Prive-topics?????

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65340
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:10

Hmm, dat zie ik dus niet zitten, een verantwoordelijke per topic. Er zijn al genoeg regels op Bokt. Ik laat het over aan de redelijkheid van de gebruikers zelf, het moet niet overgecontroleerd worden. Zeker in de HK niet, waar het vooral om gezellig kletsen gaat.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:24

Vooral gezellig Haha! Knipoog

Ayasha
Blogger

Berichten: 58124
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:28

groepjes zijn oke. PP is tenslotte ook een groep, maar komt er een nieuw persoon mág die wel meepraten! en zelfs lid worden alstie word 'goedgekeurt' mag ie geen lid worden mag die persoon wel nog gezellig meeposten, alleen niet het onderschrift...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:44

Apple schreef:
LuvdaTossa: kan me zo ook voorstellen dat dit helemaal van je vraag afhangt. Als het een vraag is die al 100 keer is langsgekomen dan zal de kans groot zijn dat je wordt verwezen naar de zoekfunctie Haha!.


En dan kom je dus in een wirwar van 400 pagina's Endurance gebep Haha!

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:21

pharagirlke schreef:
groepjes zijn oke. PP is tenslotte ook een groep, maar komt er een nieuw persoon mág die wel meepraten! en zelfs lid worden alstie word 'goedgekeurt' mag ie geen lid worden mag die persoon wel nog gezellig meeposten, alleen niet het onderschrift...


Waar selecteren jullie dan op?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:24

Ilindra schreef:
En dan kom je dus in een wirwar van 400 pagina's Endurance gebep Haha!



Wat mij op de volgende vraag brengt:
Kan het niet zo geregeld worden dat je met de zoekfunctie ook op de juiste plaats komt binnen een topic?
Want in een topic van 3 pagina's zoeken gaat nog wel maar 100 is al weer wat heel anders.

Karin

Berichten: 65340
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:26

Ja hoor, dat kan. Dan moet je links onderaan in het zoekscherm Geef resultaten weer als: Berichten aanvinken (en niet 'als Onderwerpen').

Verder natuurlijk liefst zoveel mogelijk info intikken, zoals gebruikersnaam, trefwoord en het forum waarop je wilt zoeken.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:29

kijk groepjes vorming hou je niet tegen,
maar ik vind om op voorhand al te zeggen dat andere mensen niet welkom zijn wel bezwaarlijk...

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:34

okee dan ben ik weer bereid om hier mn reactie te geven
nou daar gaan we weer
het voetbalvrouwen topic, wat een gedoe allemaal.
Het komt dus over als kliekje zo kun je het ook zien, het topic heeft ondertussen 4 delen ofzo
het begon met knappe voetballers daar kon dus gewoon vrij over voetballers gepraat worden allemaal leuk en aardig.
toen kwam iemand met het als grapje bedoelde idee om voetballers toe te eigenen
nou daar zijn we dus alweer 3 topics mee verder.
Maar dan komen er aardige bokkers even stoken in het topic, leuk voor 1 keer, maar daarna wordt het al minder.
Mods zijn zelfs nodig om te waarschuwen etc.
Er is dus zo een vast groepje ontstaan die het wel leuk vinden om een beetje te geinen en er dus iedere dag zijn en gezellig ee beppen.
Dan komen er opeens weer bokkers in het topic doen alsof ze gezellig mee willen doen maar het sarcasme straalt er vanaf, waardoor de 'leden' alweer weten hoe laat het is.
waren er dus nooit bokkers komen stroken dan was een 'kliekjes' reactie van ons niet nodig.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:54

In het begin van het topic staat dus:
Citaat:
Wat de meeste al weten is dat wij niet blij zijn als er mensen in ons topic komen stoken. (dit is ook de rede dat de andere op slot is gegaan)
Laat ons ons topic hebben.


Daar wordt naar mijn weten niet mee bedoeld dat er niemand welkom is. Alleen dat we het totaal niet leuk vinden als er alleen maar mensen in het topic komen om het belachelijk te maken (wat al een aantal keren gebeurd was). Laat iedereen over zijn eigen interesses praten, hoe triest je het onderwerp ook vindt (en zo heel serieus moet dit onderwerp ook niet genomen worden, wat iedereen blijkbaar wel doet behalve degene die zelf in het topic plaatsen).

Ik plaats er ook niet omdat ik graag ergens bij wil horen. Maar omdat ik van voetbal hou! Nou in dat topic kan ik gewoon lekker over voetbal praten, en iedereen die dat ook wil of die over mooie voetbalmannen ofzo wil praten is van mij van harte welkom!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:56

De zin: "Laat ons ons topic hebben" met daaronder een ledenlijst komt toch echt heel anders over!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:00

Daar kan ik je geen ongelijk in geven. Ik verwachtte die reactie al Tong uitsteken
Die zin is ook apart, maar die ledenlijst heb je bij veel meer topics. Daar kunnen zo evt. nieuwe aan toegevoegd worden.

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:07

pharagirlke schreef:
groepjes zijn oke. PP is tenslotte ook een groep, maar komt er een nieuw persoon mág die wel meepraten! en zelfs lid worden alstie word 'goedgekeurt' mag ie geen lid worden mag die persoon wel nog gezellig meeposten, alleen niet het onderschrift...


