Help nu heb ik helemaal geen tekst vak meer over.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-24 14:01

Ik heb het inmiddels ook weg kunnen krijgen dankzij de tip, goddank weer leesbaar nu :j . Hopelijk blijft dat zo. Ik heb voor mijn gevoel de minst gebruikte optie als favoriet staan nu.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 18:50

Gelukkig met die link wel weg kunnen krijgen, thanks!

Shadow0

Re: Help nu heb ik helemaal geen tekst vak meer over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 22:17

Volgens mij hoort het op smallere schermen zoals een tablet getoond te worden als 2 tabbladen. Bij mij werkt dat op dit moment, als ik op mijn browser het venster smaller maak, springt de kolom uiteindelijk weg.

Bart, als ik even in de code spiek gaat het om de property 'hasfavtopics', ik weet niet meer precies waar die vandaan komt, maar volgens mij was dat een aparte check die je ooit eens gemaakt hebt, en het lijkt me bij uitstek een plek waar er ergens in de onderliggende code iets fout gaat (omdat de forums niet kloppen met wat er nog bestaat), maar waarvan de foutmelding verder onzichtbaar is en gewoon 'false' teruggeeft.

Blijkbaar lost het zich op als je handmatig een forum toevoegt zodat die check weer klopt?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 23:28

Voor zover ik kan zien wordt de 'hasfavtopics' netjes toegevoegd bij iedereen die dat lijstje ziet? Maar de layout zoals bij Bora:
bora @ [BZ] Help nu heb ik helemaal geen tekst vak meer over.

is heel erg niet de bedoeling natuurlijk. Moet ik in duiken, onduidelijk wat daar nu mis gaat.

Op dit moment is het zo dat als je precies één forum aanvinkt je de 'Nieuwe topics' lijst niet krijgt. Dat is een bugje, maar voor nu een handig manier om de lijst kwijt te maken.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 23:42

O god. Als er dan maar een oplossing voor komt voordat het bugje er uit is.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 00:02

Dat is wel het plan :)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 01:20

Gelukkig.

Toen die fototopics een cameraatje kregen en het oranje dingetje wat aangaf dat er een nieuwe reactie was verdween kwam het niet goed. Hopelijk nu dan wel.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 11:09

Ik vond dit nog in de code:
Code
<td class='newtopics_forum'><a class='gensmall' href='./viewforum.php?sid=&amp;f=25' title="[BZ] Boktzaken" style='color: black;'>BZ</a></td>
                  <td class='newtopics_title''>

2 ' ' achter elkaar dus achter 'newtopics_title. Stom dingetje, maar gooit in elk geval de color coding overhoop, wie weet welk onverwacht effect het kan hebben.