Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Maar ook ik heb getwijfeld om op anoniem te gaan. Het lijkt wel alsof er een groep bokkers is die alles kan maken en nooit consequenties krijgt. Maar ik kan het toch nog niet over mijn hart verkrijgen om op anoniem te gaan. Wie weet op een dag. Scheelt dat ik geen paardendingen meer doe en daar dus nooit over afgezeken word. Dan was ik denk ik al weg geweest.
Ibbel schreef:Er kunnen allerlei redenen zijn. In het onderhavige geval woont en werkt de bokker in de UK in een vakgebied waarover weinig expertise op bokt is.
Misschien heeft ze ondertussen een beter passend Engelstalig forum gevonden. Misschien was haar werkgever toch niet zo blij met de foto's van EV's die ze postte.
Zo maar wat redenen die niets met de tone of voice van bokt hebben te maken.
Sidenote: staat er iets in de boktregels over het bespreken van ex-bokkers?![]()
MarlindeRooz schreef:Ik ben een vriendin van Mkango en ze wordt inderdaad gemist op bokt.![]()
Maar ook ik heb getwijfeld om op anoniem te gaan. Het lijkt wel alsof er een groep bokkers is die alles kan maken en nooit consequenties krijgt. Maar ik kan het toch nog niet over mijn hart verkrijgen om op anoniem te gaan. Wie weet op een dag. Scheelt dat ik geen paardendingen meer doe en daar dus nooit over afgezeken word. Dan was ik denk ik al weg geweest.
Anoniem schreef:Ik begrijp het wel. 10 jaar geleden was het nog echt een gezellig forum.
Er heerst nu een heel andere mentaliteit.
Zonnetje81 schreef:10 jaar terug kon je niet op anoniem, ze hebben HEEL lang volgehouden dat niet te kunnen/willen/doen omdat er dan gaten zouden vallen.........maar ik denk dat ze nu moeten met de avg.
Vroeger heel lang geleden in het stenen tijdperk kende je ook de bokkers met alle ins en outs. Toaen werd er ook echt wel ruzie gemaakt. Waren er personen die nare fake acties hadden dus ook toen al gekkigheid.
DuoPenotti schreef:Zonnetje81 schreef:10 jaar terug kon je niet op anoniem, ze hebben HEEL lang volgehouden dat niet te kunnen/willen/doen omdat er dan gaten zouden vallen.........maar ik denk dat ze nu moeten met de avg.
Vroeger heel lang geleden in het stenen tijdperk kende je ook de bokkers met alle ins en outs. Toaen werd er ook echt wel ruzie gemaakt. Waren er personen die nare fake acties hadden dus ook toen al gekkigheid.
Anoniem kan best al lang. Maar hoe lang weet ik niet precies.
Je berichten laten verwijderen niet omdat er dan gaten zouden vallen idd.
Kan dat nu al wel dan?
DuoPenotti schreef:Zonnetje81 schreef:10 jaar terug kon je niet op anoniem, ze hebben HEEL lang volgehouden dat niet te kunnen/willen/doen omdat er dan gaten zouden vallen.........maar ik denk dat ze nu moeten met de avg.
Anoniem kan best al lang. Maar hoe lang weet ik niet precies.
Je berichten laten verwijderen niet omdat er dan gaten zouden vallen idd.
Kan dat nu al wel dan?