Onterechte UN voor Sonja

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:25

Kan wel wezen dat een UN niets voorsteld, maar de manier waarop is nogal zonde. Sonja heeft imo helemaal geen ruzie uitgelokt. Dat andere mensen nou overal op inhaken Verward.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:25

bart je onwijkt handig het punt waar het werkelijk om draait.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:26

Hmmm. Constructieve oplossings-poging dan:
Een UN zegt helemaal niks. Maar dat vind je als gebruiker niet omdat het overkomt als bestraffend vingertje van een moddie. Dan is het vrij menselijk om je persoonlijk aangevallen te voelen. Ik moet zeggen dat ik bij de UN echt zoiets had van: wie ben Jíj om míj te bekritiseren? Kan me dus voorstellen dat meerdere mensen dat hebben.

Wellicht is het handiger om het in PB-vorm te gieten zodat er smileys gebruikt kunnen worden en misschien is een cursusje opbouwend argumenteren ook een aanwinst voor het modteam.

Anoniem

BartVB schreef:
Maar goed, het zou fijn zijn als men in het vervolg in dit soort topics wat minder snel ongefundeerde conclusies zou trekken. Ook zou het fijn zijn als men zou proberen frustraties op een constructieve manier op te lossen ipv maar wat te gaan lopen trappen. Vind ik dan Lachen

Het is niet ongefundeerd, ik denk dat iedereen zijn mening baseert op hoe dit voor Sonja is. Sonja heeft namelijk ook een mening over de gang van zaken omtrent haar UN en zij is daar heel open over.

Het is nogal makkelijk te zeggen dat Sonja ergens maar boven moet gaan staan, niemand kan dat voor haar beslissen en niemand mag daarover oordelen. Als dat de reden is voor de UN voor Sonja, dan vind ik dat nog veel discutabeler en eigenlijk heel erg verkeerd.

Constructief oplossen ... heb je een voorbeeld??

Billy

Ik geloof dat Bart liever een jonger publiek ziet op Bokt.
Oudere bokkers, in leeftijd en in bokttijd, worden aangepakt, de pennygeneratie mag blijven zitten, incl MSN taal, breezergedoe, etc.

BartVB
Eigenaar

Help me en vertel me waar het dan werkelijk om draait Lachen

Ik ben op het moment te druk bezig met andere dingen om op een handige manier om punten heen te draaien, ik gok dat ik serieus geen idee heb waar het dan werkelijk om gaat...

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:27

dat dit leidt tot het vertrek van bokkers en de verloedering van het forum in zijn algemeen.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:28

Het gaat erom dat je de verkeerde mensen aanpakt.

Anoniem

Jesus wat overtrokken zeg!

Maar wat ik voornamelijk mis bij de moddie's is kennis. Inzicht en kennis. Er zijn maar een paar mod's waarvan ik denk: die weten echt wat een discussie is en wat belangrijk is in een bepaalde discussie. De rest is zo Penny dat ze werkelijk geen kaas van hebben gegeten. En dat maakt het bokken soms zeer frustrerend.

leentje

Als wij dan toch zomaar lopen trappen en helemaal niet weten waarom precies die UN gegeven is, omdat dat stukje ruzie weggehaald is, laat ons dat stukje dan lezen.
Als de UN dan wel terecht blijkt, heb je ons meteen stil. (euh, of toch al iets stiller, ik kan niet voor de anderen spreken)
Blijkt de terechtheid van de UN toch twijfelachtig, dan lopen we niet "zomaar te trappen".

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:29

SuperPepeijn schreef:
dat dit leidt tot het vertrek van bokkers en de verloedering van het forum in zijn algemeen.

Mee eens. Als ik even snel in gedachten terug ga naar een jaartje geleden, was Bokt nog overzichtelijk, vrijwel MSN-vrij en kon je nog iemand uitnodigen tot een goede discussie of een goede dialoog. Dat is nu vaak ver te zoeken, mede door wat SP zegt.

Duhelo

ik denk dat we vinden dat sommige uitspraken te vlug een UN krijgen, en dan reacties die echt wel een UN nodig hebben (zoals msn taal, breezertaal,enz.) net geen UN krijgen

Anoniem

maar de mesthoop moets weg, omdat we daar sensatie zoeken
ook ooit aan duidelijkheid zoeken gedacht?
Nope..zover word niet gedacht

Anoniem

Billy schreef:
Ik geloof dat Bart liever een jonger publiek ziet op Bokt.
Oudere bokkers, in leeftijd en in bokttijd, worden aangepakt, de pennygeneratie mag blijven zitten, incl MSN taal, breezergedoe, etc.

Ja, lekkerrrrrrrr, of heet dat lekkkaaaaah Verward.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:30

Dit was wat Sonja als laatste post had staan, dit was een reactie op iemand die zei dat Sonja het overduidelijk grappig bedoelde.
Sonja schreef:
Hey hey hey ik dien wel uiterst serieus genomen te worden ja! Haha!

Maar vooruit, ik geloof dat het wel duidelijk is dat TS lekker een topicje gepost heeft om ook maar eens wat te typen te hebben, dus laten we maar weer lekker verder gaan met de betere topics, niet?

Ook daarvoor stond niets rottigs of gemeens
Overal stonden ook duidelijk smilies bij.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:30

Lov, bedoel je LeKkAh!!!!! Verward

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:31

maarreuh, wat is suggestief nu? Haha!

leentje

nee l3Kk@h Knipoog

Anoniem

BartVB"]
Help me en vertel me waar het dan werkelijk om draait Lachen
[/quote]

[quote="imker schreef:
Bart, ik weet niet zo goed wat ik van het hele UN/OW-systeem moet denken. Ik heb persoonlijk zo het idee dat het een soort overkoepelende politieorganisatie aan het worden is, die iedereen te pas en te onpas op de vingers tikt.

Ik denk dat Imker hier een heel goed punt heeft.
Het wordt idd een soort politieorganisatie met als grote verschil dat er geen duidelijke richtlijn is voor het geven van een UN of OW.
Ik heb sterk het idee dat er een ontzettende willkeur bij zit.
Als een UN niets voorstelt waarom dan geen PB, komt al heel anders over.

Anoniem

Oef, we hebben hier te maken met een ongelukkige veroordeling. Nou kom op, zo moeilijk is dat niet om toe te geven.
Ik geef het goede voorbeeld: s o r r y, ik was fout.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:32

Sjuimpje oefent al stiekum

Ik snap niet waarom je voor humor een UN krijgt Verward

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:32

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:33

Sjuimpje schreef:
Lov, bedoel je LeKkAh!!!!! Verward

Ow ja, ik leer het ook nooit.

Suggestief is als je iets post wat makkelijk ook anders opgevat kan worden, of dat je ergens op aanstuurt zonder het daadwerkelijk te zeggen Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:34

Ethelate schreef:
Sjuimpje oefent al stiekum

Ik snap niet waarom je voor humor een UN krijgt Verward

Humor wordt nu eenmaal niet altijd als zodanig herkend en wat blijft er over van een grapje als het geen grapje meer lijkt???
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-08-04 22:35, in het totaal 1 keer bewerkt

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:35

Lovely schreef:
Humor wordt nu eenmaal niet altijd als zodanig herkent en wat blijft er over van een grapje als het geen grapje meer lijkt???

suggestiviteit blijkbaar