Plaats jij nog foto's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 13:11

ik heb ze net nog geplaatst, op HAW.... Schijnheilig Haha!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 13:30

Ik plaats ook nog regelmatig foto's. Mijn voordeel is dat het vaak foto's van draverijen zijn en ik daar meer verstand van heb (al zeg ik het zelf...) dan het overgrote deel van de mensen hier op bokt Schijnheilig En verder plaats ik gewoon weinig rijfoto's of het moet van een buitenrit zijn. Van de winter ga ik wel weer aanhet dressuren, en dan plaats ik ook gewoon foto's. Ik less alleen de nuttige dingen waar ik iets aan heb, want die staat er ook tussen

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 16:29

Ik plaats zo nu en dan ook foto's hoor op HAW.
Haal meestal wel de knappere foto's eruit. En bij de mindere foto's zet ik mijn commentaar erbij. Over het algemeen heb ik alleen maar positieve reactie's. Zelfs met een tuiger Tong uitsteken

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 16:42

Hmm ik kan het ook nooit laten om even aan de hele wereld te laten zien hoe trots ik ben op mn paard Lachen
Maare.. ik vind kritiek juist wel prettig, mits het zinnig is. Helaas gaat het meestal alleen over de houding van de ruiter, oftewel wat je zelf ook wel ziet, ipv inhoudelijke kritiek. Maarja dat kan je ook niet zomaar geven omdat niet iedereen het goed oppakt.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 16:50

Kritiek is inderdaad maar zelden echt zinnig, het overgrote deel valt in de categorie "ja duh, dat zie ik zelf ook..." maar hoeveel écht zinnigs kun je ook eigenlijk zeggen over een stilstaand beeld? Heel weinig imo.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 16:52

bij extremen wel denk ik margreet. maar of het echt nuttig is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 16:53

Citaat:
oftewel wat je zelf ook wel ziet

Dan hebben sommige wel een erg donkere Cool op
want die zien zelfs na 20 reacties nog steeds niet dat hun handen op elke foto het bit door de mond trekken (elke foto is bij mij geen toevallige moment opname)
Of dat het paard op de slof gereden word ipv op de teugel.

Dus vele zien het echt niet zelf

mag toch wel wat paard beschermend opgetreden worden?

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 16:55

runningkawa schreef:
Dan hebben sommige wel een erg donkere Cool op
want die zien zelfs na 20 reacties nog steeds niet dat hun handen op elke foto het bit door de mond trekken (elke foto is bij mij geen toevallige moment opname)
Of dat het paard op de slof gereden word ipv op de teugel.

Dus vele zien het echt niet zelf

mag toch wel wat paard beschermend opgetreden worden?

Ik denk dat die mensen het gewoon niet WILLEN zien Knipoog

En wat mij betreft mag er echt wel paardbeschermend opgetreden worden, en ook als dat betekend dat IK me moet aanpassen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 16:58

Citaat:
ik denk dat die mensen het gewoon niet WILLEN zien

Juist en daar gaat het om
dus toch die hele donkere Cool
En maar verder gaan met het paard "mishandelen"
En je kunt na 20 reacties toch niet meer zeggen ik wist het nieeeet Verdrietig

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 17:12

ojawel hoor, heeft praktisch een heel volk jaaahaaaren lang vol kunnen houden

Ontkennen is bij sommige mensen de beste strategie

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 17:16

Ja oke.. niet iedereen durft kritisch naar zichzelf te kijken om vervolgens dingen te concluderen
Anderen durven niet eens kritisch naar zichzelf te kijken om vervolgens dingen die anderen concluderen niet eens in te zien of inderdaad te willen zien.
Dat is wel zeer kwalijk ja.. ook voor het paard uiteindelijk.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 19:02

Lenn schreef:
Ja oke.. niet iedereen durft kritisch naar zichzelf te kijken om vervolgens dingen te concluderen
Anderen durven niet eens kritisch naar zichzelf te kijken om vervolgens dingen die anderen concluderen niet eens in te zien of inderdaad te willen zien.
Dat is wel zeer kwalijk ja.. ook voor het paard uiteindelijk.

Maar niet kritisch naar jezelf durven/willen kijken is één..... Maar boos op anderen worden die wel kritisch naar je kijken Lips are sealed

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 19:17

Oke, ik kan wel tegen kritiek, ben er juist blij mee en zeker als ik het zelf niet zag maar dan krijg ik van de week dit commentaar van iemand:

OK, ik vind het een te saai beeld snap je wat ik bedoel? Je moet er wat meer aan gaan rijden, niet alleen stil zitten en hopen dat hij ontspannen gaat lopen, maar er echt voor gaan werken!! Wat meer actie, meer lef!

