Officiele Waarschuwing

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:30

Nee Heike, dat is absoluut niet waar. Er wordt vanuit de gebruikers wel degelijk geprobeerd het op te lossen zonder FZ te raadplegen. Zie mijn verhaal een tijd geleden. Dan moet je toch echt bij je mod zijn en niet bij het gebruik van bokt. Althans, niet het overgrote deel Lachen

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:32

Klopt, de mods zijn ook niet heilig. Ik geloof best dat het daar ook eens fout gaat.

TeM is ook een oplossing. Daar lezen alle mods mee. En Sterre natuurlijk.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:41

Niemand verwacht dat ze heilig zijn. Het zijn ook mensen, niets mis mee. Maar ik denk dat je een signaal moet nemen aan de mensen die nu ineens zovaak dingen openbaar zetten. Er gaat iets steeds structureler mis. Maar goed, ik ben het beheer niet maar ik denk dat jullie je ook moeten bedenken WAAROM iets gebeurd.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:04

Het lijkt er op dat de UNs echt een heel stuk strenger opgepakt zijn dan wij ze gebruiken. Het enige dat een UN is is een soort van 'aantekening' bij je account. Stel je zit een gebruiker te klieren in een topic dan is de kans redelijk aanwezig dat daarvoor een UN wordt gestuurd. Jij weet dan dat we dat gemuts niet op prijs stellen en alle moderators weten de volgende keer dat jij al vaker hebt zitten trappen tegen die specifieke gebruiker. Die tweede keer zal je dan dus hoogstwaarschijnlijk wat harder aangepakt worden. Maar het is niet zo dat UNs vervallen of dat je na ene bepaalde hoeveelheid UNs automatisch een OW krijgt of gebanned wordt. Er zit dus geen vervaltermijn op de UNs en je kan een onbeperkt aantal UNs krijgen (in theorie iig Haha!).

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:17

Citaat:
Toen ik van Lonneke een pb kreeg over mijn UN, vertelde ze mij dat je ook een UN kan hebben, zonder dat je het zelf niet weet.

Gebeurt dit ook, een UN gekoppeld aan je usernaam zonder dat je op de hoogte wordt gebracht?

ebbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:21

Uhm,wat houdt een UN precies in? Bloos!
Een OW snap ik wel,maar een UN...?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:23

Citaat:
Het is min of meer een openbare pb. Zo kunnen we zien of iemand al eens eerder gewaarschuwd is voor het een of het ander. Als mensen het gelezen hebben en niet meer doen. Dan kijken we daar niet eens meer naar.

ebbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:24

Ok,dankjewel Lachen
Ik ken al die termen geloof ik niet zo goed...

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:29

Als je je misdraagt, kom je er snel genoeg achter Tong uitsteken

ebbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:31

Maar ik misdraag me nooit Tong uitsteken
Wat moet je doen om je te misdragen?
Niet dat ik dat nu ineens ga doen hoor Knipoog

(sorry,beetje offtopic?)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:41

Ik snap werkelijk niet waar men zich druk om maakt. Ga je verkeerd krijg je een ow of een un, das het risico van je niet aan de regels houden.......... Ik heb er in mn boktcariere 2 gekregen (ow´s) en beide terecht.... dan hoef je er ook geen probleem van te maken. En ook al zouden ze onterecht zijn geweest dan intresseert het me nog geen fluit, dit is voor mij leuk tijdverdrijf en ik weiger om me te ergeren aan andermans beslissingen, en zo serieus vind ik dat nou ook weer niet allemaal hoor, gewoon zorgen dat je er niet 3 in 3 maanden krijgt.......... nou das toch niet zo moeilijk Haha!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 16:54

Hangt helemaal van de reden af GK. Geloof me maar. En de persoon natuurlijk Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 17:03

Ann schreef:
Citaat:
Toen ik van Lonneke een pb kreeg over mijn UN, vertelde ze mij dat je ook een UN kan hebben, zonder dat je het zelf niet weet.

Gebeurt dit ook, een UN gekoppeld aan je usernaam zonder dat je op de hoogte wordt gebracht?

