Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Lalidan schreef:Maar is dat als grap dan genoeg, gewoon puur een groen forum ipv blauw en verder niks?

dan moeten mensen een beetje moeite doen.
Lalidan schreef:In het kader ruilen.... is er iemand hier die alvast mijn stem ingepikt heeft?Zo ja, wil diegene hem dan retourneren? Als ik hem binnen 24 uur terug heb staan er geen sancties op, daarna schakel ik de afdeling 'gejatte lichaamsdelen' van de politie in!

Winged schreef:Kun je iets doen met een verboden woord? Dat als het verboden woord wordt gebruikt er automatisch een moderatoropmerking ofzo voor in de plaats komt? Of confetti, kikkers, discobokt... en dan is het maar zoeken voor de bokkers wat dat woord dan is
Denk aan de poedersuiker, prutsmuts die ook gecensureerd worden

F_T schreef:Winged schreef:Kun je iets doen met een verboden woord? Dat als het verboden woord wordt gebruikt er automatisch een moderatoropmerking ofzo voor in de plaats komt? Of confetti, kikkers, discobokt... en dan is het maar zoeken voor de bokkers wat dat woord dan is
Denk aan de poedersuiker, prutsmuts die ook gecensureerd worden
Dat is in phpbb heel makkelijk in te stellen
Dan een paar lekker veel gebruikte.
Paard ofzo![]()
Of zadel
Of jij wordt ik
En het woord ik wordt jij

) automatisch vervangen vind ik een goed idee.
Marigold schreef:Een aantal random woorden die dag censureren lijkt me heel lollig, zien hoeveel van de woorden ontdekt gaan worden.
Dat je dan van al die censuur woorden een woord kan maken. Via een rebus constructie ofzo, zoveelste letter van censuur woord van 7 letters, zoveelste letter van censuur woord van 8 letters, er een puzzel van maken.
En de winnaar krijgt… een confetti scherm vol kikkers die maar tergend langzaam van het scherm weggaan ofzo.
Roodvos schreef:Kookaburra schreef:[Knip]
----
Ik vind 1 april op bokt geslaagd als er even iets anders gebeurt dan anders, en wij met zijn allen in een vrolijke bui zijn![]()
Of als wij tomaten mogen gooien op teamies
Kikkers gooien naar teamies![]()