DuoPenotti schreef:Het is heel bijzonder dat een Braziliaan die zijn vrachtwagen op de zijkant legt in Spanje voorpagina nieuws is. Terwijl de groom en de paarden er goed vanaf zijn gekomen.
En deze Podcast, die zich afspeelt in Nederland.
Met een uiteindelijk inslapen van een paard en hoge kosten voor een gewond paard niet geplaatst worden.
Waarin duidelijk word gemaakt dat Bij12 vaak foutieve informatie verspreid. Helaas weten vele van ons dat al wel, maar helaas vele ook nog niet die wel dat foute Bij12 lijstje ter hand nemen als leidraad.
En ook dat mag op de VN.
Want nu staat daar hond terwijl het overduidelijk wolf was en zo mensen ook nog steeds denken, oooh mijn grote paard is wel veilig.
Terwijl dat niet is.
Wel fijn op een paardenforum deze info, uit eerste hand, te mogen vernemen. Op een prominente plek.
Even snel hier op inhakend; Yuri Mansur zit natuurlijk al geruime tijd met zijn hele handeltje in Nederland. Ik vond het wel een heel interessant nieuwsartikel, toen ik het de dag zelf las op een andere site. Niet toen het pas een week later op bokt verscheen.
Ontopic: dat dit niet gepost wordt verbaasd me niet heel veel hoor. Dat lijkt een beetje het beleid tegenwoordig. Jammer, want dit is juist het nieuws waar je mensen op bokt wat aan hebben. Er staat zo ontzettend veel op waar niemand naar kijkt of niemand op reageert, of het komt er dus pas op te staan als het al oud nieuws is. Aals je een beetje reuring wil op VN, denk ik dat je met dit soort nieuwsartikelen het veel verder schopt.