Klikken op banners, waarom niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 10:37

Die van google zijn te saai en de onderwerpen ook. Dan denk ik altijd: heel mss als het een mooie banner zou zijn dat ik wel even klik.
Verder is het zo dat ik altijd al zoveel vensters open heb dat dan ook nog mn internet in zo'n lijst komt te staan, waardoor ik niet meer kan zien wat ik aan het doen was en het dus vergeet Bloos. Geld om iets te bestellen heb ik niet, en vaak is het niet of amper goedkoper dan een paardenwinkeltje en daar heb je geen verzendkosten...
Clinic hoef ik niet, ja dat wel, maar niet als ik daarvoor iets moet bestellen Tong uitsteken
Farbenfroh... euh tja Schijnheilig
Die van Tyrza was mooi dus daar heb ik op geklikt.
Barefoot heb ik geen geld voor, maar volgens mij toch een keer op gekeken.
Bol doen wij niet aan Tong uitsteken en wat is er dan nog meer?

Als ik klik heeft die banner toch wel een beetje aandacht getrokken, want onze computer regelmatig vastloopt als ik op banners e.d. klik, dus dat is elke keer een risico dat ik weer alles opnieuw op moet starten Tong uitsteken

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 11:48

Ik klik eigenlijk NOOIT op banners op een enkele keer na, en dat doe ik dan bewust om Bokt te sponsoren. Haha!

Je krijgt toch wel een centje voor elke klik op een banner hé? Scheve mond
Anders klik ik ook voor niets.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 12:07

Ik klik ook nooit op banners...
Simpelweg omdat ik helemaal geen banners zie Haha! Ik geloof dat het iets met mijn Pop-up killer ofzoiets te maken heeft Verward

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 13:56

Ik klik er nooit op omdat ik er helemaal niet op let, meestal te druk bezig met andere dingen, alleen als ik me verveel of er staat iets heel interresants klik ik er wel eens op.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 14:07

Als er een -voor mij- interessante bij staat, klik ik ze wel aan hoor Lachen .(behalve google Clown )
Maya schreef:
... Grasland enquete, nooit meer wat gehoord en ik zou mail met informatie krijgen, nooit gehad, is ook al weer minimaal een maand terug...

Ik heb hem inmiddels 2 x gehad: binnen een week na het invullen van de enquette Haha! !

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 15:07

smurf schreef:
ik kan er wel op klikken, maar dan krijg ik een leeg scherm, die dingen doen het bij mij (thuis) niet.....

Dat heb ik dus ook....

vvtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 15:42

Hoe vaak klik je zelf op banners bij andere sites bart?

Ik klik er dus nooit op.

Scheve mond

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 17:21

Ik klik sowieso al niet snel op een banner... en als ik dan eens een keer toch op een banner klik, moet het onderwerp me al echt heel erg aanspreken...

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 20:50

Ik let niet echt op banners, het valt me alleen op als er een nieuwe is. Eén van de weinige keren dat ik op een banner geklikt heb ging het om een 1 april grap Boos! Haha!
Maar ik ben eigenlijk wel ben benieuwd naar die van Imperialriding.nl dus zal daar braaf even op klikken Knipoog

Elfie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 20:50

Heb pas na ruim half jaar op bokt voor het eerst op een banner geklikt... En toevallig juist die van Farbenfroh (hé... Tong uitsteken ) Dat banner klikken heb ik dus snel afgeleerd...

Tsja, eigen schuld dikke bult zeker? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 21:14

Ik ben niet zo'n voorstander van banners. Dus klik ik er ook niet zo snel op.

Chantal173

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 22:17

Ik klik wel,nou ja klikte.Als je Firewall ze tegenhoud dan stop je na een tijdje witte beeldschermen bekijken wel Scheve mond
En tuurlijk kan ik de firewall eraf gooien zoals al meerdere keer is aangeraden.Maar het is niet mijn pc en ik geloof ook niet dat ik het overleef als ik ga zitten klooien met programma's Haha!

