Elisa2 schreef:Het gaat er ook niet om dat je het met me eens moet zijn. Maar juist van jou had ik verwacht dat je me dan gewoon pb zou aanspreken en niet via een topic die niet over mij gaat maar mensen wel graag over mij persoonlijk maken gaat mee doen daar aan.
Dus sorry, ik had dat niet moeten doen/zeggen in het topic hier maar dat viel mij vies tegen.
Wil niet aanvallend nu overkomen maar jij vraagt nu op de man MWM waarom er niet via PB gereageerd wordt... heb jij betreffende "troll" account(s) al zelf per PB eens gevraagd of er misschien meer speelt wat jouw of anderen betreft?
Ik lees vaker botte, soms gewoon one-liners zonder onderbouwing in topics.
Soms van nieuwe accounts, maar uiteraard veel vaker van oude.
Op de man spelen hetzelfde
( dit heb je ja zojuist zelf gedaan.
Ook dat je het verwijderd heeft veranderd niets eraan dat het gebeurt is)
En puur dat iemand een ander mening heeft en die uit of dat er op botte ( en dat bot ligt maar net hoe je het leest) manier een comment geeft, gegeven wordt, betekend echt nog geen troll
Een troll is imo iemand die topics binnenvalt om deze op te blazen of te rellen of onzin uit te kramen ( "groentesoep)
En dit heb ik in de laatste tijd niet gezien.
Niemand heeft de wijsheid in pacht, niemand heeft dezelfde communicatieve eigenschappen.
Als je nu denkt, een troll gevonden te hebben, dan is in mijn oogen de correcte weg om dit met de persoon in questie te bespreken.
Of :
als je je daadwerkelijk afvraagd hoe het beleid van bokt betreffend trollen is, de basis - namelijk het bokt-moderatoren team ,of zelfs Bart te raadplegen.
Een topic starten ,waar het eigenlijk alleen maar om een account gaat die als "troll" ervaren wordt
(en zodanig dat de rest van bokt redelijk snel erachter komt, wie er bedoeld wordt), heeft niets met vraag naar algemeen beleid te maken.
Maar dat is mijn bescheiden mening