Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Om de sfeer te verbeteren zal vanaf heden door het moderatorteam strenger worden opgetreden. Dit om de discussies ontopic te houden en om het uitvechten van persoonlijke vetes via het forum uit te bannen.
adriana schreef:en jij zet dat topic op slot met de mededeling:@ Alane; Die kans had men in het vorige topic al gehad.
Gail heeft dit topic en het nieuwe Lowina topic gestart met de vraag om ontopic te blijven.
En hier het resultaat.
Citaat:Alles is denk ik nu wel gezegd over de kwestie Lowina en zolang DWR niet terugkomt, blijft het speculeren.
Zondag komt dwr terug en dan mag hij z'n zegje doen, in dit topic.
Katja schreef:Het is helaas zo dat een groep het voor de rest kan verpesten.
Maar niemand heeft er voor gekozen om op de TEM-knop te drukken toen het topic wéér de verkeerde kant opging.
Dat is ook een keuze geweest.
ThePast03 schreef:Dan moet je toevallig wel achter je pc zitten. Toen ik weer terug kwam was het topic op slot.
Je kan er ook voor kiezen de off topic reacties te verwijderen, desnoods degene die elke keer off topic gaan te waarschuwen, en het topic gewoon te laten bestaan.
Ik zie dat op andere forums ook gebeuren. Zie bijvoorbeeld hoe het is opgelost op Wedstrijden in het Pavo topic. Dat vind ik nu een hele goede manier