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 22:38

BartVB schreef:
ik vroeg me vooral af waarom er op sommige banners maar een keer of 300 wordt terwijl zo'n 30.000 man/vrouw de banner gezien heeft. Dat kan dan bijna niet alleen aan het onderwerp liggen Lachen

Nee inderdaad, maar de gemiddelde internetgebruiker heeft denk ik gewoon banner-blindheid ontwikkelt. Ik zie de banner eigenlijk niet echt meer, zou je geen 3 onderwerpen kunnen noemen die er op het moment instaan.

Eliane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 22:56

ArwenLune"]
[quote="BartVB schreef:
ik vroeg me vooral af waarom er op sommige banners maar een keer of 300 wordt terwijl zo'n 30.000 man/vrouw de banner gezien heeft. Dat kan dan bijna niet alleen aan het onderwerp liggen Lachen

Nee inderdaad, maar de gemiddelde internetgebruiker heeft denk ik gewoon banner-blindheid ontwikkelt. Ik zie de banner eigenlijk niet echt meer, zou je geen 3 onderwerpen kunnen noemen die er op het moment instaan.
[/quote]
Precies! Ik vind banners in het algemeen gewoon extreem irritant en heb mezelf dus simpelweg afgeleerd ernaar te kijken. De enige banner waar ik ooit wel eens op heb geklikt was de Welsh-banner omdat ik die wel interessant vond (en iemand in een topic er iets over zei). De enige andere banner die ik erg goed vind is die van Angelique maar daar hoef ik niet op te klikken want ik ken het topic al (en als ik het daar niet had gelezen had ik waarschijnlijk ook nooit geweten dat die banner er was Knipoog )

[edit: stomme typefout...]

Guinni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 07:15

Als een banner nieuw is en ik ken de site (of het topics) nog niet klik ik er wel op, maar verder, dan ken ik 'm al. Waarom zou ik dan nog een keer klikken?
En natuurlijk vind ik banners net als de mensen boven mij, in het algemeen bijzonder irritant.
De enige banner waar ik wel een aantal keer op geklikt heb was de Farbenfroh banner... grr Tong uitsteken

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 07:42

Ik klik weleens op een banner, braaf hè? *LOL*

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 10:53

Het gebeurd zelden dat ik op een banner klik.
Heb een hekel aan reclame op het internet. Als ik iets zoek, dan vind ik dat zelf wel!

Meestal zijn de banners ook niet pakkend genoeg, te saai. En voldoen niet aan mijn behoeftes.

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 10:53

Ik heb zonet voor het eerst op zo'n ding geklikt Vork Dat was gewoon die van bokt (adverteren). Maar ik let er eigenlijk nooit op...

Ben wel benieuwd naar die van Coby en haar gebak

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 20:58

ik kijk ook nooit echt naar de banners. ja die van farbenfroh zag ik toen en toen dacht ik ach ik doe gewoon mee -> slechte ervaring dus Tong uitsteken
maar neej het ineteresseerd me meestal niet eigenlijk. heb al zo weinig tijd, dan ga ik niet ook nog ns die dingen aanklikken, kijken wat t is enzo...

RolfX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 22:26

Omdat het meestal over paarden gaan, en ik niet byzonder veel heb met die beestjes..

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 00:13

Dat heb je wel eens dat het over paarden gaat, zo op een paardenforum... Clown

RolfX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 00:14

Pervinco schreef:

Hahaha zo bedoelde ik het niet Knipoog Maark kom vooral op JH en veel verstand van peerden hoef je daarvoor niet te hebben Lachen

carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 00:19

RolfX"]
[quote="Pervinco schreef:

Hahaha zo bedoelde ik het niet Knipoog Maark kom vooral op JH en veel verstand van peerden hoef je daarvoor niet te hebben Lachen
[/quote]
Nee, meer van meisjes hè Rolf Blond Vingers aflikken Knipoog

carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 00:22

On topic: ik zie die banners gewoon niet. Moest er op geattendeerd worden Nerd

RolfX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 00:34

carien"]
[quote="RolfX"][quote="Pervinco schreef:

[/quote]
Nee, meer van meisjes hè Rolf Blond Vingers aflikken Knipoog
[/quote]
Die grap is iets te makkelijk. Verder leuk verzonnen Knipoog