in topics post, wel zo ongeveer met wie ze te maken hebben.
runningkawa schreef:Zo gaat zich ff in een zware klus verdiepen
alle internationale bedrijven mailen
En mijn moppie heeft ook een leidinggevende functie en je mag raden wat voor kleur onderbroek hij aanheeft hoor
(moet ik zelf ff spieken wat hij vanochtend uit de kast heeft gehaald)
runningkawa schreef:Daar zit ik onder een schaduw![]()
![]()
Maar wat standaard dingen verraad toch ook niet wie je bent?