Bokt doet het terug :D!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 00:35

Bart is vast blij dat ie op Lowlands zit, want van het gemopper hier wordt hij vast ook niet vrolijk. Rock-on, dudes! Rock-on, dudes! (ik wilde dat ik daar ook was)

Ik heb bokt wel gemist de afgelopen uren, maar ik ben bang dat het erbij hoort als we een gratis forum willen houden dat bokt groter en trager wordt en soms eruit ligt, helaas. Maar ik ben erg blij dat Bart zoveel voor ons Boktje over heeft.

Misschien is het nog een idee om alle ICQ-statussen eruit te gooien. Dat moet ook steeds opgehaald en bijgewerkt worden en dat schijnt ook aardig wat denkruimte te kosten, heb ik mij laten vertellen door iemand die ook een forum beheert en een slimme computerbaan heeft.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 08:07

Afbeelding

Hij doet het weer! Heb de hele nacht wakker gelegen of bokt het ooit wel weer zou gaan doen! Haha!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 09:02

jeeej!
lang leve bokt!
grr... laatste dag dat ik er onbeperkt op mocht (ivm school) DOET IE HET NIET!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 10:34

Humpf, ik kreeg de hele tijd dat hij niet kon connecten met Bokt (Mozilla). Ik al wanhopig aan Tony vragen of hij dr op kwam maar ook niet, ik heb me gisteravond maar ingelaten met een hiphop forum Haha!

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 13:22

eveline_B schreef:
Maar ik ben erg blij dat Bart zoveel voor ons Boktje over heeft.

Idd! OK dan!

Dan ligt bokt er maar een keer uit, misschien kan Bart er wel niks aan doen?!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 16:53

Heel bekend verhaal, ik had er ook last van dat ik steeds foutmeldingen kreeg, terwijl een bokker uit me msn wel er op zat alleen ging het super sloom bij haar!