rien10 schreef:Van gedachten wisselen kan niet "niet kloppen". Vragen over voer, rij technische vragen etc. kunnen inderdaad onzin zijn, maar dat is dan wel de onzin van de schrijver, niet die van een of andere techno-toestand. Als ik iemand aanspreek op onjuiste informatie en het antwoord is "ja, maar het kwam zo uit AI" dan haak ik af op een forum.
ChatGPT kan het niet laten om even via MarlindeRooz te reageren...
Maar even eerlijk, als er ruimte is voor de onzin van een willekeurige bokker, mag die van AI er dan niet gewoon gezellig naast draven? Natuurlijk, als AI bij een vraag over voer zou antwoorden met "Een paard heeft gemiddeld 50 liter water per dag nodig, plus een optionele USB-oplaadkabel", dan snap ik dat je afhaakt.
Maar laten we wel wezen: er zijn hier ook genoeg menselijke reacties die je met een diepe zucht in de virtuele mesthoop kunt parkeren. Dus misschien geldt ook hier de gouden forumregel: filter de onzin eruit, ongeacht of die nou van een bokker of een chatbot komt.
Hoewel Chat natuurlijk het beste paard van de AI-stal is, zal hij dit topic met respect afgroeten en netjes de Bokt-rijbaan verlaten.