Een forum heeft leden, maar moeten nu alle topics in de HK ook al leden en een ballotagecommissie hebben?

Ik dacht dat de HK bedoeld was om gezellig te kletsen en dat daar wat groepsvorming bij ontstaat is logisch, iedereen zoekt min of meer gelijkgestemden (zoals de topics over endurance en boomloze zadels).

Maar de vorm die het de laatste tijd aanneemt, steeds meer van dit soort topics met eigen ledenlijsten, ballotagecommissies en regels..... Scheve mond

Kom, je moet toch gewoon vrijblijvend in een topic kunnen posten, zonder dat je daarvoor eerst aan de eisen van andere bokkers moet voldoen. Laten we het even gezellig houden op Bokt....

lies

Berichten: 9670
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:17

Ja, ben ik het mee eens.
Op deze manier werkt HK kliekjesvorming erg in de hand.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:25

Ik vind het te gek voor woorden dat sommige topics blijkbaar leden hebben. In het vv topic werd er zelfs over gesproken hoe ze "indringers" het beste konden weren.
Zal misschien best waar zijn dat er in het verleden mensen kwamen klieren maar dan druk je toch gewoon op de tem knop en ga je niet vervolgens iedereen die binnenkomt maar lekker negeren?

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:27

Op de TeM-knop is er gedrukt en de moderators zeiden ons de mensen die vervelend deden gewoon te negeren.

En als we dat dan doen is dat ook weer fout.
Laatst bijgewerkt door Spirit op 13-08-04 23:27, in het totaal 1 keer bewerkt

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:27

AnoeskaB schreef:
Kom, je moet toch gewoon vrijblijvend in een topic kunnen posten, zonder dat je daarvoor eerst aan de eisen van andere bokkers moet voldoen. Laten we het even gezellig houden op Bokt....

Je mag ook gewoon posten in ons topic Lachen
*kijk naar in het nieuwe, waar we al meerdere malen 'vreemde' hebben gezien*
Alleen om 'lid' te worden heb je wel een paar eisen nodig.
ik bedoel..
Machie, Tadano zijn geen VVers. Maar praten regelmatig mee!
Dat mág ook. Maar om echt mee te kunnen doen, zijn de 4 voorgaande delen toch wel belangrijk. We zijn kinderlijk bezig in het topic. Bruiloftjes spelen.. Tong uitsteken En nog meer gekke dingen.. Haha! Tja..

Karin

Berichten: 65340
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:28

ThePast03 schreef:
Ik vind het te gek voor woorden dat sommige topics blijkbaar leden hebben. In het vv topic werd er zelfs over gesproken hoe ze "indringers" het beste konden weren.


Het eerste vind ik niet zo'n probleem. Het tweede is absoluut niet de bedoeling en dat heb ik in dit topic op FZ inmiddels verschillende keren laten weten.

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:28

er is juist op de Tem knop gedrukt en niet 1 keer
de mods kwamen er toen zelf mee om dat soort mensen dus gewoon te gaan negeren
Marz post niks voor niks een paar keer de waarschuwing van Apple

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:28

ThePast03 schreef:
klieren maar dan druk je toch gewoon op de tem knop en ga je niet vervolgens iedereen die binnenkomt maar lekker negeren?


1) ik tem
2) krijg antwoord: Negeren.
3) ik doe dat.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:29

Spirit schreef:
Op de TeM-knop is er gedrukt en de moderators zeiden ons de mensen die vervelend deden gewoon te negeren.

En als we dat dan doen is dat ook weer fout.


Er werd gisteren absoluut niet vervelend begonnen door de twee gebande meiden. Het waren de leden die begonnen met vervelend doen.

lies

Berichten: 9670
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:31

Marwszjeuh schreef:
Je mag ook gewoon posten in ons topic Lachen
*kijk naar in het nieuwe, waar we al meerdere malen 'vreemde' hebben gezien*
Alleen om 'lid' te worden heb je wel een paar eisen nodig.
ik bedoel..
Machie, Tadano zijn geen VVers. Maar praten regelmatig mee!
Dat mág ook. Maar om echt mee te kunnen doen, zijn de 4 voorgaande delen toch wel belangrijk. We zijn kinderlijk bezig in het topic. Bruiloftjes spelen.. Tong uitsteken En nog meer gekke dingen.. Haha! Tja..


Die 4 voorgaande delen zijn in 1 maand geschreven, dus veel zinnigs zal daar niet in staan. Ik denk dat jullie (de vv-ers die zich zo ergeren aan 'indringers') van het idee af moeten stappen dat het jullie topic is. Dat is het gewoon niet.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:31

Karin schreef:
Het eerste vind ik niet zo'n probleem.


Is het dan niet handiger op een nieuw forum op te starten met topics waar je lid voor moet zijn. Dan loop je tenminste niet het risico dat je als niet lid in zo'n topic verzeild raakt.

Ik snap het echt niet dat jullie daar geen problemen mee hebben. Wie bepaalt wie lid mag worden van zo'n groepje en wie controleert dat?

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:32

Lezen jullie ook?

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:32

ThePast03 schreef:
Wie bepaalt wie lid mag worden van zo'n groepje en wie controleert dat?

De leden Lachen