En dat soort reacties snap ik dan weer niet..hoe kan diegene van een paar foto's zien dat ik stil zit en zit te hopen dat hij ontspannen gaat lopen Lips are sealed kijk, dat soort opmerkingen vind ik nergens op slaan en daar kan ik dus niet tegen..Tips voor mijn houding ect.. ben ik juist altijd blij mee, of hoe ik mijn paard beter kan laten lopen enz..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 20:30

Margreet, wat jij aankaart: Cap op, slof af etc.. bedoel ik dus.
Als jij er zonder cap en met slof op zit, moet jij dat weten, het is tenslotte jou paard.
Ik heb het niet over mensen die goedbedoeld advies geven, maar mensen die beginnen te zeiken over een slof die normaal gebruikt wordt, over geen cap op, etc..

Ik heb laatst ook op een meisje gereageerd dat ze met schoenen reed, maar wel op een manier dat ik mijn mening geef zonder het meisje gelijk voor gek verklaar.
Ik zou niet met sportschoenen rijden, maar als zij dat wil doen, moet zij dat weten

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 20:35

ik kan me wel herinneren dat ook jij soms best je bekkie bij je had op ITP hoor stef Haha!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 20:45

zoals ik eerder zeg, tuurlijk zijn er grenzen en zijn er dingen die echt niet kunnen, maar zonder cap rijden, of iemand die met slof rijdt en die slof hangt NB los! jongens, doe niet zo moeilijk.

Verder kan een mens ook veranderen SP

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 20:48

Maar een van de weinige topics waar correct met slof werd gereden, maar wat penny grietjes moesten laten weten dat slof niks is, is in het topic van G&K

Verder zie ik helaas alleen maar verkeerd slof gebruik voorbij komen
Of ik mis veel topics, dat kan ook Lachen
Maar daar mag niks van gezegt worden, nee nee, ze weten allemaal precies wat ze doen.. Huilen Huilen

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 20:50

Richtje schreef:
Maar niet kritisch naar jezelf durven/willen kijken is één..... Maar boos op anderen worden die wel kritisch naar je kijken Lips are sealed

Toch gaat dat hand in hand Knipoog Als je niet kritisch naar jezelf kijkt, neem je het anderen ook niet in dank af als ze je zeggen dat je dat wel moet doen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 20:50

Ik zie alleen wanneer een slof GOED verkeerd wordt gebruikt (vat je hem?) Daarom waag ik me er uberhaubt niet aan.
Anyway. Ik denk dat de meeste wel begrijpen waar ik op doel

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 20:51

stef schreef:
Verder kan een mens ook veranderen SP
dan moet jij het juist begrijpen Knipoog

waarom maak je je druk om een ander. iemand veranderen met een dergelijk topic gaat toch niet.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 20:51

runningkawa schreef:
Maar een van de weinige topics waar correct met slof werd gereden, maar wat penny grietjes moesten laten weten dat slof niks is, is in het topic van G&K

Dat was voor velen een uitgelezen kans op wraak natuurlijk Knipoog Of de reactie gegrond is daar hebben we het dan maar even niet over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 20:53

Alleen als je dan iemand terug wilt pakken, ben dan snugger en zet jezelf niet totaal voor l.. door dingen uit te kramen die niet kloppen Haha!

Al snap ik dat terug pak idee niet, maar dat is een andere discussie Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 20:59

Werd inderdaad iets komisch op een gegeven moment Haha! Haha! Haha!

Bij HAW staat nu ook een topic Miss Petit geeft heel terecht heel nuttig commentaar, ze schelden haar nog net niet uit! vind ik raar, want ze heeft het toch heel netjes verpakt.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 21:01

runningkawa schreef:
Alleen als je dan iemand terug wilt pakken, ben dan snugger en zet jezelf niet totaal voor l.. door dingen uit te kramen die niet kloppen Haha!

Al snap ik dat terug pak idee niet, maar dat is een andere discussie Haha!

Is niet zo moeilijk hoor Knipoog Sommige mensen ontgroeien nooit de brugklas.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 21:14

Justy schreef:
Toch gaat dat hand in hand Knipoog Als je niet kritisch naar jezelf kijkt, neem je het anderen ook niet in dank af als ze je zeggen dat je dat wel moet doen.

Dat is helaas ook waar idd.....