Trouwens jullie willen Anya en mij toch niet werkeloos maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ruitje schreef:Kijk! Dat is een instelling die ik kan waarderenhaha, nee hoor!Ik zit er verder ook totaal niet meer hoor
!Kom bijna nooit op WN dus heb geen last van de dubbelposts ook
XoNo schreef:De enige die er eventueel last van hebben zijn de WN'ers zelf tochKijk! Dat is een instelling die ik kan waarderen
En als het je al zou irriteren, dan kom je er gewoon niet meer
Ik denk dat de manier waarop WN-ers het WN forum waarderen, belangrijker wordt gevonden dan de mening van mensen die het WN forum irritant vinden en er nagenoeg niet komen. Door mij in ieder geval wel
yvvv schreef:Huh?!
Je komt niet meer op WN omdat je je ergert aan de dubbelposts??
Dat vind ik raar![]()
Sylvia schreef:yvvv, als je mijn reacties in dit topic léést zie je ook dat ik zeg dat ik geen WN rij, maar dat ik wel graag op western meelees. Een forum moet imo toegankelijk blijven voor iedereen en als er mensen uitgemaakt worden voor zeikerds - wat jullie doen, en imo geheel ten onrechte - omdat iemand iets zegt over dubbelposts, vind ik WN niet meer toegankelijk voor de doorsnee user.
Lovely schreef:Een van de redenen waarom de groep WN zo beperkt blíjft zoals die is, heeft sterk te maken met de uitstraling van dat subforum.
yvvv schreef:En Maya, op zich wat dat wel mee wat jij zegt, er zijn idd een zooi topics
over wedstrijden en clinics enzo, maar daar worden ook de uitslagen
en alles besproken...
En er staan nu zat topics op pagina 1, die boeiend zijn, alleen er staan er
ook een aantal tussen die wat minder begrijpbaar zijn voor dressuurruiters.
Ik denk dat je je daarmee vergist. Dat is wel interessant voor ons en als
hij het niet snapt, tsja dat is ons probleem toch niet?!
Kun je wel zeggen dat WN nu niet leuk meer is, maar dat ligt echt aan
jezelf!!!!!