Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThePast03 schreef:Ik vind de sfeer helemaal niet verbeterd![]()
Wat er verandert is, is dat een groep personen niet meer deelneemt aan F&A. Hierdoor blijven bepaalde mensen tot in de treure hun verhalen herhalen. Simpelweg omdat er geen tegengas meer op komt.
Ik wil dat geen verbetering noemen.
Zelf heb ik helaas ook geen zin meer om deel te nemen. Het eindeloze gekraak op kwpn hengsten, de eindeloze verhalen over achterbeen eerst die in bijna alle topics opduiken, elke keer maar weer moeten horen hoe goed dat ene kleine stamboekje is etc. etc.
Nee dank je.
lis schreef:FA is volkomen ontoegankelijk voor een leek. Door constante offtopic wendingen, reacties waar cryptologen nog een puntje aan kunnen zuigen en ellenlange onbegrijpelijke posts.
Ik begrijp er iig niets van, helaas
sarabande schreef:Ik kan me dat gevoel voorstellen, maar als iemand iets vraagt waar ik geen verstand van heb, dan kan ik daar niet op antwoorden.
De vragensteller heeft niets aan mijn onkunde.
Het probleem met het huidige F&A is ik kan ook niets meer kan zeggen over hetgeen waar ik wel verstand van heb.
Citaat:Maar ik ga niet voor mijn vragen bepaalde personen een pb sturen, dan kan ik voor RT RunningKawa gaan pb'en - en vervolgens les nemen -, enz enz... Dat is niet het doel van een forum lijkt me.