Ja, dat is ook al eerder gezegt. Zoals G&K al zegt: waar maken jullie je druk om? Zoveel bijzonders is een UN niet... En zelfs IK heb er nog geen (althans, paar weken terug), met mijn heerlijke botte boerenopmerkingen Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 17:07

gijsenkim schreef:
Ik snap werkelijk niet waar men zich druk om maakt. Ga je verkeerd krijg je een ow of een un, das het risico van je niet aan de regels houden.......... Ik heb er in mn boktcariere 2 gekregen (ow´s) en beide terecht.... dan hoef je er ook geen probleem van te maken. En ook al zouden ze onterecht zijn geweest dan intresseert het me nog geen fluit, dit is voor mij leuk tijdverdrijf en ik weiger om me te ergeren aan andermans beslissingen, en zo serieus vind ik dat nou ook weer niet allemaal hoor, gewoon zorgen dat je er niet 3 in 3 maanden krijgt.......... nou das toch niet zo moeilijk Haha!

heb ook een ow gekregen voor een ander woord als bril. Lachen
En dat was toch helemaal niet gemeen bedoeld naar een bepaald persoon.
Dus dat vond ik ook erg onterrecht en heel ver gezocht.

en een un voor iets plaatsen waar bart toestemming voor had gegeven, maar het mod team niet snapte.
nou ik word niet echt vrolijk van lelijke post, terwijl ik niks verkeerd heb gedaan.

als het terrecht is, vind ik alles best, maar heb wel vaker ow's en bans gezien gericht aan 1 persoon, die toevallig minder geliefd is.
en gehaaide heksen die net op tijd hun mond houden en er mee weg komen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 17:13

Ja ben ik helemaal met je eens........... soms is het erg krom, maar ik ga me er niet druk om maken........ ik heb ook voor een opmerking van optische aard een OW gekregen en ik heb een ow gekregen omdat ik een peebee van iemand openbaar op het forum zette.......... tweede is natuurlijk helemaal terecht, eerste niet Haha! Haha! maar ach, heb me er niet druk om gemaakt.

Wat ik toen wel heel onterecht vond was dat Steef toen gebanned was....... dat is uiteindelijk wel teruggedraaid, maar dat was duidelijk een staaltje van liever kwijt dan rijk.

Idd zijn er wel mensen die met meer wegkomen omdat ze subtielere reacties geven die eigenlijk veel gemener zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 17:17

Bij mij is die ene un ook terug gedraait.
maar het is gewoon raar dat je meteen een un in je mail krijgt.
Sommige dingen kunnen ook gevraagd worden, waarom je iets doet.

En bij die Ow heb ik nooit geen bericht gehad, terwijl er toch staat dat je het " an mag klagen" als je het on terecht vind.
Schiet echt op zonder tegen reactie Haha!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 19:32

Pervinco"]
[quote="Ann schreef:
Citaat:

Ja, dat is ook al eerder gezegt. Zoals G&K al zegt: waar maken jullie je druk om? Zoveel bijzonders is een UN niet... En zelfs IK heb er nog geen (althans, paar weken terug), met mijn heerlijke botte boerenopmerkingen Schijnheilig
[/quote]

Dat weet je niet, misschien heb je er al een paar...

Citaat:
Als je ontevreden bent over een un of een ow, dan zie ik liever dat je dat oplost met betreffende mod. Als je daar dan niet uit komt dan kun je nog altijd sterre in schakelen.

Hoe kun je iets oplossen waarvan je niet op de hoogte bent Verward
(Als je geen bericht over de UN krijgt).

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:42

Ann schreef:
Dat weet je niet, misschien heb je er al een paar...

Daarom zeg ik al: een maand of wat geleden had ik er iig geen, toen heb ik te horen gekregen dat er niets op mijn naam staat... Of stond.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 00:25

runningkawa schreef:
heb ook een ow gekregen voor een ander woord als bril. Lachen

Afbeelding

Ik sta overigens met een niet (meer) bestaand email adres geregistreerd, dus heb helemaal geen idee of ik een UN of OW heb gehad.
Kan dat niet per pb? Dan weet je tenminste zeker dat het gelezen wordt.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 07:19

Hoe kom jij aan die smiley Lis? Haha!. Sorry, even off top.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 08:45

Gepikt van Fok! Haha!
Leuk issie he? Zou em graag in het boktrijtje zien.
Bart? Schijnheilig

Deze Afbeelding
en deze Afbeelding
zijn ook erg leuk.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 10:16

Ze zijn allemaal in boktstijl, dus wat is het probleem zou je zeggen? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 10:40

Het prevaleren van de persoonlijke smaak en voorkeuren van de moderators cq beheerders schijnt ook erg boktstijl te zijn. Daarmee bedoel ik dus (net als Fasel) dat rechtlijnigheid en consequent handelen géén gewoonte is, maar het wel zou moeten zijn. Het excuus dat mods cq beheerders ook mensen zijn, begint erg oud en beschimmeld te raken intussen.