Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:Citaat:Toen ik van Lonneke een pb kreeg over mijn UN, vertelde ze mij dat je ook een UN kan hebben, zonder dat je het zelf niet weet.
Gebeurt dit ook, een UN gekoppeld aan je usernaam zonder dat je op de hoogte wordt gebracht?
gijsenkim schreef:Ik snap werkelijk niet waar men zich druk om maakt. Ga je verkeerd krijg je een ow of een un, das het risico van je niet aan de regels houden.......... Ik heb er in mn boktcariere 2 gekregen (ow´s) en beide terecht.... dan hoef je er ook geen probleem van te maken. En ook al zouden ze onterecht zijn geweest dan intresseert het me nog geen fluit, dit is voor mij leuk tijdverdrijf en ik weiger om me te ergeren aan andermans beslissingen, en zo serieus vind ik dat nou ook weer niet allemaal hoor, gewoon zorgen dat je er niet 3 in 3 maanden krijgt.......... nou das toch niet zo moeilijk
Pervinco"]
[quote="Ann schreef:Citaat:Toen ik van Lonneke een pb kreeg over mijn UN, vertelde ze mij dat je ook een UN kan hebben, zonder dat je het zelf niet weet.
Gebeurt dit ook, een UN gekoppeld aan je usernaam zonder dat je op de hoogte wordt gebracht?
Citaat:Als je ontevreden bent over een un of een ow, dan zie ik liever dat je dat oplost met betreffende mod. Als je daar dan niet uit komt dan kun je nog altijd sterre in schakelen.