Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lalidan schreef:CoonArt schreef:En dan vragen we ons af: waarom hebben we niet gewoon een webshop?
Die hadden we, ooit. Maar daar was niet genoeg animo voor.
Oh ja, sleutelhanger heb ik ook nog!
Femke_Tweety schreef:Maar als er bijvoorbeeld eens per jaar een 'special' te koop zou zijn tegen leuke prijzen (kosten eruit, iets winst er op maar niet gericht op belachelijke winsten)
Dan denk ik dat er best veel animo is.
En dan dus geen driehonderd opties stijlen en kleuren.
Gewoon 1 product, bijvoorbeeld in 2025 een blauwe polo
2026 een dopper in 2 kleuren
2027 een mok
Etcetera,
En dan in een maand bestellingen verzamelen,
De totale bestelling in 1x als order uitzetten, en dat vervolgens doorsturen aan alle mensen die wat besteld hebben,
Dan denk ik oprecht dat er heel veel mensen wel zouden kiezen voor het 'jaarproduct'
Femke_Tweety schreef:Maar als er bijvoorbeeld eens per jaar een 'special' te koop zou zijn tegen leuke prijzen (kosten eruit, iets winst er op maar niet gericht op belachelijke winsten)
2027 een mok
Etcetera,
De totale bestelling in 1x als order uitzetten, en dat vervolgens doorsturen aan alle mensen die wat besteld hebben,
Dan denk ik oprecht dat er heel veel mensen wel zouden kiezen voor het 'jaarproduct'
Siamsmeesje schreef:Femke_Tweety schreef:Maar als er bijvoorbeeld eens per jaar een 'special' te koop zou zijn tegen leuke prijzen (kosten eruit, iets winst er op maar niet gericht op belachelijke winsten)
2027 een mok
Etcetera,
Zeker weten, niet iedereen zal alles willen hebben, maar ik kan me dit zo als een jaarlijkse actie prima voorstellen
pmarena schreef:Zou het tegenwoordig niet veel makkelijker zijn...?
Een jaar of 5 geleden hadden ze bij die kleine op school iets dat ze allemaal een tekening maakten.
Die werd dan ingestuurd naar 1 of andere bedrukker. Vervolgens kreeg elk kind vanuit die drukker een eigen online shopje met inlogcode om door te geven aan vrienden en familie en die konden in 'de webshop van het kind' allerlei items bestellen met die tekening er op als afbeelding.
Ik vermoed dat er best wel zoiets te vinden zal zijn voor clubs en verenigingen enzo waar Bokt dan het logo up kan loaden, dat de drukker alles regelt en een deel van de opbrengst naar het beheer gaat